Gå till innehåll

SnG HU $5


thungphung

Recommended Posts

Tjo!

 

Har ett par snabba frågor som jag behöver lite hjälp med.

Grindar på rätt friskt med $5. Jag ska egentligen köra med strikta bankrullekrav sedan men grindar upp mig på $5 för jag orkar inte sitta och nöta $1-$3 SnGs. Just nu har jag en rulle på $111 och det går stadigt uppåt.

 

Nu till mina frågor!

 

1. Hur många inköp ska man ha för varje nivå? 50?

2. Det verkar vara ganska låg nivå på den nivån, men vad för slags linje och range ska jag spela? När höjer jag, när lägger jag, när synar jag pre flop?

3. Hur ofta cbetta?

4. Gäller 10-11 BB som regel för push/shove poker?

 

Någon annan som lirar ungefär samma nivå och kan ge mig lite tips? Spelar för övrigt på PKR så nivån är lägre än genomsnittet över andra sajter jag spelat på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo!

 

Har ett par snabba frågor som jag behöver lite hjälp med.

Grindar på rätt friskt med $5. Jag ska egentligen köra med strikta bankrullekrav sedan men grindar upp mig på $5 för jag orkar inte sitta och nöta $1-$3 SnGs. Just nu har jag en rulle på $111 och det går stadigt uppåt.

 

Nu till mina frågor!

 

1. Hur många inköp ska man ha för varje nivå? 50?

2. Det verkar vara ganska låg nivå på den nivån,men vad för slags linje och range ska jag spela? När höjer jag, när lägger jag, när synar jag pre flop?

3. Hur ofta cbetta?

4. Gäller 10-11 BB som regel för push/shove poker?

 

Någon annan som lirar ungefär samma nivå och kan ge mig lite tips? Spelar för övrigt på PKR så nivån är lägre än genomsnittet över andra sajter jag spelat på.

 

Varför återkommer fortfarande såna här frågor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...