Gå till innehåll

The Well - KungKroon


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1) Rangordna och recensera ytterst kort (1-2 meningar) följande låtar:

 

* Rush - Finding my way

* Gamma Ray - Beyond the Black Hole

* Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers

* Rainbow - Kill The King

 

2) Sabbath med Ozzy eller Dio?

3) Rainbow med Dio eller Sabbath med Dio?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

first.

 

kan man få dig att ändra dig angående moderator?

 

Troligen ja.

Om någon har bra argument, stora bröst och en liten muta så blir det nog inte svårt.

 

Vad är det sjukaste du har gjort?

Hur många har du haft sex med?

Vilken kändis skulle du helst vara?

Vilken kändis skulle du helst ligga med?

Har du nånsin varit i slagsmål?

 

* Har nog gjort mycket sjukt i mina dar... Det som folk verkar tycka är sjukast tycker jag ofta är standard, så det är nog bättre att någon annan limpar in och svarar på det.

 

* 4 st, varav två flickvänner och två enoutare.

 

* Phil Ivey

 

* Sarah Chalke ploppade upp i huvudet först, så får gå på det. Efter en veckas betänketid ändrar jag mig nog.

 

* Nej, inte "på riktigt". Hade väl nån snabb fistfight i mellanstadiet, men det räknas nog inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du fortfarande sugen på att hänka MGMT i december med mig? :oops:

Vart ser du dig själv om 10 år?

Vem har hjälpt dig mest med pokern?

Vad har du för intryck av mig?

Hur intelligent anser du dig själv vara på en 1-10 skala?

Vem är roligast/seriösaste/snyggast av dom som du har träffat via pf?

Är det sant att du är en utklädd levlande sumpas?

 

kram!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad anser du om den nya "trenden" att man ska hata rödhåriga och att dom saknar själ osv?

 

Edit: Vad är det rockigaste du gjort? Typ trashat hotellrum eller dyl?

 

* Har inte riktigt hängt med i diskussionen, men tycker att south park-klippen är sjukt roliga.

Jag anser mig tillhöra skaran som tycker att man kan och bör skämta om allt, men tyvärr ser jag även en gräns någonstans. Den gränsen har dock inte south park överskridit imo.

 

* Jag är nog närmare nallebjörn än rocker tbh... En gång hoppade jag sönder ett bord under en replokalfest. Det var dock inte för att vara häftig. Jag bara diggade musiken väldigt mycket, och diggandet råkade utövas på bordet.

 

 

Vad gör du helst på krogen?

 

Hittar en spot där man kan njuta av stämningen, men samtidigt höra vad folk säger.

Att ragga på krogen har jag aldrig gillat. Visst, jag vill väl gärna ligga osv, men det är imo långt ifrån värt att spendera massa tid på något jag inte är intresserad av (spela nån form av spel med ointelligenta och ointressanta människor). Jag har svårt att bli tänd på någon jag inte anser vara intressant eller intelligent.

Jag är iofs övertygad om att jag hade varit mer öppen för att ta ett skott om jag hade haft en större självsäkerhet gällande "spelandet".

Just raggning är nog det enda planet på vilket jag inte är 100% självsäker. Jag har dock absolut noll problem att småflirta med tjejer (eller prata överlag för den delen), men jag har väldigt svårt att "close the deal" sas.

 

1) Rangordna och recensera ytterst kort (1-2 meningar) följande låtar:

 

* Rush - Finding my way

* Gamma Ray - Beyond the Black Hole

* Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers

* Rainbow - Kill The King

 

2) Sabbath med Ozzy eller Dio?

3) Rainbow med Dio eller Sabbath med Dio?

 

1. Kill the King - En av låtarna som styrde in mig på hårdrocksspåret. Helt fantastiskt!!

 

2. Finding my way - Rush är sjuka. Geddy Lee är sjuk. Låten är grym!

 

3. Afraid to shoot strangers - Sjukt att Maiden hamnar på 3e plats, men nu var det sjukt hård konkurrens och inte en av mina favoritlåtar med Maiden. Den är dock fantastisk iaf :D

 

4. Beyond the black hole - Gamma Ray är bra, men har inte lyssnat extremt mycket på dem. Kan ju av självklara anledningar inte låta bli att jämföra dem med Helloween och då drar de det kortaste strået imo.

