Gå till innehåll

Soni LIVERAPPORT!!!!


Soni

Snyggast?  

41 medlemmar har röstat

  1. 1. Snyggast?

    • Vanessa Marcil
      11
    • Jessica Alba
      18
    • Carola
      12


Recommended Posts

Är just nu i Oslo, var hemma hos en kompis vars barn har en hamster eller marsvin eller vad fan det är för något, och jag var riktigt seriöst nära att strypa den jäveln när den sprang i sitt jävla hjul hela jävla morgonen när jag försökte sova. Så svaret är nästan, jag utförde det nästan:-)

 

Har dock lugnat mig nu och blickar framåt:-D

 

Tack porris=)

 

sick....på tal om det jag drömde om att vi typ jagade efter gollum zombies eller nått vi var i en trappa iaf så blev min kompis biten av en sån gollum zombie, så ströp jag den jäveln men jag visste att min kompis skulle bli gollum zombie också, så jag ströp även honom kallblodigt, sjukaste var att jag sen körde ifrån massa gollum zombies på en motorcykel upp för en jävla rutschkana för att sen åka fast för rattfylla.......liksom va fan är det för dröm???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sick....på tal om det jag drömde om att vi typ jagade efter gollum zombies eller nått vi var i en trappa iaf så blev min kompis biten av en sån gollum zombie, så ströp jag den jäveln men jag visste att min kompis skulle bli gollum zombie också, så jag ströp även honom kallblodigt, sjukaste var att jag sen körde ifrån massa gollum zombies på en motorcykel upp för en jävla rutschkana för att sen åka fast för rattfylla.......liksom va fan är det för dröm???

 

Hahaha man kan ju fråga sig vad du hade för dig samma dag den drömmen ploppa fram?:lol:

Om dagen ifråga var helt normal: http://www.theagapecenter.com/Hospitals/Psychiatric.htm Något som passar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, dela gärna med dig:mrgreen:

 

Haha, drömde en gång att jag spelade en fotbollsmatch, och på något sätt kom bollen hela tiden till mig, men jag hade SJUKA problem att ta emot den och röra mig. Jag snubblade hela tiden och hade sjukt svårt att ta mig upp efter fallen. Jag försökte och försökte men det gick bara inte, riktigt frustrerande. Vaknade efteråt dränkt i svett och kramp i högervaden:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde du att stretcha efter matchen :lol:

 

Haha, sjukt det här med drömmar. Och folk som går i sömnen, så sjukt det kan bli:mrgreen: .

En gång för länge sedan, min bror och jag bodde i varsitt rum mitt emot varandra i en villa i Höganäs. Jag vaknar mitt i natten av att någonting stampar och stampar någonstans i huset. Ajja tänker jag och sluter ögonen igen. Men stampandet slutar inte, det bara fortsätter. Jag går upp från sängen och ut ur rummet för inspektion. Tänder lampan i hallen och då ser jag min idiot till bror gå runt runt runt i en cirkel inne på sitt rum, och varenda gång hans kropp var riktad mot mig så råstirrade han på mig, går runt igen och stirrar igen när han facear mitt håll, skit läskigt, blev asrädd då man hört om vad för sjuka saker människor kan göra i omedvetande. Går och lägger mig och tänker på hur jag ska håna honom dagen efter, sicken idiot han är tänker jag.

 

Vaknar lite senare(fortfarande natt) av att mitt täcke är borta, vafan jävla snorunge tror jag att jag sa. Letar överallt i rummet, inget täcke. Letar i broderns rum, inget täcke, går ned till nedanvåningen och letar, men inget täcke. Då tar jag en filt eller vad det nu var som fick agera täcke i några timmar. Min syster väcker mig morgonen därpå och frågar mig varför jag hade lagt mitt täcke i hennes garderob:shock:. Det visade sig att jag hade tagit mitt täcke, vikt det väldigt fint och lagt det prydligt i hennes garderob, och sedan gått och lagt mig igen. Ingen idé att kalla min bror idiot efter det sas:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaahahahhahaha

 

 

aldrig gått i sömnen vad jag vet dock har det ofta hänt att man är så sjukt trött så man får såna cp ryck och går in med disken på toan och lägger det i tvättmaskinen för att sen sätta kläderna i diskmaskinen....eller standard sätta disken i kylskåpet och colan i papperskorgen

 

 

min polare btw brukar prata i sömnen typ "jag ska sparka den jäveln" så är man vaken så frågar man "va vem?" sen är han lite tyst så säger han nått helt random som typ "ugglan lyser rosa"

