Gå till innehåll

Semiklonk - lockdown innan nytt asienäventyr!

Recommended Posts

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYP

du tog bara en av mina låtar :(

Jaaa... dom andra var för micro :(

Jag är en vampyr remixen med detektivbyråååån

sköön imo=)

Valborg ikväll då, ganska overrated imo, ska spela match imorgon så kommer nog bli en lugn och nykter kväll. Ledig från skolan idag och dagen kommer bestå av väldigt mycket teoriplugg till körkortet... inte så jävla kul men det måste bli gjort, kanske även lyckas hitta lite tid för grind, får se :)

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

SÅ^ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååå sug av mig eller min syster kvittar öfmig maosv.-........................, ja orakr inte bry mig om poker just nu för de e inte ens kul ändå när man inet kan vinna 90/10 lägen för dom e så jävla duktiga, läser dealern osv... ösnakr man kund läsa delaern de vore fan fördel HATAR POKER så ja ska bli alkoholist istället öfrp okerprfofs.......... ja renskriver imorn! wså ni förstår va ja ksirivt :D

Länk till inlägg
SÅ^ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååå sug av mig eller min syster kvittar öfmig maosv.-........................, ja orakr inte bry mig om poker just nu för de e inte ens kul ändå när man inet kan vinna 90/10 lägen för dom e så jävla duktiga, läser dealern osv... ösnakr man kund läsa delaern de vore fan fördel HATAR POKER så ja ska bli alkoholist istället öfrp okerprfofs.......... ja renskriver imorn! wså ni förstår va ja ksirivt :D

Bra sagt :)

Länk till inlägg

Varit jävligt inaktiv det senaste, knappt spelat något, men när jag hittat lite tid över för att spela har jag blivit helt överkörd.. Men idag har jag spelat hela 4k händer och så här rolig ser grafen ut:

roligdag.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Efter ett sjukt långt jagande lyckas jag till slut nå BE och till och med några 100kr+, ska precis stänga ner spelat, har stängt ner alla bord förutom ett där jag plockar upp 99 och det fick bli sista handen;

Microgaming, $1.00/2.00 No Limit Hold'em Cash Games, 5 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

Board:

Skorpan6 (Button): $1,003.37

Mikka88 (SB): $395

HERO (BB): $377.12

re3k (UTG): $594.36

qbwdiuwebf (CO): $402

Dealt to HERO 9:spade: 9:diamond:

Pre-flop:

re3k calls $2, (1 folds), Skorpan6 calls $2, (1 folds), HERO raises to $8, re3k calls $8, Skorpan6 calls $8

Flop: ($27) 2:heart: 6:club: 9:club: (3 Players)

HERO bets $23.25, re3k calls $23.25, (1 folds)

Turn: ($73.50) 8:diamond: (2 Players)

HERO bets $58.12, re3k raises to $134.24, HERO raises to $285.75, re3k calls $209.63

River: ($568.88) T:club: (2 Players)

Results:

HERO Showed 9:spade: 9:diamond:

re3k Showed T:spade: 7:spade:

re3k wins $750.24

Inte nog med att han sätter sin hålpipa, utan han ska även självklart slowrolla sönder mig med en lång tidsbank!!!!!! Blir så jävla lack dagen slutar nu istället på BE känns rätt onödigt, då jag kunde gjort en hel del vettigare saker imo :(

Länk till inlägg
Verkar fel att sluta efter 450 händer? ;)

Sluta toffla o börja lira lite poker förfan :=)

Efter 450 händer? :ODet var efter nästan 4000 händer jag skulle sluta, precis då den där fina 99 vs 107 handen dyker upp ;) haha will do soon!

just nu: 8 liter cola, massa godis och chips + en stor jävla fysik bok på skrivbordet :| Detta kommer närmsta dagarna bestå utav, då man har mega nationellt prov i fysik B i början av nästa vecka! Typ 400 sidor, 13 kapitel.. ej nuts omss!