 

Definitivt Sabbath med Ozzy och Dio med Rainbow.

Jag har alltid tyckt att Sabbath lät mer som Rainbow än Sabbath när Dio kom med. Det lät fortfarande riktigt jävla bra, men tycker att tidiga Sabbath och tidiga Rainbow är bättre än Sabbath med Dio (Möjligtvis med undantag av Heaven and Hell-plattan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem tror du är händigast av de personer du träffat genom pf?

Har du grindstuga i ditt hotellrum nästa gång du är i gbg? Är det snart?

 

* ea0707 kommer från Norrland, så känns som ett säkert kort. Annars kan jag tänka mig att NikLasVegas knows his way around the toolbox sas.

 

* Grindstuga kan man säkert fixa :) Det lär inte bli snart dock.

 

Är du fortfarande sugen på att hänka MGMT i december med mig? :oops:

Vart ser du dig själv om 10 år?

Vem har hjälpt dig mest med pokern?

Vad har du för intryck av mig?

Hur intelligent anser du dig själv vara på en 1-10 skala?

Vem är roligast/seriösaste/snyggast av dom som du har träffat via pf?

Är det sant att du är en utklädd levlande sumpas?

 

kram!

 

* Hade glömt bort det där :D Inte hundra atm... Den dagen, den sorgen eller nåt ^^

 

* Jag har inga framtidsplaner eller ambitioner.

 

* Främst Sumpas och Puni, men även alla som har varit med på utlandsresor. PK och Ekan ligger nog lite före klungan också :)

 

* Kopplar ihop dig lite med Ulaf, då jag aldrig har träffat dig live och ni har dagbok ihop osv. Mao får du högt betyg! Dejt när jag är i sthlm nån gång?

 

* Svårt att definiera intelligens, men jag drar till med en stark 7a tror jag. Såg iofs att Klyka hade gett sig själv 7... Då är jag nog en 5a eller nåt :(

 

* Roligast (Den som jag har skrattat mest med/åt) - PK

Mest seriös - Jkkman tror jag. Fast det finns nog en riktigt sjuk jävel under ytan.

Snyggast - IRLsucks/Antesvante/Ludvvig

 

* Ja.

 

Kram!

 

hur länge har du varit proffs?

är live roligare än online?

 

* Har spelat poker utan att ha ett riktigt jobb sen november 2008.

 

* Går i perioder, men svaret blir nog... Live!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vem tror du du var sådär stereotypiskt (tönten, mobbaren, coola killen, killen med tvspelet som alla gick hem till, nobody etc) i mellanstadiet?

vem var jag ?

vem (forumit) tror du skulle chocka forumet mest med din read på vem han var på mellanstadiet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

In before Miktetime!:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, ulaf, antesvante, niklasvegas, mona sahlin, mig, Emilio15 eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Vilken eller vilka moderatorer på pf anser du gör ett dåligt jobb?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

* Hur mycket har du tjänat på pokern?

* Hur mycket har du förlorat på pokern?

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? Motivera!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vem tror du du var sådär stereotypiskt (tönten, mobbaren, coola killen, killen med tvspelet som alla gick hem till, nobody etc) i mellanstadiet?

vem var jag ?

vem (forumit) tror du skulle chocka forumet mest med din read på vem han var på mellanstadiet?

 

Detta var alldeles för svårt... Puni var kamratstödjaren som mobbades i smyg. Mer vet jag inte :(

 

Skulle du kunna tänka dig att köpa sex?

Skulle du kunna tänka dig att sälja sex?

Tror du live spelare klarar sig bättre på nätet än vad nätspelare klarar sig live?

Bästa 3 rätters måltiden du kan tänka dig?

 

* Ja. Har hittills inte gjort det, men det skulle mycket väl kunna hända.

