Gå till innehåll

Lediga platser i hus i Vegas (juni-juli)


aglo

Recommended Posts

Tja,

Vi är tre grabbar (23-25 år) som har hyrt ett hus i Vegas 18 juni -18 juli i sommar. Huset är lagom för 5 pers, så vi har planerat att bli så många. Några andra har visat intresse, men flera är osäkra av olika anledningar, så tänkte höra om det finns något intresse här.

 

Pris

Huset kostar totalt $6900 för en månad. Vi har även betalat en försäkring via vacationrentals. Totalt landar priset på ca10600 kr/person om vi blir 5 pers.

 

Utöver det tänkte vi hyra en bil som vi delar på.

 

Bilder på huset

5-1269952048007.jpg1-1269952048007.jpg

7-1269952048007.jpg

4-1269952048007.jpg8-1269952048007.jpg

 

Några fler bilder, beskrivning av huset och karta finns här:

http://www.vacationrentals.com/vacation-rentals/60422.html

 

Huset ligger typ 10 min från strippen med bil.

 

Det blir mycket grind (live och online), barbecues o.s.v. Vi kanske drar över till LA en dag eller två, ta en helikoptertur till Gand Canyon och allt vad man nu gör när man är i Vegas.

 

Några likasinnade som är intresserade? Skriv här eller skicka PM så kan vi snacka mer.

 

PS. Inga liveproffs som inte kan stava till "range" eller "equity". Vi mår psykiskt dåligt av livespelares logik. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att jag är en 29-årig livepokerspelare. :mrgreen:

 

Jag/vi är där 26:e juni-14:e juli.

 

Edit: När vi är där är jag t.o.m 30. :-P

Hehe, ena foten i graven ;)

 

Var ju lite skämtsamt skrivet om livespelare, men ändå inte (åt vissa). Jag mår verkligen dåligt när jag hör vissa liveregs analysera händer högt på cc och krukan. De ska alltid sätta en på specifika händer (oftast AK), men det är liksom aldrig grundat i nån logik. Tror verkligen inte du är en av dem dock.

 

Aja, ni får väl komma på en BBQ eller nåt iaf :)

 

EDIT: Mår visserligen lite dåligt när jag ser vissa online-spelares "analyser" här också, så jag kanske inte ska säga nåt. Det är säkert jag som fått allting om bakfoten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade faktiskt varit förbannat kul. Om du är seriös med inbjudan alltså. Reser iofs med några 21-åringar också så det jämnar väl ut genomsnittsåldern. :-D

 

PM:a gärna kontaktinfo.

Jo det är klart, men jag får snacka ihop mig med de andra också :)

 

Du har PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...