Gå till innehåll

Sanslöst lockande på msn.


pellesvanshård

Recommended Posts

Är det många fler som råkat ut för folk "robotar" som addat en.

Känns fan som att man får virus bara av att man chattar med dom.

Visst mailen är gammal som gatan men använder den knappt alls, och har aldrig typ signat porrsider och så heller med den.

Låter iofs väldigt lockande att man signar upp med sitt kredit kort:lol:

 

 

Ola säger:

vem där?

Issi säger:

hi how are you today?

Ola säger:

good, who are you?

Issi säger:

my name is kaylee I'm doing great today I'm 21 yrs old how old are you?

Ola säger:

why did you add me?

Issi säger:

listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!

Ola säger:

k

Issi säger:

I can show u how to watch free if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE

Ola säger:

n

Issi säger:

well since its free the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT .. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! http://www.localchatroomchicks.com/macly fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live for free!

Ola säger:

do you like carrots?

Issi säger:

Please dont mention anything about that in the chatroom once u get in ok?

Ola säger:

about the carrots?

Issi säger:

OH SHIT.. k I am late to start my show, I gotta get off msn...I will see ya inside my chatroom babe.. remember not to mention that I am upgrading u for free... You can use your msn name to sign in so i know it is you..

Ola säger:

just one more thing

Issi säger:

AUTO-RESPONSE: hey just in the middle of my free webcam show if you want to watch click the link http://www.localchatroomchicks.com/macly

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått två muppadds jag också de senaste dagarna. Ignore, block and delete. Har inte använt msn-mailen till ngt speciellt, vare sig pokersidor eller porr.

 

Edit: KAN ju ha använt den mailen till ngn pokersajt när jag började lira, men det var ju hundra år sedan och definitivt inget konto som är aktivt. Ska vi se om vi hittar minsta gemensamma nämnare?

 

Mina "suspects" kan vara:

Multipoker

Paradise

Betsson

BestPoker

gamla Expekt från Tain-tiden

Titan

*säkert ngn till jag glömt*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått två muppadds jag också de senaste dagarna. Ignore, block and delete. Har inte använt msn-mailen till ngt speciellt, vare sig pokersidor eller porr.

 

Edit: KAN ju ha använt den mailen till ngn pokersajt när jag började lira, men det var ju hundra år sedan och definitivt inget konto som är aktivt. Ska vi se om vi hittar minsta gemensamma nämnare?

 

Mina "suspects" kan vara:

Multipoker

Paradise

Betsson

BestPoker

gamla Expekt från Tain-tiden

Titan

*säkert ngn till jag glömt*

 

Jag tror det är gamla expekt. Sajt med över 1000st svenska konton, nick, lösenord och mails. "Välkänd sajt som gör reklam på tv" finns liksom inte så många att välja på.

Killen som tagit databasen vill inte säga vilken sida det är, annars hade jag sagt.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att ni har fått nästan identiska kommentarer i era konversationer, men kalaskul när man är uttråkad:-D

 

 

Salley säger:

hey

so.nice. säger:

who r u?

Salley säger:

i'm 21/f your a male right?

so.nice. säger:

both

Salleysäger:

nice, I just got off work and finally got some time to relax which site did i msg you from again?

so.nice. säger:

r u a robot?

Salley säger:

I know a way we can chat and have a better time.. do you cam?

so.nice. säger:

r u a robot?

Salley säger:

Well i don't do yahoo cam or any other cam because i have been recorded before... But i do know one site you can watch me on cam, that assures me no one records...

so.nice. säger:

r u a robot?

Salley säger:

I mean... Do you want to see me on my cam?

so.nice. säger:

that depends

Salley säger:

Ok go to ...com accept the invite on the page baby

so.nice. säger:

r u a girl or a dude?

Salley säger:

sweet, fill out the info ur info.. i can not wait for you to see me baby let me find something nice to wear

so.nice. säger:

I will pay u $20 000 2 see u naked

Salley säger:

its the sites policy to ensure no minors get access to the site, so they might ask for CC to verify your age babe.

so.nice. säger:

not interested?

Salley säger:

What color Panties do you think i should wear? i might have you favorite color here somewhere...

so.nice. säger:

It doesnt matter what I answer does it?

Salley säger:

Your such a good boy, i'm gonna show you what good boys deserve.. you can tell me to do anything you want me too!

so.nice. säger:

How about growing a penis?

Salley säger:

Ok let me know when you get in so I can invite you directly to my cam.

so.nice. säger:

Stort jävla LOL

Salley säger:

u have to enter a cc, atm, or debit card so they can tell your of age, thats the ony way to see me sweety

so.nice. säger:

Unless u dont have a penis Im not interested

Salley säger:

k you in yet babe??

so.nice. säger:

Fuck you

Salley säger:

k

 

 

 

 

Inget svar efter det där, någon som kollar botarna eller är det bara en person som copy och pastear en massa handbokscitat?:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ett djävla bra sätt att bli av med dem utan att blocka.

 

Skicka den där dansande djävla killen under blinkingar som kör nån rackig gammal technoslinga samtidigt. Den eller det glada brevet. Skitbra då den laggar datorn och dessutom nästintill spräcker högtalarna.

 

Alternativet är massspamma nån av alla roliga smileys som kräver massa cpukraft.

 

Vips så har de lessnat och blockat er ist :mrgreen:

 

Spam ska besvaras med mer spam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...