Gå till innehåll

Vad göra?


Recommended Posts

Hallo!

Satt och spelade en större turnering på fulltilt med 18k deltagare.

Klarade mig genom bubblan, det är nu ca 300 personer kvar, blindsen är 2,5/5k jag har 40k~ och sitter på BB och får nu AJs. Det foldas hela vägen till knappen som är en aggressiv jävel som har stulit blinds den senaste halvtimmen, han går all in med ca 50k marker. SB lägger sig, nu är det min tur, vad göra?

Mvh 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallo!

Satt och spelade en större turnering på fulltilt med 18k deltagare.

Klarade mig genom bubblan, det är nu ca 300 personer kvar, blindsen är 2,5/5k jag har 40k~ och sitter på BB och får nu AJs. Det foldas hela vägen till knappen som är en aggressiv jävel som har stulit blinds den senaste halvtimmen, han går all in med ca 50k marker. SB lägger sig, nu är det min tur, vad göra?

Mvh 8-)

 

Snapsnapsnapsnapsnap SYN!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta men vad betyder "slowrolla"? Har för mig att att det betyder att typ fördröja spelet, får inte ihop det i det här sammanhanget...

:roll:

 

Exempel: Om du sitter med AA på handen och en annan har gått all in preflop och det är din tur och du sitter i 10 min och tänker om du ska syna och det bara är du kvar att agera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exempel: Om du sitter med AA på handen och en annan har gått all in preflop och det är din tur och du sitter i 10 min och tänker om du ska syna och det bara är du kvar att agera.

 

Så tolkade jag det också... Menar han att det är ett svårt beslut eller försöker han vara lustig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla A alla PP en del höga K?

 

Ax 55+ KT+ K8s+ typ? Vad ställer FI? Med så liten stack som vi har så känns det inte riktigt som atc, utan snarare Ax Kx Q7+ 22+ J9+ T9 T7s+ eller något sådant? Kanske några till sc? Har inte stovat dessa mot varandra, så kanske inte 100% matchat.

 

/SK

 

Edit: spontant så kanske man måste få in någon Qx förutsatt min antagna pushrange. Aja, får kolla på't sen. Nu Yasuragi! :) Räkna ni under tiden. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...