Gå till innehåll

Vegas under WSOP


Incognito

Recommended Posts

Har gått o längtat tillbaka till Las Vegas ända sedan förra WSOP, Vegas is the shit!

 

Så är det ngn som vill haka på dit ett par veckor-en månad el. så under WSOP?

 

Är så mkt roligare om man är två (eller fler) som åker ner, bra att ha ngn att dela hotellrum med också.

 

Tar gärna en avstickare el två till Californien, Mexiko eller t o m Hawaii när man ändå är iväg så långt borta ska man ju passa på att se sig lite om.

 

Själv hade jag tänkt flyga ifrån Kastrup, är ju ett plus om ni också gör det men annars kan man ju mötas på plats.

 

Jag är lite gammal i gamet om man säger så, har hunnit passera 30-strecket men känner mig snarare som 20-25 =). Har levt på poker i dryga 5 år nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer säkert vara mängder av folk som åker dit. Jag skulle dock ändå rekomendera att fixa eget boende.

 

1. Du kommer kunna skramla ihop playercomps solo också. Finns billigt boende.

2. Du kan sova ostört när DU just vill sova

4. Du/han/hon kanske inte gillar att det dyker upp crackhoror på rummet.

3. Du har ingen jävla aning om vad det finns för muppets på forumet. Bo bara med folk du känner.

 

 

Däremot kan du försöka styra upp fester eller annat där. Det är en annan femma. Då kan man låssas bli magsjuk om man inte funkar ihop osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4. Du/han/hon kanske inte gillar att det dyker upp crackhoror på rummet.

 

Va? Vem gillar inte det???

 

Annars håller jag med, att dela rum med någon man aldrig någonsin träffat IRL känns inte som nån höjdare..

Delar som att du/ni ska dela securitybox med relativt mkt pengar (får man anta) med någon som du/ni omöjligt kan lita på (utan att vara cp-blåögda/naiva) känns bara jobbiga.

 

Men klart, det KAN ju bli lyckat.. Inget jag skulle ge mig in på dock, JohnHs tips med att arrangera en fest för forumiter på plats eller liknande tycker jag däremot låter rejält mkt smartare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delar som att du/ni ska dela securitybox med relativt mkt pengar (får man anta) med någon som du/ni omöjligt kan lita på (utan att vara cp-blåögda/naiva) känns bara jobbiga.

 

 

PartyJack - Öj, va fan... det fattas 45k hära i boxen!??!

 

John - Äh, kom igen. Du brände allt på drinkar igår säkert. Kom så äter vi frukost. Jag bjuder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...