Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter och går igenom gammalt PF-godis en sömnlös natt som denna och halkar in som på ett bananskal på denna.

 

http://pokerforum.nu/forum/dagb-cker/60665-pistolen-svs-post1623550.html#post1623550

 

Och några efterföljande sidor till denna är bland det bästa jag läst., enjoy skaplig natthumor!

 

 

puss å kram och lycka till med spelet pist0leN :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och går igenom gammalt PF-godis en sömnlös natt som denna och halkar in som på ett bananskal på denna.

 

http://pokerforum.nu/forum/dagb-cker/60665-pistolen-svs-post1623550.html#post1623550

 

Och några efterföljande sidor till denna är bland det bästa jag läst., enjoy skaplig natthumor!

 

 

puss å kram och lycka till med spelet pist0leN :D

 

Haha hade glömt det :) Skitkul!

 

Tack tack och detsamma till dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha älskar battlen mot Martin Zamora! Speciellt "Jag behöver inte ge han en box, så att hans skalle blir inslagen! Jag bara viftar som ferdie(thirdeye?) och han faller av vindragen"

 

Verkar ligga lite mer aggression i den battlen än i dom andra? stämmer det? Första gången jag kollade på den trodde jag nästan att det skulle smälla :D Kanske en anledning till att jag inte battlar:D Skulle inte kunna ta all skit !

 

anyway GG WP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha älskar battlen mot Martin Zamora! Speciellt "Jag behöver inte ge han en box, så att hans skalle blir inslagen! Jag bara viftar som ferdie(thirdeye?) och han faller av vindragen"

 

Verkar ligga lite mer aggression i den battlen än i dom andra? stämmer det? Första gången jag kollade på den trodde jag nästan att det skulle smälla :D Kanske en anledning till att jag inte battlar:D Skulle inte kunna ta all skit !

 

anyway GG WP!

 

Jo jag var rätt taggad i den haha! Perfekt full och jag hade stört mig på Martin ett tag men vi är boys nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så kommer det aldrig hända. Skulle aldrig våga/vilja tbh.

 

Bangare..

 

 

 

:mrgreen:

 

Äsch kom igen nu!

 

Hade du vågat om vi var fulla på en framtida PF-träff där bara pokernördar tittar på och stämingen är på topp samt att vi enbart kör med pokerrelaterade rader?

 

Metaddict, Starfitter och Level kan vara domare!

 

Tänk bara på att tur inte är en lika stor faktor i battle-rap som i nätpokerz så din största chans är helt enkelt att supa mig under bordet och rappa medans jag är medvetslös och således bli tilldelad vinsten via walkover. I ett sådant scenario kan du säkert öka din equity så pass mycket att du hamnar på 3,4%, som FI i handen nedan.

 

Boss, $1/$2 No Limit Hold'em Cash, 5 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

SB: $168.51 (84.3 bb)

Hero (BB): $548.19 (274.1 bb)

MP: $335.78 (167.9 bb)

CO: $1,144.92 (572.5 bb)

BTN: $308.54 (154.3 bb)

 

Preflop: Hero is BB with K:club: A:club:

MP raises to $7, CO calls $7, BTN calls $7, SB calls $6, Hero raises to $42, MP calls $35, CO calls $35, BTN folds, SB calls $35

 

Flop: ($175) 5:club: T:club: A:spade: (4 players)

SB checks, Hero bets $100, 2 folds, SB raises to $126.51 and is all-in, Hero calls $26.51

 

Turn: ($428.02) 6:spade: (2 players, 1 is all-in)

River: ($428.02) 4:spade: (2 players, 1 is all-in)

 

Results: $428.02 pot ($10.69 rake)

Final Board: 5:club: T:club: A:spade: 6:spade: 4:spade:

SB showed 3:club: 7:club: and won $417.33 ($248.82 net)

Hero mucked K:club: A:club: and lost (-$168.51 net)

MP mucked and lost (-$42 net)

CO mucked and lost (-$42 net)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och går igenom gammalt PF-godis en sömnlös natt som denna och halkar in som på ett bananskal på denna.

 

http://pokerforum.nu/forum/dagb-cker/60665-pistolen-svs-post1623550.html#post1623550

 

Och några efterföljande sidor till denna är bland det bästa jag läst., enjoy skaplig natthumor!

 

hahaha fan vad sjukt

 

how to save yourself

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tål inte folk med det tillvägagångssättet.

