Gå till innehåll

Kontor Umeå


Danne_K

Recommended Posts

Är ett gäng mid/highstakesgrinders som har framskridna planer på att skaffa ett kontor i Umeå. Priset per plats kommer förmodligen landa på runt 1k per skalle så det är ju löjligt billigt och ett bra tillfälle att införskaffa lite rutiner och träffa likasinnade människor. Vi har hittat lokaler som verkar bra och det finns fortfarande ett gäng platser kvar för de som är intresserade. Så finns intresse är det bara att sända ett pm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars så har vi på Umecitypoker en ny lokal på gamla slakteriet. Den är på 150 kvm med lediga utrymmen. Där finns kök och toaletter,bra parkering. Vi bygger en verksamhet som är inriktad på pokerspel och annat. Vi har dock lite renovering att göra men det kommer att bli bra när det är klart.

 

Hela organisationen och hur lokalen kommer att se ut är inte klar än men om ni vill ha billigare hyra och en likasinnad omgivning så kanske detta kan vara något. Hör av er ifall detta är intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
Annars så har vi på Umecitypoker en ny lokal på gamla slakteriet. Den är på 150 kvm med lediga utrymmen. Där finns kök och toaletter,bra parkering. Vi bygger en verksamhet som är inriktad på pokerspel och annat. Vi har dock lite renovering att göra men det kommer att bli bra när det är klart.

 

Hela organisationen och hur lokalen kommer att se ut är inte klar än men om ni vill ha billigare hyra och en likasinnad omgivning så kanske detta kan vara något. Hör av er ifall detta är intressant.

 

Mitt grindkontor går i graven då resten av packet e busto fiskar. jag söker nytt ställe att husera.. så bump ! någon intresserad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

tänkte mest att komma in någonstans där de redan är igång ett kontor, om jag ska dra igång något eget blir det nog bara ta nåns lägenhet i andrahand o sätta upp ett par bord o köra.... åså får man hoppa vidare när dem vill ha igen sin lägga igen. Oftast när de hyr ut i andarhand ere bara för 3-6mån.

 

Lite drygt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontoret har varit igång ett halvår nu och vi sitter i en lokal vid all stars i stan med hyra på dryga tusenlappen. Det ser ut som vi kan ta in mer folk men vi ser helst att de som kommer in nu spelar nl400+. De som är intresserade kan skicka pm.

 

Hej! Snälla låt mig vara med! Jag vill inget annat än att börja spela poker som yrke, med andra likasinnade människor! Bor i Docksta just nu, men vet att Umeå är en härlig stad, och kan lätt tänka mig att flytta dit, för att börja spela med er. Kan du förklara lite mer om hur ni jobbar? Lirar ni bara dagligen, eller gör ni annat också?

 

Mvh Rickard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...