Gå till innehåll
Starfitter

Tiltttttttttt

Recommended Posts

jag är tiltad. HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORKUKSATANSHELVETESORÄTTVISASATANSJÄVLAHORSPEL

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTA GUGUGUUGUGUGUGKLGLGLLGOCIOCHCHCHHCCHCHC FUUULFLUFLFULFULFULF

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
jag är tiltad. HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORKUKSATANSHELVETESORÄTTVISASATANSJÄVLAHORSPEL

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTA GUGUGUUGUGUGUGKLGLGLLGOCIOCHCHCHHCCHCHC FUUULFLUFLFULFULFULF

+1

Men du tar tillbaka allt snart igen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Sluta upp med sånt trams, inte vad vi behöver här i Sandlådan!

DU är bannad nu!

metaddict varnad för falskt ha utgivit sig som moderator

*RP* / QoS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

RGDBJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ0F9UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU7896G565SD65F78YASDUHCIAJIODu8 9WEFRQ9E809DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD898989084930758398RIOQWPODPÅFLSAPIF09EW789RT7W3478R97E8986767866565786789t7867896676767678667678387%¤%¤&%/(&/(()/)=//()%&/T/(TYUY/&()/(/()/()&%&%&YTYGUIHIOJHKJUIOU(Y/(R%¤%¤%&//&()/)=7656%¤&/%&/&%/(/()UIOHUGYR%¤%%¤/%&%/(&()/YIOJIOPOI?=()()=/&%&%¤%#"#¤¤%&/()=)?=)=))?)?)?)=)(//(/(/((/(//(?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
RGDBJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ0F9UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU7896G565SD65F78YASDUHCIAJIODu8 9WEFRQ9E809DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD898989084930758398RIOQWPODPÅFLSAPIF09EW789RT7W3478R97E8986767866565786789t7867896676767678667678387%¤%¤&%/(&/(()/)=//()%&/T/(TYUY/&()/(/()/()&%&%&YTYGUIHIOJHKJUIOU(Y/(R%¤%¤%&//&()/)=7656%¤&/%&/&%/(/()UIOHUGYR%¤%%¤/%&%/(&()/YIOJIOPOI?=()()=/&%&%¤%#"#¤¤%&/()=)?=)=))?)?)?)=)(//(/(/((/(//(?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

väl bumpat och +++++++++++++++++++++++ som fan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

aerve gtenh tiuvheuihuaethivmtvhcsmgheua 5heåtiuvhbdticvh bihevmcihithieav tihjc tmih ethirmåcve5o hirthv bihrguerhgvmetoek ot vea

GÅ OCH DÖ ROBERT GREEN, NORDKOREA OCH KUKJÄVLA FITT NYA ZEELAND !!!! earokihaebtpoklaetpl etokhcovakh okr,fvkh, tphlr cvh

t

h rthok rsthpokrst,ho vt ,rthokv .ethpl ars.thprltvrpotrkhporsktvpo kpo aerkt

POKERHORSPEL !!!!!!

det var skönt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

spela som jag istället och stacka med AJs mot 2ppl och syna AIs med överkort och pott bluffa flop, turn och river så sliopper ni gnälla över otur iaf.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför kan inte bara en jävla hand som jag går in med får stå 2010???? Börjar bli rätt tröttsamt... Poker är inte så festligt längre när det aldrig släpper.

Varians?? Hahahahahahaha...............

Kukspel!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det blev ännu värre nu på kvällen. Känns kul när man vinner 1/10 allins när man är favorit i 70% av fallen.. Mums för internetpoker ibland!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu vill JAG springa som en jävla gud i ett bra tag!!! :evil:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

sug min kuk förbannade jävla fitt6maxspel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!

bäst att hålla sig till tvåmans. over&out. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
sug min kuk förbannade jävla fitt6maxspel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!

bäst att hålla sig till tvåmans. over&out. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

2 mansspel är också ett jävla fittspel kan jag upplysa dig om!!!! :mrgreen:

Ett bra tips för HU är att gå aldrig in med en hand som dominerar din motståndare (70/30) för den står aldrig!

Par mot överkort är helt värdelöst också, om det inte är så att det är din motståndare som har paret!

-25 inköp på 36 timmar är mitt nya rekord nu! :ola:

Ser ut att bli ett bra resultat i juli...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hur fan hanterar ni dagar eller spelomgångar där allt går fel? idag har jag gått från 3Bi pluss till 3 minus. inte så farligt egetnligen.. men skedde på 30minuter :twisted: setups, bad beats o en del dåligt spel.

shit att man orkar hålla på med det här spelet egentligen. sjukt mentalt påfrestande, men det är väl som de säger. upp som en sol o ner som en pannkaka.

pååt igen imorn bara. suck.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hur fan hanterar ni dagar eller spelomgångar där allt går fel? idag har jag gått från 3Bi pluss till 3 minus. inte så farligt egetnligen.. men skedde på 30minuter :twisted: setups, bad beats o en del dåligt spel.

shit att man orkar hålla på med det här spelet egentligen. sjukt mentalt påfrestande, men det är väl som de säger. upp som en sol o ner som en pannkaka.

pååt igen imorn bara. suck.

men lol du skojjar IUHAHUSOJPWQWB"!#B"#!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu