Gå till innehåll

Masters of Poker, Grebbestad 11-12 november!


Recommended Posts

Haha ännu en gång har man lyckats bli idiotförklarad här börjar bli van :lol:

 

Teddy:

Vad sägs om en heads-up match i Grebbestad? Eftersom du tycks tro att jag är mer än extremt korkad borde det tilltala dig (jag vet det börjar även bli en småtöntig vana att utmana folk i heads up matcher)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 288
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjenare på er.

Som ni sett har ni märkt att jag inte varit här på över en vecka. Och jag har då som alla andra läst allas inlägg. Ursäkt är på sin plats för min del, kan förklara varför, och det beror på att jag har haft personal som varit på semester.

Detta har gjort att jag omöjligt kan hinna med, då det endast är jag. Därpå kan du lägga att i början när alla fick sina mail och svar ganska omgående, så beror detta på att då var det en till två inbetalningar per dag.

Sista veckorna har det då ramlat in 30-40 per dygn. Och jag vill inte stressa iväg dessa och riskera ev. fel.

 

 

Vi har som mål att under dagen och morgon dagen fixa samtliga bekräftelser.

 

P.S

Inlägget om att sticka med 400.000:- hmhm...... :twisted:

-Nej... Får allt vara lite mera pengar för att skita ner sina händer med :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

P.S

Inlägget om att sticka med 400.000:- hmhm...... :twisted:

-Nej... Får allt vara lite mera pengar för att skita ner sina händer med :lol:

 

Precis, nog ska det vara minst det 10-dubbla för att en ärlig person ens ska överväga att bli kriminell och internationellt efterlyst ;)

 

Håll prispoolen redo. Pokerforum.nu kommer med ett urstarkt moderatorlag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ni alla har förstått är det fullt på turneringen. Samtidigt kan jag just nu ge övriga som inte fått en plats att reservlistan är ganska stor, just nu är det 52 spelare på kö för att komma in.

 

De som inte betalt sina platser har en frist fram till månadsskiftet, därefer kommer spelare från reservlistan att få tillträde till ej betalda platser.

 

Antalet ej betalda platser är mindre än ovan väntlista, så att signa sig på väntlistan i dagsläget kan jag tyvärr inte rekomendera, då du inte kommer att få en plats.

 

BEKRÄFTELSE PÅ PLATS/BETALNING.

Alla aktuella spelare har nu fått mail, gällande deras bokningsstatus samt bekräftelse på att betalning har kommit.

Har du betalt nu i dagarna, tänk på att det tar minst 4 dagar före jag ser det. 2 dagar för banken, samt 2 dagar före girounderlaget kommer från centralen.

 

"Grebban." :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste säga att diverse mutor och förslag från de som står på väntlistan är varmt välkomna 8-)

Vi har fått oss en hel del mycket goda skratt under dagen. Allt från att strippa under turnering till att polera alla startmarker i pauserna, till att ha kontinuerlig masage till turneringsledare.

Min hjälpreda som hjälper mig har begärt in provfoto från ngra av er, skall bli kul att se vad som kommer ;)

"grebban"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ni alla har förstått är det fullt på turneringen. Samtidigt kan jag just nu ge övriga som inte fått en plats att reservlistan är ganska stor, just nu är det 52 spelare på kö för att komma in.

 

De som inte betalt sina platser har en frist fram till månadsskiftet, därefer kommer spelare från reservlistan att få tillträde till ej betalda platser.

 

Antalet ej betalda platser är mindre än ovan väntlista, så att signa sig på väntlistan i dagsläget kan jag tyvärr inte rekomendera, då du inte kommer att få en plats.

 

BEKRÄFTELSE PÅ PLATS/BETALNING.

Alla aktuella spelare har nu fått mail, gällande deras bokningsstatus samt bekräftelse på att betalning har kommit.

Har du betalt nu i dagarna, tänk på att det tar minst 4 dagar före jag ser det. 2 dagar för banken, samt 2 dagar före girounderlaget kommer från centralen.

 

"Grebban." :P

 

Jag anmälde mig för två veckor sen och har fortfarande inte fått något mail gällande bokningsstatus...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- STAAHLA-

Bokat för två veckor sedan, då ställer jag mig tveckande till att du har fått en plats.

Hur som helst skall du ha fått ngn form av besked från mig. Vilket du inte verkar ha fått.

 

Detta innebär att du måste ju då faktiskt kontakta mig, för genom ett inlägg här, där jag inte kan nå dig. Så kan jag absolut inget göra för dig.

 

Mitt förslag är att du mailar mig från samma mailadress som du gjorde anmällan så jag kan korsleta efter din bokning.

Samt att du då också skriver med ditt nanm, ort, telefon.

 

Vänligen

 

Glenn Simonsson

glenn@grebbestadpoker.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- STAAHLA-

Bokat för två veckor sedan, då ställer jag mig tveckande till att du har fått en plats.