* Nej

* Helt övertygad om att livespelare blir slaktade online och att onlinespelare klarar sig fint live.

* Jag suger på mat på SKSKs vis, men drar till med vitlöksbröd, Oxfilé, Queens delight.

 

In before Miktetime![/size]:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Står mellan TVn och trerätters... Väljer nog trerätters tror jag, då det känns onödigt att hålla koll på omvärlden när man ändå inte har någonting med den att göra.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

 

* Emot

* För

* Jag är ekonomiskt oberoende och allmänt erkänd som världens bästa pokerspelare. Bandet som jag spelar i / skriver allt material till har en trogen och stor fanbase bestående av väldigt musikkunniga människor. Vi är tillräckligt stora för att utan problem kunna headlinea de största festivalerna.

* Brunetter

* Starköl

 

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

 

* La vita e bela (eller hur fan det nu stavas.. "Livet är underbart" på svenska

* Nej. Jag är lite sugen på att prova själv, men vågar typ inte.

* Nej

* Passar på den, trots att många här säkert vet det ändå.

* ca $80k för en andraplats i FTPs $750k gtd. Var stejkad då, så fick $40k själv.

 

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

 

* Bäst - Nästan alla är sjukt roliga/smarta. Sämst - Kunde kanske ha använt tiden jag spenderar här till något produktivt, men tbh så hade jag nog lagt den tiden på nåt ännu mindre produktivt än PF.

* Coca-cola

* Big Mac

* AKo

* Vet inte ens vad den heter och orkar inte gå till sängen och hämta den... Nåt Ericsson-trams är det iaf. Ska nog köpa Iphone snart.

 

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

 

* När jag var liten tror jag att jag testade, men misslyckades.

* För ett halvår sedan var det nog jag. Hade några fina turreklonkar, men kunde typ inte spela. Nu börjar jag nog komma i närheten av att bli så bra som jag gissar att folk tror att jag är.

* Tror inte många inser hur bra Thorn är.

* Runt 20 pers tror jag

* Sumpas

 

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, ulaf, antesvante, niklasvegas, mona sahlin, mig, Emilio15 eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Vilken eller vilka moderatorer på pf anser du gör ett dåligt jobb?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

 

* Fordie

* Nebbis, förutsatt att vi fick diskutera poker 24/7 och att han inte döljde sina tankar på något sätt. Annars Ulaf.

* Tror jag blir slagen av nebbis, ante och vegas. Hjort, Eury, CDS, söderkrippa, Emilio15 och dig har jag ingen koll alls på gällande pokerskills. Resten tror jag att jag tar.

* Lobo

* Vet inte mycket om hur de modererar som enskilda individer, men som grupp tycker jag att de är för hårda.

* Ja

 

* Hur mycket har du tjänat på pokern?

* Hur mycket har du förlorat på pokern?

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? Motivera!!

 

* Inga kommentarer

* Inga kommentarer

* Jag gav mig en stark 7a innan, vilket borde hinta om vart jag tror att jag ligger.

* Metaddict, förutsatt att han får slå tillbaka. Då kunde man nog lära sig ett och annat.

* Kudde. Chilla e gött!

 

Varför bor du i Gislaved? Kanske är fördomsfull, men det verkar inte vara så jättekul där. :-)

 

Trivs helt okej här, men är väl rätt sugen på att flytta. Det enda som håller mig tillbaka är bandet typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anser du dig själv spela AK för hårt i vissa lägen?

 

Vilka droger har du testat?

 

När kommer du till spelhuset och hälsar på?

 

Puss

 

* Nej, jag har bara otur.

 

* Inga, om du inte räknar med cigg/snus/alkohol.

 

* 28-29 maj tror jag att jag ska på Rockstad:Falun. Då blir det obv påhälsning / bostadssnyltande på hög nivå! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem skulle du helst gifta dig med och tillbringa minst 5 år av ditt liv med av följande: (Läste du hade flickvän, men det får du tänka bort)

 

1. En STEKHET bimbo som nästan är omöjlig att ha en civiliserad konversation med pga dumhet. Men sexet är av en annan värld, det finns inget som hon inte ställer upp på, inte heller något som hon inte utövar i perfektion.

