Gå till innehåll

Tips om turnering.


Recommended Posts

Jag vet inte om QoS kommer ta mig i örat nu men den här turneringen borde vara intressant för några av oss att åka på.

 

Masters of Poker i november.

 

Kolla in länken: http://www.mastersofpoker.se/index.asp

 

Jag har redan bokat in den, hoppas att fler vill åka med så att vi kan dela på ett rum eller åtminstone dela sovsäck ;)

 

Inte så farligt dyr heller 1000+150, tror det kan bli riktigt skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kan väl samla de som vill åka här under denna tråd?

 

Eventuellt kanske vi kan åka en minibuss tillsammans.

 

Jag tror att det kommer fylla på ganska bra om ett tag, så håll koll på så att den inte blir fullbokad (såg att det var 56 anmälda redan nu). Men o andra sidan kanske dte är svårt att fylla 400 platser?

 

Observera att det är Multipoker som är huvudsponsor på denna turnering, så bara det kan ju vara en bra idé för att åka (me dtanke på vår eventuella framtida sponsring) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar intressant men vad menas med detta...

 

Under regler:

 

Vi följer dom internationella reglerna.

 

Undantag är vid dealern, som får ge valfritt ur egen hand.

 

Tror inte det innebär något annat än att dealern får hålla kortleken i vilken hand han vill när han ger, skönt för dom vänsterhänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vore en pokerturnering utan en wannabe-ryss?? Antagligen en floppturnering. Får se om man blir sugen, kan vara kul att åka nästan till Norge. HAHA

 

Fan Sit&Go, värsta grejen ju det var ju det man lirade i början med playmoney. Trodde det inte fanns med cash eller man körde ju bara 10000 pers. turneringar vilket är ju jätte lätt att spela njet. Men Sit&Go så simpelt det är att vinna. Har nu lirat 10 st och vunnit 6 av dem. Ruggigt.

 

Det är lite tunnt på anmälningslistan till homegamet. Skönt då slipper man dra i en massa stolar =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...