 

man blir lite så här :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaahahahhahaha

 

 

aldrig gått i sömnen vad jag vet dock har det ofta hänt att man är så sjukt trött så man får såna cp ryck och går in med disken på toan och lägger det i tvättmaskinen för att sen sätta kläderna i diskmaskinen....eller standard sätta disken i kylskåpet och colan i papperskorgen

 

 

min polare btw brukar prata i sömnen typ "jag ska sparka den jäveln" så är man vaken så frågar man "va vem?" sen är han lite tyst så säger han nått helt random som typ "ugglan lyser rosa"

 

man blir lite så här :ola:

 

Hahahahahah så jävla sick:lol:

 

För att fortsätta i ämnet måste jag berätta om min flickväns syster, den människan väckte min flickvän en natt då de sov i samma rum, flickvännen vaknar av att systern drar i täcket och håller på. Det visade sig att systern letade efter himlen under täcket:mrgreen:.

 

En annan gång hade hon tydligen gått runt i huset och visat alla rum för någon som heter Bodil, som vi tror är hennes fröken/lärare någonstans bakåt i tiden. Hon hade gått runt och pratat med denna Bodil och visat henne hur det ser ut hemma hos dem, som en guide typ:lol: Så jävla scary:-D

 

Sen har jag enligt min flickvän pratat väldigt mycket i sömnen. T ex har jag blivit arg på henne mitt i natten för att hon inte gillar senap:mrgreen: Och en gång frågade jag henne om hon ville ha en cigg, och att hon i så fall måste ta en från sidan, för annars fungerar det inte.:-) Give me more, älskar sånt här:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nu dags för nya tag. Efter att ha blivit mentalt totalt rövknullad i CG inser jag att det inte är något för mig, Det är verkligen väldigt stor skillnad i tänk och motståndare i CG och i turneringsformer. Eftersom att jag typ aldrig tagit CG seriöst innan starten av denna dagbok har jag aldrig riktigt förstått detta. Men det gör jag nu. Jag tar nya tag, Jag ska enbart spela DoN och MTT vilket jag älskar att spela, tycker det är skitroligt verkligen och förstår och tänker bättre i dessa former, är mycket enklare att anpassa mitt spel i olika strukturer att jag helt enkelt spelar mycket bättre. Och har roligt på köpet. CG är inte roligt alls, jag mår t o m dåligt och är jävligt uttråkad när jag spelar CG. De som krossar sin nivåer i CG och klämmer in alla dessa tiotusentals-hundratusentals händer varje månad och klarar av att leva på det, OCH har ett till liv vid sidan om, Grattis till er, ni är sjukt duktiga både på själva spelet poker och när det gäller styrkan i huvudet, ni är mina idoler, grattis till er!

Ajja skitsamma lämnar det bakom mig och blickar framåt mot DoN 5-10 och MTT 10-30. Eventuella sattar spelas ju och spelar gärna med högre inköp. Men den tiden kommer. Nu börjar det.

 

Om någon går samma eller liknande väg, joina? Blir pepp och skoj, lära av varandra sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Agerade och pratade konstigt även inatt. Enligt flickvännen satte jag mig upp och sa "vad vill du?" och hade tydligen stirrat som fan på flickvännen. Hon svarade inte och trodde att jag skulle lägga mig ned igen. Då frågar jag igen vad hon vill(med en arg ton). Hon säger då att hon inte gjort något och då la jag mig med huvudet på hennes mage, samtidigt som jag sa "vad gör du?". "ingenting", säger hon. Då säger jag "Jaja, who cares" Och la mig på min sida igen....:shock:

 

Vad betyder egentligen detta? Majoriteten av alla gångerna jag pratar i sömnen så är det med en arg ton mot flickvännen, är det ofarligt eller ska man typ tipsa ambulansen i förväg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Agerade och pratade konstigt även inatt. Enligt flickvännen satte jag mig upp och sa "vad vill du?" och hade tydligen stirrat som fan på flickvännen. Hon svarade inte och trodde att jag skulle lägga mig ned igen. Då frågar jag igen vad hon vill(med en arg ton). Hon säger då att hon inte gjort något och då la jag mig med huvudet på hennes mage, samtidigt som jag sa "vad gör du?". "ingenting", säger hon. Då säger jag "Jaja, who cares" Och la mig på min sida igen....:shock:

 

Vad betyder egentligen detta? Majoriteten av alla gångerna jag pratar i sömnen så är det med en arg ton mot flickvännen, är det ofarligt eller ska man typ tipsa ambulansen i förväg?

