Gå till innehåll

Sajt: RummyRoyal.com


Recommended Posts

Hej alla forumiter!

 

Välkomna till Rummy Royal Forum, den största aktören för rummyspel online.

 

Rummy är ett av de mest populära spelen i världen och nu finns möjligheten att tjäna pengar på lösa italienare och fransoser på Rummy Royal, som är den ledande rummyplattformen. Direkt på websidan hittar ni också en enkel guide till hur man spelar våra olika spel.

 

Just nu har vi ett prova på-erbjudande där alla som skapar konto får $5 gratis, insatta direkt på kontot för att kunna prova våra cashgames utan att göra en insättning! Så fort ni gått igenom registreringsprocessen inne på sajten kommer era $5 att finnas på kontot, redo att spelas för.

Fyll i bonuskoden: 5WELCOME för att få era $5.

 

För er som känner er som hajar vid rummyborden har vi också en 100% välkostbonus på er första insättning, samt att alla som gör en insättning får gratisbiljetter för att kvala in till den största rummyturneringen hittills med $30 000 i garanterade priser.

 

Denna turnering går av stapeln på söndag den 14 mars kl 20:30 GMT, så det finns gott om tid att vässa spelet innan!

 

Har ni frågor kring vår produkt är ni välkomna att ställa dem här i tråden!

 

Lycka till allihop, vi ses vid borden!

 

Klicka här för att skapa konto hos Rummy Royal:

201002080955590.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Security risk blocked for your protection "

 

säger mitt virusskydd när jag vill gå in på er hemsida.

 

Det säger mitt virusprogram varenda gång jag startar everestpoker eller valfritt ipokerrum, så det är väl inte helt ovanligt att man får ändra inställningarna för att kunna spela på vissa sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggade mig och validerade min e-mail, fick $5 insatt på kontot.. gick in på ett cash-bord och får upp en ruta som säger "In order to play realgame u must be an depositing member".

 

username: closhie

 

väntat 20minuter på att livesupporten skulle vara tillgänglig men icke..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...