 

haha men det är ju episkt när det är riktigt uppenbart :)

 

kul var att han nekade i den där samtidigt som han gick in och superanklagade mig för att savea en situation i beercreeks bok för ett par dagar sen, vilket jag naturligtvis inte gjorde :-P till saken hör också att han inte hade någonting med någonting att göra, han hade bara bestämt sig för att stå bakom beercreek och hitta på en massa sjukligheter. vet inte om hans backup uppskattades av beercreek själv ens, var semipinsamt :oops:

 

edit hatar att skriva savea eller använda ordet öht då det är ett sjukt vidrigt beteende, +1 på det dvs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha men det är ju episkt när det är riktigt uppenbart :)

 

kul var att han nekade i den där samtidigt som han gick in och superanklagade mig för att savea en situation i beercreeks bok för ett par dagar sen, vilket jag naturligtvis inte gjorde :-P till saken hör också att han inte hade någonting med någonting att göra, han hade bara bestämt sig för att stå bakom beercreek och hitta på en massa sjukligheter. vet inte om hans backup uppskattades av beercreek själv ens, var semipinsamt :oops:

 

edit hatar att skriva savea eller använda ordet öht då det är ett sjukt vidrigt beteende, +1 på det dvs

 

Ändå är ni vänner på fb, du och den gode grinder :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha men det är ju episkt när det är riktigt uppenbart :)

 

kul var att han nekade i den där samtidigt som han gick in och superanklagade mig för att savea en situation i beercreeks bok för ett par dagar sen, vilket jag naturligtvis inte gjorde :-P till saken hör också att han inte hade någonting med någonting att göra, han hade bara bestämt sig för att stå bakom beercreek och hitta på en massa sjukligheter. vet inte om hans backup uppskattades av beercreek själv ens, var semipinsamt :oops:

 

edit hatar att skriva savea eller använda ordet öht då det är ett sjukt vidrigt beteende, +1 på det dvs

 

På ett pokerforum tycker jag att "savea" är acceptabelt att använda. Ska vi förbjuda den försvenskningen så måste vi även sluta använda oss av "raisea", "folda", "betta", "shovea" etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsch kom igen nu!

 

Hade du vågat om vi var fulla på en framtida PF-träff där bara pokernördar tittar på och stämingen är på topp samt att vi enbart kör med pokerrelaterade rader?

 

Metaddict, Starfitter och Level kan vara domare!

 

Tänk bara på att tur inte är en lika stor faktor i battle-rap som i nätpokerz så din största chans är helt enkelt att supa mig under bordet och rappa medans jag är medvetslös och således bli tilldelad vinsten via walkover. I ett sådant scenario kan du säkert öka din equity så pass mycket att du hamnar på 3,4%, som FI i handen nedan.

 

Tror inte det är så sannolikt att jag dyker upp och nej, skulle nog aldrig ställa upp på något om Level var domare. Han skulle bara döma utifrån hans hat mot folk :twisted:

 

Jag skulle nog aldrig ställa upp på något annat än en skype-battle heller. Inte min grej att rappa direkt. Jag gillar saker som man kan ha evig tur i. Som nätpokerz..

 

 

 

Handen nedan är seg men det ligger väl typ 70BB i potten. Var glad att det är dem små potterna som går så där i stället för dagens första 600BB pott =)

 

 

Edit: Såg att det var /2 nu. Lite större pott iaf. Otur :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra där Pistolen, jag är lätt på som domare! :D Min metallbesatthet till trots har jag lyssnat på mycket hiphop i mina dagar.

 

Level känns som en typisk sån där stand up man som skulle bedöma 100% objektivt oavsett om ena battlaren hade betett sig som en idiot på PF.

 

Stjärnfittan hade nog bara gått efter vem som hade mest muskler dock :S Alternativt snyggast svarta linne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det är så sannolikt att jag dyker upp och nej, skulle nog aldrig ställa upp på något om Level var domare. Han skulle bara döma utifrån hans hat mot folk :twisted:

 

Jag skulle nog aldrig ställa upp på något annat än en skype-battle heller. Inte min grej att rappa direkt. Jag gillar saker som man kan ha evig tur i. Som nätpokerz..

 

 

 

Handen nedan är seg men det ligger väl typ 70BB i potten. Var glad att det är dem små potterna som går så där i stället för dagens första 600BB pott =)

 

 

Edit: Såg att det var /2 nu. Lite större pott iaf. Otur :(

 

Jag är fair. Är nån apdålig så säger jag det, vilket du redan fått erfara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...