Länk till inlägg

Fysikprovet avklarat, vilket fick firas med lite efterlängtad grind! Blev ett par timmar och ca 1k händer, ungefär +600:- och är riktigt nöjd med mitt spel=) Här ett par händer;

Edit; Pokerhand.org's converter funkade tydligen inte ;|

Länk till inlägg

Seriöst orka med poker, 2,4k back över ett par timmar på 1/2 svs, helt sjukt jävla fittigt översprungen, översetad överfärgad^124 helt jävla äckligt, orkar fan inte skriva mer för att tilta av mig, vill bara sova.. får se om jag orkar lägga upp nåra HHs imorn ;(/

Länk till inlägg
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Första inlägget på länge, har varit ganska inaktiv! först var det studenten i början av juni, veckan efter det tog jag körkot! :D Därefter åkte jag till Spain med flickvännen i 2 veckor och veckan efter det jobbade jag lite på familjeföretaget (tjäna lite "riktiga" pengar är alltid skönt), men veckorna därefter har jag spelat lite då och då, vilket har gått ganska mkt upp och ner, men kanske ändå upp någon tussing :) Men har inte orkat styra upp något jätteseriöst lir ännu, då jag inte kommer spela särskilt av vad som är kvar av sommaren..

I höst däremot tänkte jag styra upp det mer seriöst och börja med NL50 och på den nivån spela in ca 1500e i rb till en början, försöka spela 8h/dag 4 dagar i veckan. Då tänker jag nog bli mkt mer aktiv här igen för få bra feedback osvosv ;)

Här är en skön hand från igår :)

Board:

Jacob1 (UTG): $802.31

sammylee (CO): $408.51

Disturbed? (Button): $353.65

HERO (SB): $405.48

Aragorn66 (BB): $390.88

Dealt to HERO A:heart: A:club:

Pre-flop:

Jacob1 raises to $7, (2 folds), HERO raises to $22, (1 folds), Jacob1 raises to $64, HERO calls $48

Flop: ($115) J:club: 8:club: 3:spade: (2 Players)

HERO checks, Jacob1 bets $108, HERO raises to $334.48, Jacob1 calls $226.48

Turn: ($611.96) 8:heart: (2 Players)

River: ($611.96) Q:spade: (2 Players)

Results:

Jacob1 Showed 8:diamond: 7:diamond:

HERO Showed A:heart: A:club:

Jacob1 wins $797.96

Länk till inlägg

Board:

Jacob1 (UTG): $802.31

sammylee (CO): $408.51

Disturbed? (Button): $353.65

HERO (SB): $405.48

Aragorn66 (BB): $390.88

Dealt to HERO A A

Pre-flop:

Jacob1 raises to $7, (2 folds), HERO raises to $22, (1 folds), Jacob1 raises to $64, HERO calls $48

Flop: ($115) J 8 3 (2 Players)

HERO checks, Jacob1 bets $108, HERO raises to $334.48, Jacob1 calls $226.48

Turn: ($611.96) 8 (2 Players)

River: ($611.96) Q (2 Players)

Results:

Jacob1 Showed 8 7

HERO Showed A A

Jacob1 wins $797.96

Jacob1 är superspew!

Kul att se dig igen! gogogogo

Länk till inlägg
Jacob1 är superspew!

Kul att se dig igen! gogogogo

Jag vet, inte lite heller! tack :) hur går liret för dig då?

Nyss hemkommen från lite standard tennisvev, riktigt roligt faktist :) Ska snart styra upp nötkäket, Crisscuts, grillat kött + aioli och galiamelon! Sedan får det nog bli ett litet eftermiddags pass!

Länk till inlägg

Sitter ute i sommarstugan just nu och har precis avslutat lite grind. Gick väl helt okej till slut, sluta ca 6-700 upp iaf :) Kvällen har bestått av god middag min och tjejens familj, cluedo och nu grind! Ska nog snart bege mig till sängs men tänkte posta lite händer först, de mest intressanta sas;

gngn

Länk till inlägg

tycker din bluff inte är så bra, dom är mkt lätta att undvika onödigt att bråka med synmaskiner i potter man inte investerat speciellt mycket i, just såna lägen fiskarna sällan släpper om det inte kommer överkort mot hans 8a du kan fortsätta skjuta på

Länk till inlägg