Gå till innehåll

Nydesignad Pokerklient - Everest Poker


EverestPoker

Recommended Posts

Hej alla pokerfantaster,

 

Jag vill idag meddela att Everest's poker klient idag fått sig ett rejält ansiktslyft. Idag är utseendet mer modernt, likt designen på Everest Pokers hemsida.

 

Detta är gjort:

 

• Lobbyn har blivit större och mer användarvänlig

• Uppdaterad look & känsla

• Förbättrad kassör/cashier i andvändbarhet & funktioner

 

Kom gärna med feedback vad gäller vårt nya utseende i denna tråd, efter att ni själva tagit en titt genom att klicka på "Spela nu!" efter att ni klickat på denna länk: Everest Poker, nu med en modernare look!

 

Om ni inte redan skapat ett Everest Poker konto så öppna ett här och ta del av Pokerforums unika välkomstbonus på Everest (värde: 1000 $), genom att ange koden med namnet PSE1000 efter er första insättning (minst $5).

 

Lycka till,

 

Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör om gör rätt:

 

*Autopåfyllnad

 

*Kunna se noteringar och färgmarkeringar från lobbyn på spelare (det har ni ju haft för några år sedan)

 

*Tydligare kort (gärna som på Full Tilt så man kan göra egna)

 

*Miniinköp måste ändras till minst 50BB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör om gör rätt:

 

*Autopåfyllnad

 

*Kunna se noteringar och färgmarkeringar från lobbyn på spelare (det har ni ju haft för några år sedan)

 

*Tydligare kort (gärna som på Full Tilt så man kan göra egna)

 

*Miniinköp måste ändras till minst 50BB

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

När man är hos Kassören står det nåt om Verifiering av Konto. Som man tydligen måste skicka in en massa dokument till. Jag har tagit ut pengar i två års tid, måste jag helt plötsligt skicka in en massa handlingar igen? jag har ej tillgång till scanner eller fax och tycker det verkar konstigt eftersom jag kunnat ta ut pengar förr.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MP fick med allt förutom att borden MÅSTE kunna göras mindre så man slipper spela med borden på varandra

 

Brevid datorn finns en liten "box" den kallas mus. När man rör "boxen" så ser du på skärmen en pil som rör sig synkront med musen.

Placera pilen i hörnet på bordet, håll in vänster knapp på musen och draaaag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brevid datorn finns en liten "box" den kallas mus. När man rör "boxen" så ser du på skärmen en pil som rör sig synkront med musen.

Placera pilen i hörnet på bordet, håll in vänster knapp på musen och draaaag.

 

trodde det var uppenbart att jag menade mindre än 640*480... om du fortfarande vet så kan du gärna berätta hur man gör

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...