Gå till innehåll

Iphone, för billigt?


Crappy

Recommended Posts

Hittade den här annonsen, vågar man?

 

Apple iPhone 3G S 32GB Unlocked

De är alla helt nya med kompletta tillbehör i original fabriken tät låda 100% original och levereras med 12 månaders internationell garanti.

 

Apple iPhone 3G S 32GB Unlocked

Apple Earphones with Remote and Mic

Dock Connector to USB Cable

USB Power Adapter

Documentation

Price : $300USD

 

OBS: Dessa telefoner är 100% upplåst och kan användas med alla SIM-kort. Ingen aktivering krävs (se krav bärfrekvens) Sätt i SIM-kortet och börja använda telefonen, många fler på lager.

 

Köp 3Units Och Få 1 Enhet GRATIS

 

Shipping Method: FedEx / DHL

 

Leveranstid: inom 2 arbetsdagar

 

Vänligen kontakta oss för mer information och köp förfrågningar:

 

 

Enl svarsmailet jag fick skulle det skötas på det här sättet

 

Hej,

 

Tack för posten, har vi Apple iPhone 3gs 32GB lager, helt nya och förseglade, EU, komplett utrustning, med 1 års internationell garanti.

 

Beställ sammandrag

=================

Apple iPhone 3GS 32GB $ 300

 

Leverans -----$ 40usd

 

Total kostnad $ 340usd

 

Köp 3 Komma 1 Gratis

 

Vad ingår i förpackningen:

===========================

* Cell Phone Handset

* Laddare

* Och alla standarden helt nya tillbehör som följer med denna modell

* Cell Phone Box

 

Betalningsvillkor

=================

Betalningssätt som vi accepterar är: Western Union Money Transfer, med omedelbar spårningsnummer för transport confirmation.we finns i Storbritannien

 

Fraktvillkoren

===================

Beställningar levereras antingen via FedEx Express, DHL eller UPS express.Tracking nummer kommer att ges via e-post när beställningen har skickats ut

 

Frakt av din beställning kommer att ta ca 2-3 arbetsdagar efter flesta beställningar levereras inom 2-3 arbetsdagar efter att betalning har mottagits Leverans världen runt.

 

Garanti & Returpolicy

=============================

- Våra produkter omfattas av 1 års internationell garanti och 6 månader för återvändande

- Alla produkter måste rapporteras inom 30 dagar efter att du fått din beställning

- Köparen är ansvarig för att gå tillbaka den defekta produkten tillbaka till oss och vi kommer att reparera eller byta ut det i enlighet

- All försäljning är slutgiltig

 

Göra en beställning, helt enkelt komma tillbaka till oss med ditt fullständiga sändningsinformation såsom,

 

Namn :.........

Leveransadress :........

Telefonnummer :........

 

Så att vi börjar med din beställning direkt.

 

Tack

 

 

Är det någon som vet hur det här fumkar?

 

Western Union Money Transfer, med omedelbar spårningsnummer för transport confirmation

 

Jag är obv fullständigt nolla när det gäller internationell internet handel

Så all hjälp och råd mottages tacksamt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läst en del på senare tid om att Nigeria-mail-scammarna gått vidare och huserar lite varstans numera. Ett tydligt tecken var bland annat just de återkommande felen i svenskan, pga google-translate.

 

Nu läste jag inte exakt var du hittat detta, men tydligen finns det tom Nigeria-scammare på blocket numera. De säljer en mobil(som inte finns) och låter personen som betalar betala till någon som ska ha betalt för något de köper. Goa grabbar.

 

För att komma till ett svar:

FÖR HELVETE CRAPPY! NEJ NEJ NEJ OCH ÅTER FUCKING NEJ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar sälja elektronik via blocket och får med jämna mellanrum mails på engelska av personer som är intresserade av att köpa. Man kan säga vilket pris som helst som tid, tiodubbla, dom går ändå med på det.

 

När det kommer till betalning så betalar dom via Paypal, men problemet är att man inte får något mail från paypal, utan från en random email adress, men mailet är uppbyggt som att det vore från paypal. Testade en gång hur detta gick till, men sa att jag bara ville ha pengarna i förskott och att jag inte fått något på mitt paypal konto. Då blev jag kontakad av köparen och "paypal" att jag redan bundit mig till en affär, om jag inte skickar varan så kommer FBI efter mig och i slutet av mig fans dessa bilder

 

""Failure to abide by these laid down safety measures by Paypal may leads to an interrogation with the F.B.I"

 

paypali.jpg

 

Jag undrar om det är någon som går på detta och blir skitskraj att FBI ska storma ens hus i Sverige och pumpa en i röven eller nått och skickar iväg varan på direkten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...