Gå till innehåll

Ang. botar


Kippe1000

Recommended Posts

  • 1 month later...
Var det inte riktigt mycket shortstackbotar på ipoker förut? eller är dom kvar?

 

Det var väl prima? Fanns mkt på prima iaf.

 

Den boten jag använder till och från har +at konstant minst €/$1000 i månaden i över 3 år nu. Har dock (rent hypotetiskt *host*) börjat jonglera med typ 7 (typ) andra sätt att bygga botar på. Neurala nätverket osv.

FLbotar är cplätt att programmera, den vi gjorde slog 1/2 hu inkl rake, men där vi körde var det så lite trafik att man inte orkade lägga ner tiden på att spela kanske 2 bord 4h om man hade tur. Planen var 9 bord 6h/dag. Man rejkade ju som faan.

 

Den bästa boten jag vet som finns på det forumet vi hänger på har dragit in $1.7M på 4 år. Är väl inte fy skam enligt mig. Det är en NL-bot.

 

Vet inte hur det är med att lägga ut länkar till saker, men en viss bot som påstod sig spela under nicket Isildur1 (eller ja, någon gjorde en lol-bild typ som det blev mediapådrag över), den botens ~halva source låg ute gratis förut, den boten var sjukt avancerad och vet att folk vinner halva förmögenheter med den, tyvärr låg (såklart) inte AI'n ute, hade varit kul att se hur han gjort, men kan tänka mig att det är sjuuukt mycket opponent modelling, där vi har störst problem när det gäller NL, även om våran nuvarande NL är helt cpsjuk på reads (90% cirka sitter iaf 1 av FI's kort rätt)

 

Disclaimer: Det ovan är skriven av min, ehm.. Katt.

Jag (Fordie) har aldrig spelat med någon sorts bot eller liknande.

Jävla fuskfasoner!

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...