Gå till innehåll

Betting: Liv i rymden


Recommended Posts

Läste någon artikel att oddsen hade sänkts från 5000 ggr pengarna till 1000 ggr pengarna.

Men jag hittar inte var jag kan lägga detta bet.

Jag har för mig att det nämndes att det var Ladbrokes som hade detta men jag kan inte hitta.

 

Någon annan som vet var man kan lägga detta bet?

Kan ju vara värt att satsa 10k kr för att på så sätt säkra resten av livet om de nu skulle råka hitta liv i framtiden.... 10 miljoner hade varit sjysst^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alien Spaceship Alien Existence 101.00

 

http://www.paddypower.com

 

Detta? De hade väl 1000 ggr pengarna (?) på att Pete Doherty blir nästa vd för Ryan Air. Troligen Paddy som brukar ha odds på att universum går under också. Hur man ska få ut vinsten isf är ju en annan fråga. Och dessutom behöver de väl inte betala p.g.a. force majure även om de kunde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alien Spaceship Alien Existence 101.00

 

http://www.paddypower.com

 

Detta? De hade väl 1000 ggr pengarna (?) på att Pete Doherty blir nästa vd för Ryan Air. Troligen Paddy som brukar ha odds på att universum går under också. Hur man ska få ut vinsten isf är ju en annan fråga. Och dessutom behöver de väl inte betala p.g.a. force majure även om de kunde.

 

Det där var vad jag sökte. Men 100 gånger pengarna på ett spaceship? haha

Jag tänkte mig mer 1000 ggr pengarna om de hittar en räka på mars eller Jupiters månar.

 

För att satsa på något spaceship är nog 10 000 ggr pengarna närmare oddsen jag söker:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Sverige har Vi ju något som medger att så kallad pactum turpe d.v.s avtal som grundar sig på spel och dobbel är ogiltiga.

 

Förmodligen så är det något liknande i landet där Paddy har sitt säte...

 

1. Det är inte vad "pactum turpe" betyder.

2. Pactum turpe gäller inte i Sverige.

3. Paddy har sitt säte i Irland, där spel och dobbel är lagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förutsatt att han har placerat ett saftigt bet
Eller ännu hellre så har han berättat för alla i den hemliga klubben om vad som ska göras så att de kan sätta max bet allihop. Har hört att han bara begär 5% av vinsten men föredrar tydligen moneybookers framför neteller.

:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...