Gå till innehåll

Winner turnering söndag den 16 maj kl: 20:00


Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skickat: den 17 maj 2010 10:33:45

 

Dear Xerox,

 

Thank you for choosing Winner Poker. This is Cheska from the Support Team.

 

The tournament, pftickets, which you were trying to register for is organized

by the affiliate, and thus, they are responsible for the list of eligible

players. You may try contacting them to have your name added to the list.

 

Your understanding is greatly appreciated.

 

Nu kom detta från supporten. Ja, min uppfattning är att jag har reggat via pf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Det är jätte tråkigt då det strular och jag har varit i kontakt med Winner angående detta.

 

Dom vill att vi skickar in en lista med alla nick som inte kunde registrera sig till turneringen, så om ni som haft problem kan skriva in sina nick i tråden så ska jag se vad som har hänt.

 

Skriv även en kort information om vad exakt som strulade vid registreringen så jag har lite mer på fötterna när jag pratar med dom angående problemet.

 

Mitt nick: utgavsdriva.

 

Jag laddade ner klienten via er länk och valde först svenska som språk, då poppade ett nytt fönster upp där jag hade möjlighet att regga ett konto. Hade dock problem med detta. Ett felmeddelandet där det endast stod "general" kom upp. Jag testade sedan att intstallera klienten med engelsk språk (via er länk) och kunde då regga mig men denna gång var jag tvungen att själv trycka på register. Det kom alltså inte upp ett nytt fönster automatiskt för registering, vet inte om det kan ha påverkat. Jag kunde iaf nu regga ett konto men jag kunde inte regga mig till turren. Det kom då upp ett felmeddelande liknande det XeroxFin uppgav.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Det är jätte tråkigt då det strular och jag har varit i kontakt med Winner angående detta.

 

Dom vill att vi skickar in en lista med alla nick som inte kunde registrera sig till turneringen, så om ni som haft problem kan skriva in sina nick i tråden så ska jag se vad som har hänt.

 

Skriv även en kort information om vad exakt som strulade vid registreringen så jag har lite mer på fötterna när jag pratar med dom angående problemet.

 

Du kan väl fråga hur det blir med Million Monthly biljetten också, turneringen verkar inte spelas längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skickat en fråga ang detta och postar ett svar så fort jag har det.

 

Jag såg att jag fick en WSOP super sattelite biljett istället, detta är helt ointressant för mig tyvärr, vinnaren blev lovad en biljett till en garanterad pristurnering, jag vore enormt tacksam om du kunde hjälpa mig med att byta denna mot tex 1st biljett som andrapristagaren och 2st som tredje fick, jag nöjer mig med enbart en också, bara jag slipper en WSOP sattelite som är värt noll för mig tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg att jag fick en WSOP super sattelite biljett istället, detta är helt ointressant för mig tyvärr, vinnaren blev lovad en biljett till en garanterad pristurnering, jag vore enormt tacksam om du kunde hjälpa mig med att byta denna mot tex 1st biljett som andrapristagaren och 2st som tredje fick, jag nöjer mig med enbart en också, bara jag slipper en WSOP sattelite som är värt noll för mig tyvärr.

 

Jag har talat med Winner och om du PM:ar mig ditt username så fixar dom det åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...