 

http://www.youtube.com/watch?v=dUyyIASJnQo :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför dyrare mtt än DoN?

Känns som det borde vara 50-100 DoN och 10-30 MTT för bättre balans. Nu kommer ditt DoN-spel knappt att påverka ditt resultat alls...

 

GL

 

Sry kanske borde nämnt, mitt absolut främsta spel och projekt är DoN, så det är "the main game" liksom. Det blir inte många MTTs i veckan så jag har en annan rulle till det, det är därför=) Tack för inputen annars!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är raken på 5 resp 10 DoDs där du spelar? Känns som det kommer bli måååånga timmar för lite bucks på de nivåerna??!?

 

Jag ligger på ~5% ROI på 50+4 DoN turbo på ongame och kör så många som hinner startas (3-6 bord samtidigt) men tycker knappt det blir vettlig timlön av det...

 

10% rake, och det är inga turbos. Varför föredrar du turbos?

Ok det är ju inte min nivå och det är ett projekt. Inte direkt så att jag tänker leva på det:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag föredrar inte turbos egentligen men det är helt klart mest action på dessa. Skulle jag bara köra icke-turbos så skulle jag inte få in många st i timmen.

 

Klarar inte att blanda turbos och icke-turbos vid multitablande. Blir för många fel då :roll:

 

Projekt är kul så länge de går bra :-)

skicka pm om du vill snacka mer DoNs, tex över msn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag föredrar inte turbos egentligen men det är helt klart mest action på dessa. Skulle jag bara köra icke-turbos så skulle jag inte få in många st i timmen.

 

Klarar inte att blanda turbos och icke-turbos vid multitablande. Blir för många fel då :roll:

 

Projekt är kul så länge de går bra :-)

skicka pm om du vill snacka mer DoNs, tex över msn...

 

U got pm, skicka innan jag såg ditt:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott gott. Ska in till Örebro imorgon och fixpilla med internet, sen är jag back on track igen:)

 

"Mitt" gym har även öppnat igen efter sommaruppehållet och jag slet mig igenom ett fantastiskt bröstpass idag. Nu är det återigen slut på skräpmat, cola, french hot dogs och alla annan onödig skit jag slängt i mig i sommar. Vasslekoncentrat och bra mättande husmanskost är det nu som gäller. Och har ju självklart inhandlat en platta Gainers med blåbärssmak:mrgreen: Det absolut godaste efter ett pass:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en knäpp dröm.. Men alla drömmar är väl gradvis knäppa egentligen:-D

Jag kommer inte ihåg så mycket egentligen, men det jag kommer ihåg är att jag och några kompisar från helsingborg var på hbgfestivalen, som var arrangerad på en jättestor brant back, så man var ju tvungen att gå uppåt hela tiden, knäppt som fan, och på denna långa branta backe fanns en massa mindre men brantare backar, som man var tvungen att klättra över på något sätt, det känndes som att man skulle falla ned hela tiden, men vi höll oss kvar:-) Sen varenda gång vi såg en busschaufför så trodde vi att det var Pierce Brosnan:mrgreen: Vilket vi också skrek fint och tydligt. Helt plötsligt var jag med min familj på semester i Oslo, där det var tropisk värme:mrgreen: Jag fick reda på att min bror var gravid och att min äldre syster egentligen inte har några tänder, hon bara fejkar:shock: I slutet fick jag en present av farsan, i form av en sedel som var värd 210kr. Sedeln var från 1834 och varenda ägare av sedeln fanns på själva sedeln, som ett bildspel nedstigande från vänster till höger... Har haft sjukare drömmar än så här, men denna tar nog ändå priset där random saker bara random händer.. Det var väl antagligen en massa mer skit som hände som kommer krypa fram i huvudet under dagen, så uppdaterar lite senare:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev ett mobilt bredband från 3, vilket ska fungera bra där jag bor. Och se på fan visst fungerar det galant:mrgreen:

 

Ikväll blir det återigen turregrind med liverapport när min lilla flicka somnat.

 

$22 NL Hold'em (1R1A) 35k GTD på stars.

$26 NL Hold'em 42k GTD på fulltilt.

 

Startar kanske någon rushturre, om det inte blir så mycket att rapportera.

 

Hörs ikväll, and be there!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...