 

2. En alldaglig brud, inget speciellt utseende på något sätt, varken ful eller snygg. Hon är ganska smart (på gränsen till smartare än dig och äger ofta upp dig i diskussioner). Hon hatar dessutom att städa och laga mat.

 

3. Är en riktigt kossa till utseendet. Hon ser ut som en blandning mellan en flitigt använd disktrasa och ett överkört rådjur. Men den här "bruden" är kock, och en jävligt bra sådan, hon har heller ingenting emot att fixa och dona med städning. Dessutom så har ni en ultimat personligetskemi, ni kan prata om vad som helst hur länge som helst och skrattar åt samma saker.

 

4. Är om möjligt ännu mer grotesk till utseendet än nr3. Hennes ansikte kan bara liknas vid en rostig stekspade och den 180kg tunga kroppen är farligt lik en säck potatis på en bra dag. Ni har ingenting gemensamt och städning&matlagning existerar inte i hennes ordbok. Vad som däremot existerar är pengar. Denna koloss till varelse är STENRIK. Hon är dessutom givmild och låter dig spendera ganska ordentliga summor. Du vet också på förhand att du kommer få 5milj kr vid en skilsmässa.

 

------------------

 

Du får en miljon SEK om du trycker på en knapp men då kommer någon i Sverige dö. Kan vara du eller någon nära, gör du det och motivering?

 

--------------------

 

Hur snygg tkr du att du är 1-10? Om Orlando Blom är en 9a

 

Skala i snygghet på pf 1-10?

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du berätta mer om varför du väljer Cola framför Ramlösa och Big Mac före Whopper? :) Så fruktansvärt intressant att jag bara måste veta mer

 

Cola vs Ramlösa - Rätt close imo. Hade det varit Loka eller Bon aqua så hade Cola gått fetbort.

Big Mac vs Whopper - Också close. Släng på ost på Whoppern, så ändrar jag mig.

 

Vem skulle du helst gifta dig med och tillbringa minst 5 år av ditt liv med av följande: (Läste du hade flickvän, men det får du tänka bort)

 

1. En STEKHET bimbo som nästan är omöjlig att ha en civiliserad konversation med pga dumhet. Men sexet är av en annan värld, det finns inget som hon inte ställer upp på, inte heller något som hon inte utövar i perfektion.

 

2. En alldaglig brud, inget speciellt utseende på något sätt, varken ful eller snygg. Hon är ganska smart (på gränsen till smartare än dig och äger ofta upp dig i diskussioner). Hon hatar dessutom att städa och laga mat.

 

3. Är en riktigt kossa till utseendet. Hon ser ut som en blandning mellan en flitigt använd disktrasa och ett överkört rådjur. Men den här "bruden" är kock, och en jävligt bra sådan, hon har heller ingenting emot att fixa och dona med städning. Dessutom så har ni en ultimat personligetskemi, ni kan prata om vad som helst hur länge som helst och skrattar åt samma saker.

 

4. Är om möjligt ännu mer grotesk till utseendet än nr3. Hennes ansikte kan bara liknas vid en rostig stekspade och den 180kg tunga kroppen är farligt lik en säck potatis på en bra dag. Ni har ingenting gemensamt och städning&matlagning existerar inte i hennes ordbok. Vad som däremot existerar är pengar. Denna koloss till varelse är STENRIK. Hon är dessutom givmild och låter dig spendera ganska ordentliga summor. Du vet också på förhand att du kommer få 5milj kr vid en skilsmässa.

 

------------------

 

Du får en miljon SEK om du trycker på en knapp men då kommer någon i Sverige dö. Kan vara du eller någon nära, gör du det och motivering?

 

--------------------

 

Hur snygg tkr du att du är 1-10? Om Orlando Blom är en 9a

 

Skala i snygghet på pf 1-10?

 

:-)

 

Svarar exakt som Puni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...