Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

”Jackass”-stjärnan

Ryan Dunn död

Ryan Dunn. Ryan Dunn. Kvällen innan sin olycka postade Dunn den här bilden på sin twitter. En bild som nu sprids över nyhetssajter och kopplas ihop till olyckan. Kvällen innan sin olycka postade Dunn den här bilden på sin twitter. En bild som nu sprids över nyhetssajter och kopplas ihop till olyckan. Ryan Dunns totalförstörda Porsche. Ryan Dunns totalförstörda Porsche.

Blogga om artikeln

 

Länka till artikeln från ditt blogginlägg - kopiera den här adressen:

 

För att komma med i listningen här behöver du också ha presenterat din blogg på Bloggportalen Läs mer här!

 

Aftonbladet.se ansvarar inte för det som står i bloggarna.

 

Ryan Dunn, 34, känd som en av killarna från Jackass-gänget, har dött i en bilolycka.

 

Enligt polisen körde Dunn av vägen och in i ett träd i hög hastighet, skriver TMZ.

 

Olyckan ska ha skett klockan tre i natt och förutom Dunn ska en oidentifierad person också ha omkommit.

 

Sajten TMZ skriver att det var Bam Margeras mamma som bekräftade att Dunn var en av de avlidna.

 

Enligt polisen i West Goshen ska bilen Dunn färdats i kört genom ett räcke och ut bland träden längst vägen, där den fattade eld.

 

– Bilen var helt övertänd när vi anlände, säger en poliskälla.

 

Bara timmar innan sin död postade Dunn en bild på sig själv och några kompisar när de stod och drack alkohol. Kort efter olyckan var det ännu okänt om ”Jackass”-stjärnan satt bakom ratten. Men nu har myndigheterna bekräftat att Dunn var den som körde bilen, en Porsche 911 GT3 från 2007.

Känd för leksaksbil i stjärten

 

34-åringen, med det karakteristiska skägget, hade tillsammans med Bam Margera spelat in fyra ”Camp Kill Yourself”-videor innan de skapade MTV-serien ”Jackass” med bland andra Johnny Knoxville och Steve-O. Bland scenerna Dunn blev känd för märks scenen i Jackass: The Movie när han för upp en leksaksbil i stjärten och går till en doktor för att klaga på magsmärtor. Ett "stunt" som inte ens våghalsen Steve-O ville utföra.

 

En utredning har startats för att reda ut orsaken till olyckan.

 

http://www.expressen.se/nyheter/1.2475631/jackass-stjarnan-ryan-dunn-dod-i-bilolycka

 

 

Tråkigt som fan men vad ska man säga, skyll dig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whalen, jag tycker om dig, men ibland är dina argument helt cp. Dessutom tror jag att du väldigt ofta inte alltid menar det du skriver. Försök formulera dig bättre, eller som sagt, ta till dig av kritiken. Läs mina inlägg från -07 -08. Jag visste redan allt när jag kom hit, redan som 17åring visste jag att jag en dag skulle sitta på ft på wsop me. Det är ingen här som hatar dig, tvärtom, alla försöker bara hjälpa dig. Dessutom har alla rätt och du fel:twisted: Sorry mate

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whalen, jag tycker om dig, men ibland är dina argument helt cp. Dessutom tror jag att du väldigt ofta inte alltid menar det du skriver. Försök formulera dig bättre, eller som sagt, ta till dig av kritiken. Läs mina inlägg från -07 -08. Jag visste redan allt när jag kom hit, redan som 17åring visste jag att jag en dag skulle sitta på ft på wsop me. Det är ingen här som hatar dig, tvärtom, alla försöker bara hjälpa dig. Dessutom har alla rätt och du fel:twisted: Sorry mate

 

Det är jag som skriver som ett mongo, jag vet :) Jag tar ju åt mig av kritiken men vissa verkar inte förstå det :D Att jag klick raisar har varit mitt spel mot fiskar för jag vet att man vinner på så sätt. Sen att det inte är rätt spel kan jag inte avgöra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har inte blivit en ända minuts spelande idag!!! Jag trodde jag skullr klicka hela dagen men har haft så ont i min fot/ben pga den jävla gikten jag lyckats skaffa mig i alldeles för tidig ålder.

 

Har dessutom inte haft en ändå smärtstillande tablett hemma och tyvärr hjälper inte sprit. Det gör det tvärtom värre dagen efter. Hoppas för min gud att jag inte ska behöva sitta hemma hela jävla veckan!!!

 

Det kommer iaf bli lite turrar imorgon oavsett hur ont jag har!!! Ska försöka posta lite händer. Peace out team mates!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har inte blivit en ända minuts spelande idag!!! Jag trodde jag skullr klicka hela dagen men har haft så ont i min fot/ben pga den jävla gikten jag lyckats skaffa mig i alldeles för tidig ålder.

 

Har dessutom inte haft en ändå smärtstillande tablett hemma och tyvärr hjälper inte sprit. Det gör det tvärtom värre dagen efter. Hoppas för min gud att jag inte ska behöva sitta hemma hela jävla veckan!!!

