Gå till innehåll

Kontor i malmö på gång! Start 1 Juni. Minst 1 plats ledig för late-reg :)


JENZOER

Recommended Posts

Efter många trådar om kontor i malmö utan resultat har vi nu bestämt oss för att starta ett kontor!

 

Vi är tre killar(födda 88) som spelar i Potraisers pro team, som vill ta online spelandet till en ny nivå.

Jens, donkykIonk. NL200-NL400

Bengan, ivar44. NL200-NL400

Jesper, SKSK. NL1k+

 

Jag och bengan bor tillsamans vid dorttningtorget och vår granne ska till USA i 1 år och plugga så vi kommer hyra den i andra hand. Funkar allt bra under det året får vi fixa en ny lokal sedan.

 

Lägenheten är en 2a, där vi kmr sätta upp datorer i sovrumet och resten av lägenheten kmr vara "normal" med soffa tv och grejor så man kan chilla :)

 

Priser och så tar vi senare när allt är offiiellt klart. Inte bestämt hur mkt folk vi kmr ta in, men minst 6 personer har vi tänkt oss. Det kommer den starta den 1 juni.

 

Vem är intresserad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har ni för krav på deltagarna?

 

Några minimikrav på nivå, speltimmar, ålder och liknande?

 

Har väl inga direkta krav, om det blir för många som är intresserade gör vi väl ett utval och kommer kräva några månaders hyra i förtid(vi binder oss för ett år och lite trist och stå med det själv om folk hoppar av). Kommer blir CA 1.5k per person. Men folk som är intresserade är välkomna att skriva lite om sig själv och vad de spelar och så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter småintressant om jag skippar sommarjobb alt hänga i någon annan stad för mkt i sommar. Men isf kan jag ju bara hänga där fram till skolan börjar, ah vi får se men vore ju sköööj

 

Okok, som det ser ut så ser vi hellre folk som kmr köra hela året. Men om vi får plats över och uppslutning blir lite halvdålig så kan du säkert få en plats de 3 sommar-månaderna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är en 3-4 intresserade utöver oss tre så här långt, men ser gärna fler intressanter så ni som är får gärna höra av er!

 

Lite nyheter är att Potraiser kommer sponsra kontoret på lite olika sätt, kmr tex gå att få gratis hyra om man spelar lite där och så om ngn är intresserad av detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

någon av er som brukar hänga på cc? jag kanske är intresserad iaf. sitter en del på cc själv och kanske känner er redan.. skulle ju kunna va en enkel kontakt på det viset.. meeen.. jag har i stort sett slutat spela på nätet av olika skäl. därför tvekan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Det börjar dra ihop sig nu!

 

Skrivit kontrakt idag om lägenheten så allt är spikat nu!

 

Just nu är vi 7-8 personer som kommer köra igång direkt. Eventuellt kanske vi tar in någon till om intresse finns.

 

Kommer dra igång en fin fin kontors-dagbok här sen obv så det är bara att hålla utkik gott folk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får man fråga vad ni fick tag på för lokal och hur mycket ni betalar? är sugen på något liknande när jag börjar plugga i malmö efter sommaren

 

Hyr min grannes lgh i andra hand i 1 år :)

 

Bara att höra av sig när du kmr till stan så kanske vi har en plats över då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...