Gå till innehåll

Bra sida för backgammon?


Recommended Posts

Tjena! Har precis lärt mig grunderna i backgammon och spelar lite för playmoney på backgammon.se atm, klienten verkar dock vara programmerad av en handikappad same så jag söker nu efter en ny sida att öva på. Det enda kravet jag har är att det ska finnas playmoney och att sidan inte ska vara alltför död...

Saker som bonusar och freerolls vore ju inte helt fel heller men det är inget måste.

Mvh Ralph!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det mycket fusk online? Vad är det för sorts fusk? Har ingen som helst koll på detta, jag ursäktar min okunskap. :)

 

Vet inte hur det är idag men när backgammon först kom ut så var det många som tydligen använde sig utav ett program som heter GNU. Räknar hur du på bästa sätt ska flytta dina marker.

 

http://www.gnubg.org/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att höra... Får hålla mig till playmoney och spela för skojs skull.

Btw, någon som vet om man kan slå programmen? Inget jag hade planerat att göra, bara roligt att höra. :)

 

klart du kan slå programmen, den manipulerar ju inte tärningarna direkt.. Men den som använder sig utav den har sjukt mycket mer edge då den räknar ut bästa möjliga move.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det förstår jag också... Kan göra min fråga lite tydligare, kan världsmästaren i backgammon få edge över programmet? Om inte är det ju jävligt underligt att det ens finns backgammon online, det lär ju vara fullt med fuskare som försöker lura av andra fuskare pengar och gå +/- 0 i all oändlighet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det förstår jag också... Kan göra min fråga lite tydligare, kan världsmästaren i backgammon få edge över programmet? Om inte är det ju jävligt underligt att det ens finns backgammon online, det lär ju vara fullt med fuskare som försöker lura av andra fuskare pengar och gå +/- 0 i all oändlighet :lol:

 

Knappast. Backgammonproffsen går ju till programmen för förbättra sitt spel och kolla var de spelar fel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...