Gå till innehåll

Vem är vidrigast i sandlådan?


Staahla

Recommended Posts

beror ju lite på hur situationen ser ut men satt på en fest hemma hos en så kom vi in på poker lite, så var det en annan kille som trodde sig och sa att han spela massa highstake etc etc..

 

Jag tänkte kul, då kanske vi kan lira lite, blev att vi flippa för $500. Jag förlorar obv... Eftersom jag inte kände killen och aldrig hade hört talas om han så tyckte jag att jag i alla fall kunde begära att få se att han hade $500. Men då hade han glömt bort användarnamnet till sitt pokerstarskonto där han tydligen hade sin bankrulle, han hade inte heller några pengar på sitt bankkonto för tillfället. Han hade även tidigare under kvällen sagt att han brukade spela SNG HU's på $100-200 nivån så tänkte sharkscopa honom men då kunde han som sagt inte sitt nick...

 

Hur som helst så blev det lite personligt, alla gick emot mig och tyckte jag var löjlig som inte betala honom på plats. Jag försökte förklara för idioterna att om utfallet hade blivit så att jag vann så skulle jag ha haft 500$, men han tycks ju inte vara god för 500$ så varför skall jag då behöva betala honom.

 

Hur som helst jag har kontrollen, jag vägrar betala. Sedan efter några veckor så börjar han hota mig om att han känner folk som kan fixa så att jag betalar, jag skiter uppenbarligen i det och några folk kommer inte. Efter kanske någon månad då tar han och ringer min morsa... Där han säger då att jag har en spelskuld till honom, mor som är väldigt ovetande om hur situation ser ut blir ju genast ganska rädd. Hur som helst så ringde hon upp mig ganska snabbt efter deras samtal, i 20 minuter försöker jag förklara för henne hur det ser ut, men inte ens min egna mor köper mitt argument om varför inte jag skall behöva betala.

 

Tilten är väldigt nära men hon avslutar också samtalet med "Nej, jag orkar inte bry mig det där får du sköta själv." Än idag har jag inte betalt och planerar inte heller att göra tills det att han kan visa att han har 500$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 140
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

beror ju lite på hur situationen ser ut men satt på en fest hemma hos en så kom vi in på poker lite, så var det en annan kille som trodde sig och sa att han spela massa highstake etc etc..

 

Jag tänkte kul, då kanske vi kan lira lite, blev att vi flippa för $500. Jag förlorar obv... Eftersom jag inte kände killen och aldrig hade hört talas om han så tyckte jag att jag i alla fall kunde begära att få se att han hade $500. Men då hade han glömt bort användarnamnet till sitt pokerstarskonto där han tydligen hade sin bankrulle, han hade inte heller några pengar på sitt bankkonto för tillfället. Han hade även tidigare under kvällen sagt att han brukade spela SNG HU's på $100-200 nivån så tänkte sharkscopa honom men då kunde han som sagt inte sitt nick...

 

Hur som helst så blev det lite personligt, alla gick emot mig och tyckte jag var löjlig som inte betala honom på plats. Jag försökte förklara för idioterna att om utfallet hade blivit så att jag vann så skulle jag ha haft 500$, men han tycks ju inte vara god för 500$ så varför skall jag då behöva betala honom.

 

Hur som helst jag har kontrollen, jag vägrar betala. Sedan efter några veckor så börjar han hota mig om att han känner folk som kan fixa så att jag betalar, jag skiter uppenbarligen i det och några folk kommer inte. Efter kanske någon månad då tar han och ringer min morsa... Där han säger då att jag har en spelskuld till honom, mor som är väldigt ovetande om hur situation ser ut blir ju genast ganska rädd. Hur som helst så ringde hon upp mig ganska snabbt efter deras samtal, i 20 minuter försöker jag förklara för henne hur det ser ut, men inte ens min egna mor köper mitt argument om varför inte jag skall behöva betala.

 

Tilten är väldigt nära men hon avslutar också samtalet med "Nej, jag orkar inte bry mig det där får du sköta själv." Än idag har jag inte betalt och planerar inte heller att göra tills det att han kan visa att han har 500$.

1. bara vidriga idioter flippar om $500 på en fest, är bland det töntigaste jag hört nån göra på länge.

2. kolla om han talar sanning INNAN? hälften av folket som hör att man spelar poker kommer ju och skryter om att de spelar 25/50 plo och allt möjligt sånt skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. bara vidriga idioter flippar om $500 på en fest, är bland det töntigaste jag hört nån göra på länge.

2. kolla om han talar sanning INNAN? hälften av folket som hör att man spelar poker kommer ju och skryter om att de spelar 25/50 plo och allt möjligt sånt skit.

 

+

 

Riktigt vidrigt att inte hosta upp imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. bara vidriga idioter flippar om $500 på en fest, är bland det töntigaste jag hört nån göra på länge.

2. kolla om han talar sanning INNAN? hälften av folket som hör att man spelar poker kommer ju och skryter om att de spelar 25/50 plo och allt möjligt sånt skit.

