Gå till innehåll

Valterego i "Vem vet mest".


martenmania

Recommended Posts

Railmode on. Bara jag som tycker att Albin ser ut som en SS-gubbe?

 

Tänkte precis samma sak.

 

Bra jobbat, fastän var det inte lite tur med frågorna (jag menar stout och super bowl?!?) Duktigt med Johnny Depp. Var övertygad att din moståndare torskade på en slamkrypare, hade ingen aning om att min gamla fina grad furir avskaffats (även om jag slutade som sergeant).

 

Lycka till i finalen (ovanligt meningslös önskan när det redan spelats in för evigheter sedan.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var övertygad att din moståndare torskade på en slamkrypare, hade ingen aning om att min gamla fina grad furir avskaffats (även om jag slutade som sergeant).

 

Jag var helt förtvivlad på msn när Ola upplyste mig om att graden tagits bort sedan 2008. Jag satt i soffan och skrek "fuuuuusk!!!"...

 

Men gg, wp Valter. Ska bänka mig på fredag. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan vara en bra ide att sprida skurarna, därigenom blir det rationellt för övriga att angripa de talrika shortstackarna och man kan själv klara sig bra som bigstack eftersom det bara handlar om att bli en av de tre första, extrapoängen spelar ingen större roll.

 

Å andra sidan kan det vara bra att alltid angripa den som angrep en själv för att folk skall lära sig att det kostar att angripa mig.

 

Är lite osäker på vad som är bäst. När är du med, eury?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...