Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

Hm

 

Får jag mina pengar snart eller ska jag mejla? Någon som kan förklara som kanske det har hänt samma sak för. Moneybookers är det.

 

 

 

Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

 

To unlock your account, please contact our Security Department at: security@moneybookers.com

 

 

Också fått detta vet inte riktigt vad det beror på, tror det är när man når någon viss pengagräns (d.v.s. du har flyttat runt en viss summa pengar, tagit ut osv) iallafall.

Du måste skicka in massa ID bevis till deras security department, maila dom och gör precis som dom säger i mailet så ska det lösa sig inom några dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Också fått detta vet inte riktigt vad det beror på, tror det är när man når någon viss pengagräns (d.v.s. du har flyttat runt en viss summa pengar, tagit ut osv) iallafall.

Du måste skicka in massa ID bevis till deras security department, maila dom och gör precis som dom säger i mailet så ska det lösa sig inom några dagar.

 

Bläää, fick mail nu, skicka in bild på leg och en räkning :( så lamt. Får la fixa det snart då :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär nu är man 9 inköp ner för månader på 2 dagar. Skojsigt :D skönt att rbn väger upp och man är plus med den. Set i Q mot set i K. Som en smäck :) Sen lite andra godbitar som 3 kk mot AA. Men jag ska inte whina. Bara nöta på. 2k händer idag iallfall, blir mer spel sen. Förmodligen turneringar istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har ongame inte varit så snäll på första sessionen :(

 

7992011103729da7e.jpg

 

Jo du ser, de vågräta siffrorna, vet inte om jag ser fel men det ser i alla fall ut som 0 02 03 05 06 08 09 11 12 eller 1 12 13 15 16 18 19 11 12. Vad står dessa för? Eftersom du beskrev det som att det var 1 session.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No brainer e--er idioti mot random FI?

 

No-Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB ($9.01)

BB ($9.70)

UTG ($10.10)

MP ($8.13)

Hero (Button) ($9.45)

 

Preflop: Hero is Button with Adiamond.gif, Aclub.gif

UTG bets $0.40, 1 fold, Hero raises $1, 2 folds, UTG calls $0.60

 

Flop: ($2.15) 9diamond.gif, 6heart.gif, 10diamond.gif(2 players)

UTG checks, Hero bets $1.10, UTG raises $3.30, Hero raises $4.90, UTG raises $5.80 (All-In), Hero calls $2.45 (All-In)

 

Turn: ($19.05) 4club.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: ($19.05) 3club.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $19.05

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chiiiicken!

 

Äh backar ju inte direkt. Säger till när det är dags;-)

 

Tillstånd till ökad period av förberedelse till två veckor?

 

Om det icke beviljas spelar vi givetvis efter 1 vecka, upp till dig.

 

Hittade ett Fifa 11 i brevlådan idag, får jag två veckor på mig eller ska vi ta matchen om en vecka? $10 på stars, vad sägs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ett Fifa 11 i brevlådan idag, får jag två veckor på mig eller ska vi ta matchen om en vecka? $10 på stars, vad sägs?

 

har själv knappt lirat så mycket

Så vi säger så här: Söndagkväll har du på dig till

skicka över msn på pm så kan vi tjöta där:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...