 

Det kommer iaf bli lite turrar imorgon oavsett hur ont jag har!!! Ska försöka posta lite händer. Peace out team mates!!!

luckyoptimist_com-thats-true_large_148129696.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) On Game

SB ($10.73)

BB ($36.78)

UTG ($31.20)

UTG+1 ($32.55)

Hero ($33.92)

BTN ($31.60)

 

Dealt to Hero Q:club: Q:diamond:

 

fold, fold, Hero raises to $1.20, BTN calls $1.20, SB calls $1.05, BB raises to $5.80, Hero raises to $12.75, fold, fold, BB raises to $19.70, Hero raises to $26.65, fold

 

Hero shows Q:club: Q:diamond:

 

Hero wins $41.80

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) On Game

SB ($10.73)

BB ($36.78)

UTG ($31.20)

UTG+1 ($32.55)

Hero ($33.92)

BTN ($31.60)

 

Dealt to Hero Q:club: Q:diamond:

 

fold, fold, Hero raises to $1.20, BTN calls $1.20, SB calls $1.05, BB raises to $5.80, Hero raises to $12.75, fold, fold, BB raises to $19.70, Hero raises to $26.65, fold

 

Hero shows Q:club: Q:diamond:

 

Hero wins $41.80[/quote

 

Standard. Jag har också en sjukt bred 5b fold range...

Frågan är ju dock varför du inte pushar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) On Game

SB ($10.73)

BB ($36.78)

UTG ($31.20)

UTG+1 ($32.55)

Hero ($33.92)

BTN ($31.60)

 

Dealt to Hero Q:club: Q:diamond:

 

fold, fold, Hero raises to $1.20, BTN calls $1.20, SB calls $1.05, BB raises to $5.80, Hero raises to $12.75, fold, fold, BB raises to $19.70, Hero raises to $26.65, fold

 

Hero shows Q:club: Q:diamond:

 

Hero wins $41.80[/quote

 

Standard. Jag har också en sjukt bred 5b fold range...

Frågan är ju dock varför du inte pushar

 

För att jag missklicka :) brukar dra istället för trycka all in och blev fel :/ Man lägger sig aldrig där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför i helvete kan jag inte få vinna mot åsnorna? Vet ju att han har antigen typ 1010/JJ AKs osv.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) Replayer

SB ($34.88)

BB ($29.55)

UTG ($60)

CO ($30.14)

Hero ($28.05)

 

Dealt to Hero Q:diamond: Q:club:

 

fold, CO raises to $1.20, Hero raises to $4.05, fold, fold, CO calls $2.85

 

FLOP ($8.55) 9:spade: 2:spade: 6:heart:

 

CO bets $26.09 (AI), Hero calls $24 (AI)

 

TURN ($56.55) 9:spade: 2:spade: 6:heart: 8:heart:

 

RIVER ($56.55) 9:spade: 2:spade: 6:heart: 8:heart: K:spade:

 

CO shows 3:spade: A:spade:

(Pre 33%, Flop 46.3%, Turn 27.3%)

 

Hero shows Q:diamond: Q:club:

(Pre 67%, Flop 53.7%, Turn 72.7%)

 

CO wins $53.73

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför i helvete kan jag inte få vinna mot åsnorna? Vet ju att han har antigen typ 1010/JJ AKs osv.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) Replayer

SB ($34.88)

BB ($29.55)

UTG ($60)

CO ($30.14)

Hero ($28.05)

 

Dealt to Hero Q:diamond: Q:club:

 

fold, CO raises to $1.20, Hero raises to $4.05, fold, fold, CO calls $2.85

 

FLOP ($8.55) 9:spade: 2:spade: 6:heart:

 

CO bets $26.09 (AI), Hero calls $24 (AI)

 

TURN ($56.55) 9:spade: 2:spade: 6:heart: 8:heart:

 

RIVER ($56.55) 9:spade: 2:spade: 6:heart: 8:heart: K:spade:

 

CO shows 3:spade: A:spade:

(Pre 33%, Flop 46.3%, Turn 27.3%)

 

Hero shows Q:diamond: Q:club:

(Pre 67%, Flop 53.7%, Turn 72.7%)

 

CO wins $53.73

 

Du får in det typ 50/50 och du gnäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får in det typ 50/50 och du gnäller?

 

Kanske gnäller för mina såna aldrig får stå? Gnäller inte direkt för att jag får in det flipp utan för att dom inte får hålla, och har inte fått hålla på 2 månader......................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske gnäller för mina såna aldrig får stå? Gnäller inte direkt för att jag får in det flipp utan för att dom inte får hålla, och har inte fått hålla på 2 månader......................

 

Hur många händer har du totalt spelat på nivån och med vilka resultat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske gnäller för mina såna aldrig får stå? Gnäller inte direkt för att jag får in det flipp utan för att dom inte får hålla, och har inte fått hålla på 2 månader......................

 

Du kommer aldrig bli bra på poker om du hänger upp dig på saker som detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många händer har du totalt spelat på nivån och med vilka resultat?

 

Vet inte riktigt, sedan jag köpte datorn för typ 1,5 månad och sedan dess har jag lirat 50-60k händer har jag backat 1200$ på nl50-nl30.

 

Innan det tror jag att jag hade en bb på 9 på nl20 och 8/bb på nl30 typ 50k händer vars. Har faktiskt ingen aning vad jag hade på nl50. Men gick från 300$ till 2800$ på 4 månader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...