Gå till innehåll

Dåligt aprilskämt?


Nice Hand GG

Recommended Posts

vilket iofs är sant, men dom syns tyvärr när jag vill visa dagens inlägg vilket också är den sorts sökning jag använder mig mest utav.

 

Aha, jag förutsatte att de försvann därifrån också. Får be någon fixa så att inlägg ur den här forumgruppen inte syns där.

 

Att dom skulle låsa ut trådarna från google är bara orimligt, dom vill ju ta varje tillfälle att driva trafik till sin sida. Utan trollen så hade ju dom haft 1m mindre indexarade sidor så indirekt har dom ju trollen att tacka för sökmotortrafiken.

 

Bullshit, jag plockar gärna bort det från Googles index. Men jag har ingen aning om hur spontant.

 

Det är Soluan Group väl medvetna om, tror det knappast är på moderatorernas direktiv att dom startar en jävla forumavdelning för trollen.

 

Fel igen, du gissar jävligt dåligt i dag. :) Soluan vet inte ens om att jag startade den här gruppen.

 

Min förhoppning är att det får bort trollen från resten av forumet. Att dela ut varningar och stänga av verkar ju inte funka. Resten av levlingsmiffona skriker ännu högre varje gång, vi moderatorer hinner inte läsa tillräckligt många inlägg, varningsförfarandet är för omständigt och alltför få inlägg som borde varnas rapporteras. :(

 

Personligen skulle jag gärna stänga av ett 30-tal användare direkt, men det är inte heller direkt rimligt. Och hälften av dem skulle ändå komma tillbaka med nya konton i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bullshit, jag plockar gärna bort det från Googles index. Men jag har ingen aning om hur spontant.

 

Inom <head>

<meta name="robots" content="noindex" />

 

eller i robots.txt som skall nås via http://pokerforum.nu/robots.txt

 

User-agent: *
Disallow: /forum/sandladan/

 

Fel igen, du gissar jävligt dåligt i dag. :) Soluan vet inte ens om att jag startade den här gruppen.

:(

 

Jag måste obv sluta levla så jävla bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker "Nice hand GG" skall låta bli att skriva, om han är så rädd för att någon skall hitta skiten.

 

Men vad vill du kattjävel? HAR jag sagt att jag är RÄDD för att någon skall hitta SKITEN?

 

Edit: Jag har inte riktigt förstått reglerna, är till för att man skall levla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Quote dev.

"Min förhoppning är att det får bort trollen från resten av forumet. Att dela ut varningar och stänga av verkar ju inte funka. Resten av levlingsmiffona skriker ännu högre varje gång, vi moderatorer hinner inte läsa tillräckligt många inlägg, varningsförfarandet är för omständigt och alltför få inlägg som borde varnas rapporteras."

 

Min fråga:

Hur mycket tjänar du på trolljakten och allt det oerhörda arbete du lägger ner?

Eller är det bara en liten maktkick?

Typ ge igen för all skit i skolan?:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade antagligen varit irriterande om jag varit sån som går igång på vad andra tycker. Nu är jag inte det, så dina provokationer fungerar inte. Det trodde jag att du hade lärt dig vid det här laget. Gammal hund? :)

 

Tjänar inte ett öre på PF, men jag har Soluan som kund inom annat så jag modererar när jag ändå håller på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade antagligen varit irriterande om jag varit sån som går igång på vad andra tycker. Nu är jag inte det, så dina provokationer fungerar inte. Det trodde jag att du hade lärt dig vid det här laget. Gammal hund? :)

 

Tjänar inte ett öre på PF, men jag har Soluan som kund inom annat så jag modererar när jag ändå håller på.

 

Förvisso. Men vi vet fortfarande inte VARFÖR.:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...