Gå till innehåll

Ny i bettingträsket


Recommended Posts

Hade du tänkt ha en sportsbetting-dagbok här eller? Har funderat lite i de banorna själv, men vet inte om någon skulle läsa. Har just nu min på SBR, sedan ett kort tag.

 

Inte just nu, men någon gång i framtiden kanske när jag börjar komma igång riktigt ordentligt :-)

 

Men jag skulle jättegärna läsa din om du slängde upp en!

 

*Glöm inte att hojjta till om du lägger upp en :D

 

EDIT: länka den du har på SBR (?) Annars om du inte vill länka får du gärna pma den, vore trevligt att följa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej allihopa. Roligt att ni verkar vara intresserade. Ska överväga ytterligare att ha en dagbok här, men eftersom jag inte bestämt mig än kan jag slänga in mina spel för idag i den här tråden iaf och så får vi se om jag gör bort mig direkt.

 

Fråga gärna om ni undrar, och kom ihåg att det inte är någon gospel och att jag avsäger mig allt ansvar ifall någon ryggar och jag torskar samtliga spel. Alla odds ifrån bet365 eftersom jag gillar dom och är en lat jävel. Går kanske att hitta bättre odds för er om ni orkar leta. 0.5u efter speletbetyder att jag bara spelar en halv unit på spelet i fråga. 1 unit gäller på alla andra, och det motsvarar ca 4% av min rulle.

 

Stort kort idag, men tror det finns värde. Många spel är ryggade ifrån andra jag litar på, och ett par har jag knåpat ihop själv. En bandymatch, resten fotboll.

 

Tisdag 23/2

Notts County @ 1.75

Rochdale @ 1.53

Norwich -1, -1.5AH @ 1.925

Swindon -1, -1.5AH @ 1.95

Colchester @ 1.72

Bury @ 1.72

Aldershot @ 2.1

ManU, Benfica, Barca @ 2.56

Norwich, Swindon @ 1.95 0.5u

Scunthorpe v Ipswitch OVER 2.5, Hayes&Yeading @ 3.33 0.5u

Edsbyn @ 2.05 WIN

Benfica to wind 2nd half @ 1.5 WIN

 

EDIT: Tror det finns värde i United -1.5, 2 @ 1.875 men jag har redan fyllt på såpass mycket att jag står över den. Tror jag. Väntar i alla fall på lineups.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att jag skulle krydda kupongen lite!

 

Har inte reflekterat så himla mycket över det, slänger ihop några lågoddsare ibland i en dubbel eller trippel när jag tycker det känns lite tråkigt att spela ett objekt med för lågt odds.

 

Inser när jag skriver det att värdet är bra eller dåligt oavsett och att det kanske är dumt, men jag hänvisar till att det är roligare än att gneta in United till 1.28 eller dylikt!

 

Hej devalanteriel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej lite idiotfrågor:

 

1. Jag vill spela på en basketmatch där det står Alvik - Solna och oddsen för 1X2 är följande:

 

1= 1.85 X= 15 2= 4.32

 

Hur använder jag Kelly här om min bankrulle är 100kr t ex? Vad mer behöver jag veta?

 

 

2. Hur skulle man använda Kelly Criterion när man kör tripplar eller liknande?

 

T ex om vi har tre matcher med oddsen 2.5 som blir 15.625 multiplicerade ihop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej lite idiotfrågor:

 

1. Jag vill spela på en basketmatch där det står Alvik - Solna och oddsen för 1X2 är följande:

 

1= 1.85 X= 15 2= 4.32

 

Hur använder jag Kelly här om min bankrulle är 100kr t ex? Vad mer behöver jag veta?

 

 

2. Hur skulle man använda Kelly Criterion när man kör tripplar eller liknande?

 

T ex om vi har tre matcher med oddsen 2.5 som blir 15.625 multiplicerade ihop?

 

Det du behöver veta är. Inget väntvärde, ingen Kelly. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina sista för den här rundan. Dyker kanske upp igen i framtiden när jag kommit på rätt köl igen, det här var ju ingen rolig start att få här.

 

Copa Libertadores

Monarcas Morelia @ 1.6

Internacional RS -1.5 AH@ 1.85

Velez Sarsfield @ 1.9

Velez Sarsfield to score in 2nd half @ 1.57 2u

 

Nötlag allihopa, är säker på att det är bra värde i alla dessa spel. Inter vill inte göra bort sig som de gjorde förra året i samma turnering. Velez Sarsfield går som tåget i ligan och är ett dugligt bortalag. Var nära att ta något AH- på Morelia med - tror de är såpass bra - men nöjde mig med vanliga linjen till sist.

 

Lycka till och god natt. Kanske på återseende.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...