Gå till innehåll

HS-tråden


Sniffe54

Recommended Posts

Här diskuteras highstakespoker online. Tipsa när det är action, diskutera spelare och händer.

 

Regler för tråden:

 

Då den förra highstakestråden spårade ur ett antal gånger så kommer denna tråden att modereras stenhårt. Följande regelbrott kommer ge autoinfraction, och inläggen kommer raderas.

 

  • Off topic
  • Personangrepp
  • Språkpolisande
  • Trams

 

Upprepade övertramp kommer resultera i en månads tempban.

 

 

Modereras stenhårt?

 

Det som stör mig är att den förra HS-tråden blev stängd när den var som roligast och givetvis mest off topic. Nu är det samma visa igen. Varför inte bara släppa det fritt? Moderatorerna har ändå ingen koll. Sätta upp massa pompösa regler och sedan skita i dem. Jag vågar inte säga vad jag tycker om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Modereras stenhårt?

 

Det som stör mig är att den förra HS-tråden blev stängd när den var som roligast och givetvis mest off topic. Nu är det samma visa igen. Varför inte bara släppa det fritt? Moderatorerna har ändå ingen koll. Sätta upp massa pompösa regler och sedan skita i dem. Jag vågar inte säga vad jag tycker om det.

 

Helt befogat klagomål. Det ska modereras hårt där.

Ber om ursäkt för att jag/vi tappade den i helgen. Men DP som till största delen skötte den har ledigt.

 

Men vad är problemet? Varför anmäler ni inte det som ni anser vara fel?

Vad ett stort antal av de som klagar och gnäller mest, därmed inte sagt att du tillhör dem, inte tycks begripa är att vi agerar för det mesta på anmälningar och det förenklar avsevärt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det som stör mig är att den förra HS-tråden blev stängd när den var som roligast och givetvis mest off topic. Nu är det samma visa igen. Varför inte bara släppa det fritt?

 

Och därmed är det här den nya tråden, IMO.

(Inte för att jag har något on topic att säga. :roll: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt befogat klagomål. Det ska modereras hårt där.

Ber om ursäkt för att jag/vi tappade den i helgen. Men DP som till största delen skötte den har ledigt.

 

Men vad är problemet? Varför anmäler ni inte det som ni anser vara fel?

Vad ett stort antal av de som klagar och gnäller mest, därmed inte sagt att du tillhör dem, inte tycks begripa är att vi agerar för det mesta på anmälningar och det förenklar avsevärt.

prova att läsa vad han skriver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prova att läsa vad han skriver

 

Haha korrekt.

Jag erkänner. Jag läste det som om han klagade på att det modererades för lite i en tråd han inte ville skulle modereras :shock:

Därav mitt lilla försök att vara lustig eftersom han inte ville säga vad han tyckte om det, klaga mao.

Men jag erkänner jag tomtade till det :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...