 

1. Håller faktiskt med dig, kan inte försvara mitt vidriga beteende och kan inte heller hitta någon rimlig ursäkt.

2. Självklart kunde jag gjort det, MEN man kan ju tycka att man rimligtvis inte försöker lura någon om man lovar att betala direkt efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur bra mådde du när alla samlades i en ring för att se dig flippa om femhunkan nh gg? helt sjukt hur vidrig och äcklig människa du är med sånt löjligt brag och bekrätelsebehov att det inte finns. Och att nu vägra betala är fan nästan ännu sjukare, äckliga fitta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså. hur kan man hålla inne på pengar för att någon behandlat en dålig? det är ju en hederssak att aldrig blanda in pengar/affärer med det personliga. Om man så är skyldig sin värsta fiende pengar så måste man ju slanta upp. Tråkigt nog finns det en del idioter som inte förstår sådant. Som en kille jag kände och lånade ut pengar till när han var i knipa och han lovade dyrt och heligt att jag skulle få pengarna x datum för då fick han csn. inte fan fick jag några pengar. slutade med att jag började hota honom och råttan slänger ur sig "jag vet inte om jag har lust att ge dig dina pengar längre." . Fattar inte vad vissa människor har haft för uppfostran.

 

Är inte du själv fortfarande "under uppfostran"?8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur bra mådde du när alla samlades i en ring för att se dig flippa om femhunkan nh gg? helt sjukt hur vidrig och äcklig människa du är med sånt löjligt brag och bekrätelsebehov att det inte finns. Och att nu vägra betala är fan nästan ännu sjukare, äckliga fitta

 

Kärlek o sånt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur bra mådde du när alla samlades i en ring för att se dig flippa om femhunkan nh gg? helt sjukt hur vidrig och äcklig människa du är med sånt löjligt brag och bekrätelsebehov att det inte finns. Och att nu vägra betala är fan nästan ännu sjukare, äckliga fitta

 

Nu var det dock verkligen inte så att alla samlades i en ring. Jag, han och en av hans pundarpolare satt ute i köket och spela ölspelet, så kände verkligen inget bekrätelsebehov inför dessa pundare, jag kände bara jävla sug på att få en 50/50 chans att göra en kommunist $500 fattigare.

 

Sedan var det verkligen ingen brag, det var han som ville, givetvis hade jag kunnat sagt nej lr jag borde ha sagt nej och det har jag ju liksom redan sagt.

 

Inte alla som klarar att komma med 3 olika påstående och lyckas pricka in 3 fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lägger man ett bet så accepterar man i princip att FI är kreditvärdig. (i ex i tråden betyder det gör inte bet med okända idioter) å andra sidan så tycker jag det är ok att scamma scammare men då ska han ju ha pengar med inte som i detta fall att det bara leder till en huvudvärk att driva in skulden

 

tycker ändå det kan vara korrekt att vägra betala skulden i extremfall om det dyker upp helt ny oväntad information då tycker jag det är ok att scamma scammaren men vette fan vart man ska dra gränsen typ om man får veta i efterhand att det är en känd scammare typ Robert kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur bra mådde du när alla samlades i en ring för att se dig flippa om femhunkan nh gg? helt sjukt hur vidrig och äcklig människa du är med sånt löjligt brag och bekrätelsebehov att det inte finns. Och att nu vägra betala är fan nästan ännu sjukare, äckliga fitta

 

Ojojoj här backar vi idolerna =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gång flippade jag om 1 slott framför massa folk på segels torg. Såg chansen att ta nån fattig jävels bostad. Losade. Kollade upp killen och det visade sig att han bara ägde en 5a på östermalm. Så jag vägrade betala, hehe:P. Folk tyckte jag va cool då. Men det bästa var dagen efter när jag ordna en fest på mitt slott och bjöd alla. Kungafamiljen va där. Det va häftigt.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu var det dock verkligen inte så att alla samlades i en ring. Jag, han och en av hans pundarpolare satt ute i köket och spela ölspelet, så kände verkligen inget bekrätelsebehov inför dessa pundare, jag kände bara jävla sug på att få en 50/50 chans att göra en kommunist $500 fattigare.

 

Sedan var det verkligen ingen brag, det var han som ville, givetvis hade jag kunnat sagt nej lr jag borde ha sagt nej och det har jag ju liksom redan sagt.

 

Inte alla som klarar att komma med 3 olika påstående och lyckas pricka in 3 fel.

 

bonusfråga: får du mycket kåmpisar av att lägga upp pf-print screens på facebook?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ååååh så mkt hat :h:

f.ö så är det riktigt fittigt att inte hålla sitt ord... Skulle dock aldrig slå vad om mer än en 500ing med någon man inte känner, kan ju fan inte leda till något bra

 

Jo jag har ju lärt mig min läxa, men snacket om allt hans pokerspelande gjorde att han byggde upp ett trust hos mig.

 

Sedan anser jag ju att han fuskar... Med att ta bettet så säger han att han är god för 500$ som skall betalas innan vi lämnar förfesten, det betyder ju inte att jag just givit han 500$ i kredit. Lika väl som ni aldrig hade betalat om det hade visat sig att fi hade fuskblandat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...