Gå till innehåll

Posta ditt resultat för maj!


sherqs

Recommended Posts

Andra månaden back i rad. -$7000.

 

Paus + droppa ner i limit står på schemat....

 

Spelar helt oengagerat, samma problem som förra månaden, upp som en sol (+10000), ner som en pannkaka (-17000).

 

Spelar bra efter att jag loosat, sen tror jag att jag är oövervinnlig tydligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

upp $300 i början av månaden, ner till -$70 i mitten, upp igen till +$147 den 28e. allt på expekts 0.1/0.2 bord. Spelade kanske 30/40 timmar.

 

300 till -70 = 370$ downswing pa 0.1/0.2

snacka om mysig swing

 

menar du, var helt förkrossad. Floppade nötstegar som blev slagna av runner runner kåk och en massa historier som får en att bli mörkrädd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

januari-april plus drygt $1k

 

mest FL$0.5/$1 och FL$1/$2

 

maj plus knappt $5k (varav knappt $2k bonus) skön vändning! slut på loosing streaken?

 

mest NL$50 och lite FL$2/$4 och FL$3/$6

 

Har plussat mesta på NL. Har även gått över till NL$100 sista tiden men det har inte gått lika bra av någon anledning :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hård början på 1/2, stod stilla någon vecka. sedan en övergång till 2/4. slöspelat en del på 0.5/1. slutade på ca +$1500(cashade ut detta). vann det mesta på samma vecka, då jag fulspelade mycket på 0.5/1 och hade flyt på 2/4.

 

juni blir 2/4 för hela slanten. har börjat trevande med rejäla svings, men verkar lovande och hoppas att jag ska kunna tjäna en slant även denna månaden.

 

(jag spelar fixed)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...