Gå till innehåll

Hur definieras "dagbok"?


Slaktavfall

Recommended Posts

Märkte att fascismen tagit nya vändningar då en av pokerforums profiler fått sin "dagbok" låst i sandlådan, orsaken skall tydligen vara att detta inte är en arena för just "dagböcker"

 

Så nu är den naturliga frågan, hur definieras en dagbok? Och varför kan vi inte få ha våra dagböcker här där de hör hemma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bättre fråga är varför i hela fridens dagar devalantariel ger sken av att det är okej och ängeln sedan kommer in och låser.

 

Får folk som vill flytta sina dagböcker till sandlådan?

Bra fråga. Det är nog bättre om de startar om på nytt i Sandlådan isf.

 

Finns det något vettigt argument för att INTE tillåta dagböcker i sandlådan?

 

Börjar kännas som ni försöker jaga iväg skribenten till den intressantaste dagboken på hela pokerforum. Hans såkallade "varningshamstrande" var ju bara det helt jävla sanslöst.

 

Nu antar jag att ängeln gått och lagt sig då gamla människor faktiskt sover tidigt, men under morgondagen vill jag gärna få ett svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glöm inte att fascisterna regerar

 

 

Sandlåderegler finns.

1. Här är i princip fritt fram för personangrepp. Vi kommer dock även fortsättningsvis att plocka bort det allra grövsta och organiserad mobbning.

 

2. Gillar du inte Sandlådan, läs inte i forumet. Men har du en gång skrivit ett inlägg här anses du ha accepterat att andra kan hoppa på dig. Det är inte okej att skriva personangrepp om någon som aldrig skrivit i Sandlådan.

 

3. Eftersom vi ser Sandlådan som ett ordbajsforum kommer inte resultat härifrån med i sökningar.

 

4. Folk som kontinuerligt missbrukar sina skrivrättigheter på resten av forumet kommer att flyttas till gruppen "levlarmiffon". De får då även fortsättningsvis skriva i Sandlådan, men inte någon annanstans. Detta gäller inte spammare, som även framöver kommer att stängas av helt.

 

5. Ger du dig in i leken får du också leken tåla.

 

6. Det är inte okej att skriva långa utläggningar om hur mycket forumet suger för att du blivit ett levlarmiffo. Vi har en gräns för mängden dryghet vi orkar med.

 

7. Reglerna kan komma att ändras när som helst utan förvarning, dock inte retroaktivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man inte vill då?

 

Då är risken stor att någon halsstarrig ballerina dansar in och plötsligt begär att tråden censureras och flyttas till en annan forumdel (till trådskaparens stora förtret).

 

Jag är inte helt säker på att jag tror på sandlådan som idé. Och principiellt är jag förmodligen emot själva konceptet. Men det är fan kul så länge det varar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...