Gå till innehåll

NL gefle info?


Cryddan90

Recommended Posts

Hej!

 

Jag är intresserad av att få lite information kring pokerklubben i Gävle. Hur man blir medlem och vilka tider tuneringar/cg är igång, även inköp/blinds. Jag har kikat runt lite men hittar ingen information alls om NLGefle, bara en inloggnings sida.

Ifall man är en erfaren live spelare så antar jag att allting går mellan kontakter men jag har till största del bara internet erfarenhet. Jag är även en ganska nyinflyttad student i Gävle.

 

Någon som vet hur man kommer igång?:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Var ett tag sedan jag var där, men då var det typ såhär:

För länge sedan (-2006 eller nåt?) var det en öppen pokerklubb där vem som fan helst kunde ramla in och betala en mindre medlemsavgift, supa billigt, och slaska bort sina pengar. Mycket trevligt.

 

Sedan slog polisen in dörren och man blev tvungen att omorganisera när man väl startade upp igen. Fortfarande trevligt, men lite mer omständigt och inte lika mycket fisk. Upplägget blev att skapa ett "slutet sällskap", och detta gjorde man då genom att varje ny medlem var tvungen att bli "rekommenderad" av två (tror jag) som redan var medlemmar.

 

Är eventuellt så det fungerar fortfarande, men har inte koll på vad som hänt senast två åren eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...