Gå till innehåll

Oh Sandra, where art thou?


swebee

Recommended Posts

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En riktig stalker behöver inte sådanna världsliga ting :lol:

 

Haha, exakt :oops:

 

 

Swebee: Är lite nyfiken varför du startade denna tråd, är du nån jag känner, har jag sett dig på nån turnering eller? Vet du över huvud taget vem jag är?

 

Well, har inte träffat dig, skulle inte ha något emot det så kanske ses på någon turnering. Jo, det var så att jag läste ngn tråd, tror det var den 5000e medlemmen eller något.. Och jag hade aldrig sett dig skriva förut och där var du väldigt pratglad, hade skön humor, enligt mig iaf, vet ej, men fick bara för mig att välkommna dig en gång till! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, Sandra då...

 

Nä men om vi skulle vara lite seriösa, skulle vilja fråga dig några saker.

 

Får jag chans på dig? Nä, hehe, hur som helst, spelar du eller är du bara dealer? Då menar jag seriöst spel, inte bara slaskslask. Vilken limit kör du i sådana fall?

 

Bodde du i sthlm?

 

Ha en fortsatt trevlig söndag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen lite uppmärksamhet igen! 8-)

 

jag är väl ingen jätteduktig pokerspelare, jag dealar oftast, men om jag får tid över så spelar jag gärna live. Det är ju alltid kul att utmana ett gäng karlar med stark prestationsångest. Det blir en del på nätet också, men då håller jag mig på ganska låga nivåer, mest 1/2 eller 2/4. Är inne i en läsperiod nu, beställde nyss några pokerböcker så snart blir jag nog riktigt vass.

 

Och nej, jag kommer inte från Stockholm, numer är jag en äkta dalkulla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ironiska med den här tråden måste väl vara att den handlar minst om mig och mest om ironi, med tanke på dess titel.

Du är du väl allt ironisk?!

 

Nä men om vi skulle vara lite seriösa, skulle vilja fråga dig några saker.

Seriös? Var du ironisk här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grattis samtliga på den här tråden!!!

 

Den har nämligen, just nu för 10 sekunder sedan av en eminent jury, blivit utnämnd mest tragiska tråden på pokerforum.nu.

 

Samtliga som har tillfört till denna blandning av tragik och komik och för att inte glömma ironi kommer att, genom vårt lands prima postservice, att mottaga en 10 liters tunna hårbalsam, en landmina från finska vinterkriget samt ett signerat foto på Torsten Flinck.

 

 

Håll till goda kära medlemmar! :D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Samtliga som har tillfört till denna blandning av tragik och komik och för att inte glömma ironi kommer att, genom vårt lands prima postservice, att mottaga en 10 liters tunna hårbalsam, en landmina från finska vinterkriget samt ett signerat foto på Torsten Flinck.

 

Kan jag fa sladda runt med min PV och lyssna pa Sator pa OBS! parkering?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Samtliga som har tillfört till denna blandning av tragik och komik och för att inte glömma ironi kommer att, genom vårt lands prima postservice, att mottaga en 10 liters tunna hårbalsam, en landmina från finska vinterkriget samt ett signerat foto på Torsten Flinck.

 

Kan jag fa sladda runt med min PV och lyssna pa Sator pa OBS! parkering?

 

Jag är lessen swede men OBS! har ju mystiskt förvandlats till COOP...

 

Men det är fortfarande samma parkering ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...