Gå till innehåll

Poker/bowling-gamblerz-27mars


JohnH

Recommended Posts

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På plats i JohnH-mansion kommer skanke sätta upp en liveturre för att få möjlighet att åka metallicvolvo. De som inte lyckas klonka plats i bilen kommer få åka likbil med jenza.

 

Bord, kortlekar och dealers kommer alla från Skankes egen affe spaderdam.se

 

Istället för lam skumpa i likbilen kan jag nästan garantera att jag har en dunk 95 procentigt(oktan) med mig....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste tyvärr avboka mig, har kommit lite jobb imellan :(

 

Hoppas det inte blir för mycket besvär John..

 

Fan va trist. Kommer du loss ändå så är det bara att dyka upp. Finns plats för boende + att du får bowla isf för mig. Jag är ändå så jävla dålig på sånt. Jag går ändå rakt på bärsen.

 

Sajnar upp för ball breaker kvart i tre. Bestämmer man på plats vad man ska köra? Minns inte hur du sa.

 

/SK

 

Jag kör highrollah och slantar upp för alla grejer. Värdelöst om det ska upp 30visakort på disken och försöka räkna. Nåde den som försöker slinka undan bara. =) Ta med lite cash så löser vi det efteråt när det vankas cash games.

 

Det är först bowling för alla, sen finns det möjlighet o lira golf, shuffelboard, dart o grejer vad man nu gillar. Har bokat lite allt möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry Skanke men det var NÄST sämsta resultatet som vann extra marker. 8-)

 

Aj fan, okej då säger vi att den som slår mig i både bowling OCH dart vinner en kasse bira. Kan även ta emot bett i bowlingen, har bara kastat en gång sista fem åren så har ingen aning om hur det kommer att gå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj fan, okej då säger vi att den som slår mig i både bowling OCH dart vinner en kasse bira. Kan även ta emot bett i bowlingen, har bara kastat en gång sista fem åren så har ingen aning om hur det kommer att gå...

 

Jävligt enkel read på dig o se att du försöker hustla nån stackare. Du var väl vm5a för 7år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast spela med hallgrejer är ungefär som om hellner skulle åka på ett par staket pinnar :)

 

Glömde säga att jag just är inne i slutfasen i min första säsong av dartkastning, men där är jag rätt kass och vi spelar i lägsta divisionen :)

 

Divisiongames i dart o smbuckla i bowling... vafan?!

 

Jämförelser med ditt divisionssnack och oss andra är väl som att fråga en långnaglad bimbo i högklackat om hon kan byta växellådan i skodan...

 

Hade du inte ställt upp o köra volvotaxi så hade du legat brunt till ;)

 

 

Blir bra ös när hellner och baby doll carlsson ska lira på lördag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Divisiongames i dart o smbuckla i bowling... vafan?!

 

Jämförelser med ditt divisionssnack och oss andra är väl som att fråga en långnaglad bimbo i högklackat om hon kan byta växellådan i skodan...

 

Hade du inte ställt upp o köra volvotaxi så hade du legat brunt till ;)

 

 

Blir bra ös när hellner och baby doll carlsson ska lira på lördag.

 

Äh, jag har ett pilsnitt på ca 15, alltså varje gång jag kastar iväg en dart har jag 15 poäng i väntvärde. Iom att man siktar på 20 tårtbiten och max där är 60 points förstår du att man inte är så vass...

Förvisso ingår ju dubbelutgångar i pilsnittet men men.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, jag har ett pilsnitt på ca 15, alltså varje gång jag kastar iväg en dart har jag 15 poäng i väntvärde. Iom att man siktar på 20 tårtbiten och max där är 60 points förstår du att man inte är så vass...

Förvisso ingår ju dubbelutgångar i pilsnittet men men.......

 

wat?

 

cirkualation_MED.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Same same info but different! Vi får hoppa i lite taxis från bowling till turnering. Ni som är anmälda via mig har jag snackat in på krukan. Ni som redan är anmälda o inte vill gamea där, mejla/ring mig. Bums! Plocka med kontantes för allt. Jag kommer dessutom va jävligt full...

 

 

 

Planen för lördagen är att köra lite bowling, flipper, golf, dart, ölhävning och andra aktiviteter mellan 15.00–17.30. Middag 17.30–19.00. Pokerturnering 19.00 på Krukan. Vad som händer efter pokerturren kan vi försöka komma fram till gemensamt men det troliga är att folk vill olika saker. Gissar på 1. Vara kvar och spela poker. 2. Gå ut på krogen. 3 Åka hem och sova. 4. Vara kvar och dricka upp vinstpengarna.

 

Up to you!

 

 

Bowling 120kr/person om man kör en timme (räknat på 3pers/bana. 8banor är bokade)

 

Golf: ca 50kr/person (vi hyr 1h och viftar bara iväg bollen och ser vem som slår längst el kortast)

 

Smålir: Jag har hyrt ett helt rum innehållande 4darttavlor, 2 fussball etc från att bowlingen är klar till vi ska käka. De snackade om de ev skulle fixa guitarhero till vi är där.

 

Andra aktiviteter: (6-spårig bilbana, 36m lång 1600kr/h), fotboll, shuffelboard, arcadraicing, biljard, lerduveskytte, kolla på rollergirls...

 

Vill ni gamea annat än bowling, dart, fussball, slå-långt-golf.. hojta till i tråden.

 

Middag: ca 250kr (käk på krukan med pastasallad, rostbiff o grejer)

 

Pokerturren: 600kr. Ni pröjsar på plats.

 

OBS!

Näst sämsta och näst bästa resultatet i bowlingen (första serien) kommer resultera i extra priser ...och tänk på att det är minst 5 personer som spelar poker på heltid så är ni inte superduktiga, köp en massa öl till spelarna runt er.

 

Jag kan ha missat något viktigt, hojta till isf.

 

Cheers!

 

OBS, jag kommer inte ge er tillträde till krukans turre. Ni måste alltså ha medlemskap eller fixa via någon polare som redan är medlem. Skicka PM till mig om ni vill hänga med på bowling och middag (förnamn, efternamn, telenummer, vad ni vill joina). Om ni bara vill spela turren är det alltså bara att anmäla er som vanligt via deras nummer. Kan dock vara begränsat antal platser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, jag har ett pilsnitt på ca 15, alltså varje gång jag kastar iväg en dart har jag 15 poäng i väntvärde. Iom att man siktar på 20 tårtbiten och max där är 60 points förstår du att man inte är så vass...

Förvisso ingår ju dubbelutgångar i pilsnittet men men.......

 

Phuh. När du skrev att du snittade på 15pilar och spelade i lägsta divisionen tänkte jag wtf!?. Men jag trodde du först syftade på 15pilars utgång.

 

Jag och far min är även inbitna dartkastare, han med en aning mer meriter än mig =p.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Phuh. När du skrev att du snittade på 15pilar och spelade i lägsta divisionen tänkte jag wtf!?. Men jag trodde du först syftade på 15pilars utgång.

 

Jag och far min är även inbitna dartkastare, han med en aning mer meriter än mig =p.

 

Hehe har aldrig ens gjort nån 15pilare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...