Hur som helst skall du ha fått ngn form av besked från mig. Vilket du inte verkar ha fått.

 

Detta innebär att du måste ju då faktiskt kontakta mig, för genom ett inlägg här, där jag inte kan nå dig. Så kan jag absolut inget göra för dig.

 

Mitt förslag är att du mailar mig från samma mailadress som du gjorde anmällan så jag kan korsleta efter din bokning.

Samt att du då också skriver med ditt nanm, ort, telefon.

 

Vänligen

 

Glenn Simonsson

glenn@grebbestadpoker.se

 

Tackar, har nu kommit i kontakt med personen :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, satt på muggen i förmiddags när mobilen ringde.. så fort jag va klar rusa jag ut o kollade, naturligtvis var det från spel o tobak i Grebbestad.. Ringde upp, och fick reda på att jag missat en plats, så jävla typiskt. :evil:

Men jag står först på tur, så nu bär jag mobilen närmast hjärtat, kan ju alltid hoppas att dom ringer igen, för masters of poker vill man ju inte missa.

Ni behöver inte säga det, jag är veckans KLANT :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, satt på muggen i förmiddags när mobilen ringde.. så fort jag va klar rusa jag ut o kollade, naturligtvis var det från spel o tobak i Grebbestad.. Ringde upp, och fick reda på att jag missat en plats, så jävla typiskt. :evil:

Men jag står först på tur, så nu bär jag mobilen närmast hjärtat, kan ju alltid hoppas att dom ringer igen, för masters of poker vill man ju inte missa.

Ni behöver inte säga det, jag är veckans KLANT :oops:

 

Torsdagen 1 september har vi satelliter i Borås, inköp 230+20 1 seat per 5 deltagare, max 6 platser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GKS i Göteborg har några platser över som kommer att delas ut på en satellitturnering idag(!). :shock:

Det ska förekomma en satellit senare under nästa månad också, om nu inte alla går åt nu.

 

Buy-in - 250 + 30

 

hur många vinner platser per antal deltagare då?

 

250*5 = 1250, eller ska ni ha cash priser oxå,

 

vi har räknat med 230*5 = 1150 some buyin på masters

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite förhands info om 11-12-13 nov 2005

 

Fre:

Öppnar vi dörrarna för start av resistrering samt för sit/go-turneringar samt cashgames under kvällen.

 

Lör:

Registrering från tidig morgon

SPELSTART: 10.00

Vi kommer att köra på till under kvällen, därefter tar tävlingsledningen beslut om vi skall bryta för fortsatt spel på söndag.

 

Sön:

Ev. Spelstart 10.00

 

Under samtliga tre dagar kommer sportsbar som ligger i hallen ha öppet hela tiden med fullständiga rättigheter.

Det kommer även att finnas div olika matvarianter plus mackor, korv hela tiden.

Allt detta i spelhallen, dock avskilt så den kommer ej störa spelet.

 

På hotellet så kommer det ev. under fre. def under lördagen vara riktigt bra underhållning i stora matsalen avsett för er spelare, även för allmännheten.

 

Det är bara uppe i spelhallen det kommer hållas hårt på slutet sällskap, flickvänn, vänner, bekanta mm. får mycket gärna åka med och sluta upp på hotellet.

 

Allt så som spelhall, rum och stugor ligger allt inom 1min gång avstånd.

 

Vidare info om sprisstegar, perioder kommer inom kort att ligga ute på våran hemsida.

 

Dealen kommer att "gå runt" i starten, när vi kommer ner i ca: 10 bord kommer det att vara dealers på borden.

 

/Glenn "grebban" simonsson

0730-56 99 99

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå, klanten här igen!!!

 

Har lite svårt att ta mig till andra ställen, då jag har ett jobb o sköta. Så jag får väl hoppas luren piper till, så att jag kommer in ändå.

 

Annars får jag väl önska all lyckliga MoP-spelare lycka till och må ALL IN-gudarna vara med er. 8-)

 

PS. Väntar på samtal, RING.... DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå, klanten här igen!!!

 

Har lite svårt att ta mig till andra ställen, då jag har ett jobb o sköta. Så jag får väl hoppas luren piper till, så att jag kommer in ändå.

 

Annars får jag väl önska all lyckliga MoP-spelare lycka till och må ALL IN-gudarna vara med er. 8-)

 

PS. Väntar på samtal, RING.... DS.

 

 

Detta skall bli kul..... :lol:

 

Då z-man75 inte går att lita på gällande telefoner ;) skall vi nu se hur lång tid det tar för honom att ringa mig.

 

Han har en plats till turneringen, om han ringer mig före lördag efm.....

 

-Hoppas han inte e ute och festar i natt, så han sover bort lördagen -

:D;):):-o8-):lol::shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...