Gå till innehåll

Pokerkontor i Göteborg


Recommended Posts

Tjena!

Jag bor i Majornai Göteborg och har själv sökt ett kontor att lira poker i men inte hittat nåt bra, jag är väldigt intresserad av ett dela ett större kontor, har u hittat nåt tänkbart ställe?

 

Mvh Mankan

 

Tjena! Jag har inte sökt nåt kontor, tänkte kolla om det fanns nåt intresse först och det verkar det ju göra.

Vilka sidor lirar du på? Jag kör mest Svenska spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ska ni leta kontor? Vad kräver egentligen hyresvärdarna när man ska hyra nått sånt här? Måste man ha ett "riktigt" företag eller liknande? Eller hyr dom glatt ut till vem som bara man betalar några hyror i förskott? Nån som vet? Vanliga hyreslägenheter är ju inte det lättaste att få som pokerspelare även om man sitter med 100+ månadshyror på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aetanal på svs, känner igen mankowes från unibet, spelade under LoneyJack där. Jag är eventuellt intresserad också, hör av er om hur det går! Bor i majorna gbg.

 

Tjena Lonely! Känner igen dig med, jag har inte kollat något nu men borde väl inte vara några problem, jag är i sthlm i helgen kommer hem på tisdag ska kolla upp lite då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ska ni leta kontor? Vad kräver egentligen hyresvärdarna när man ska hyra nått sånt här? Måste man ha ett "riktigt" företag eller liknande? Eller hyr dom glatt ut till vem som bara man betalar några hyror i förskott? Nån som vet? Vanliga hyreslägenheter är ju inte det lättaste att få som pokerspelare även om man sitter med 100+ månadshyror på kontot.

 

Om det är vanliga hyreslägenheter så skulle jag föreslå att hyra en lägenhet i 2:a hand, finns en drös med alternativ på blocket.

 

Annars så skulle jag kolla med en hyresvärd och jurist hur det funkar att hyra en lokal med vanlig F-skattesedel utan några garantier för inkomster men med möjlighet att betala lokalhyra i typ ett år. Man kan typ dra något jidder om att man är ett nystartat företag som ska utveckla app:s till iphone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är intresserad. Framförallt över sommaren egentligen men ändå. Bor inte i Göteborg för tillfället utan jobbar och bor en liten bit ifrån. Allt beror iof på hur upplägget ser ut.. spelar inte highstakes alls egentligen men är väldigt intresserad.

 

edit. är också romanista, imon då jävlar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan antagligen fixa så vi kan hyra en lägenhet i andra hand vid Chapmanstorg i majorna, 36 kvm med balkong och fräscht kök, vi kan inte vara hur många som helst men 4-5 pers och en dryg tusing per skalle i månaden, är det något som är intressant så svara på detta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...