Gå till innehåll

Tiltttttttttt


Starfitter

Recommended Posts

2 mansspel är också ett jävla fittspel kan jag upplysa dig om!!!! :mrgreen:

Ett bra tips för HU är att gå aldrig in med en hand som dominerar din motståndare (70/30) för den står aldrig!

Par mot överkort är helt värdelöst också, om det inte är så att det är din motståndare som har paret!

 

-25 inköp på 36 timmar är mitt nya rekord nu! :ola:

Ser ut att bli ett bra resultat i juli...

Å fy fan lider med dig. Själv losar jag just nu konstant i 6max, men vinner tillbaka det i HU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatugggatuggatuaggtuaggatuggatuggatuaggatugagautgatuggatuggatuggatuggatuggautggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuuggatuggatuggatuggautuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatugggatuggatuaggtuaggatuggatuggatuaggatugagautgatuggatuggatuggatuggatuggautggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuuggatuggatuggatuggautuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatugggatuggatuaggtuaggatuggatuggatuaggatugagautgatuggatuggatuggatuggatuggautggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuuggatuggatuggatuggautuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatugggatuggatuaggtuaggatuggatuggatuaggatugagautgatuggatuggatuggatuggatuggautggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuuggatuggatuggatuggautuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatugggatuggatuaggtuaggatuggatuggatuaggatugagautgatuggatuggatuggatuggatuggautggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuuggatuggatuggatuggautuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatugggatuggatuaggtuaggatuggatuggatuaggatugagautgatuggatuggatuggatuggatuggautggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuuggatuggatuggatuggautuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatugggatuggatuaggtuaggatuggatuggatuaggatugagautgatuggatuggatuggatuggatuggautggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuggatuuggatuggatuggatuggau

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

VARFÖR VARFÖR VARFÖR?????????

 

Så fort jag försöker ett par skott på högre nivå än vanligt, VARFÖR?

 

Floppar nötkåk, fi synar min allin helt tom och drar in en runner runner straight flush!!!!!!!!!!!!!!!Förra gången jag tog ett skott så floppa jag nötfärg varpå fi synade allinen med ett floppat par som via turn och river blev kåk!

 

så jävla sanslöst SKIT! Mitt sklanskykonto svämmar över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man sitter och spelar lite på lyset och vips tror man att man lyckats hämta upp senaste dagarnas tapp och lite mer därtill på typ 20Buy-ins, så visar det sig att man missklickat sig in på ett jvla play-money-bord!!!!!!!!11 ARtfdskljgfdslkgjladfskgnadfklgnldfksngmdfslkgnsdfklgnldfskgndfslkgndfslkgndfslkgnfdslkgndfsl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man sitter och spelar lite på lyset och vips tror man att man lyckats hämta upp senaste dagarnas tapp och lite mer därtill på typ 20Buy-ins, så visar det sig att man missklickat sig in på ett jvla play-money-bord!!!!!!!!11 ARtfdskljgfdslkgjladfskgnadfklgnldfksngmdfslkgnsdfklgnldfskgndfslkgndfslkgndfslkgnfdslkgndfsl

 

helvete vilket problem det där är för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens facit allin preflopp från några sitNgoes!!!!!!!!!!!!!

 

par vs lägre par

vunna 1

förlorade 5

 

ax vs a med lägre kicker

 

vunna 1

förlorade 9

 

slantsinglingar

vunna 0

förlorade 7

 

HOPPAS DET JÄVLA IPOKER KONKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil:

 

ja visst ja, jag åkte med nötfärg mot färgstege 2 ggr! WTF?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens facit allin preflopp från några sitNgoes!!!!!!!!!!!!!

 

par vs lägre par

vunna 1

förlorade 5

 

ax vs a med lägre kicker

 

vunna 1

förlorade 9

 

slantsinglingar

vunna 0

förlorade 7

 

HOPPAS DET JÄVLA IPOKER KONKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil:

 

ja visst ja, jag åkte med nötfärg mot färgstege 2 ggr! WTF?

 

Den kvällen såg inte så mysig ut om det verkligen var så.

Har haft några sådana fina dagar också. Älskar när det händer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

FY FAN VAD JAG HATAR ATT FÅ IN DET MED TOPSET PÅ K106cc 450bb DJUUUUUUUUPT HU. Finns ju inte på ens den allra minsta kartan att man får vinna, måste ju ha reeedråååååååååååååååååååååååååååååååwssssssssss ja e så jävla sämst. GAYMÄHÄHÄHHAHA

 

Edit: och jag bor fan i helvete inte i växjö hjellelr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...