Gå till innehåll

Intressant hand på Expekt.com - svårt val!


cheunce

Recommended Posts

min dator slokna förut när jag satt och lira cashgame på prima sen råkade jag gå in på crazypoker istället för gaming club och då blev det sådär så det är nog där problemet ligger... ifall du har flera klienter annars verkar det väldigt konstigt

 

Kör bara Expekt för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

allin

Personligen så tycker jag det är mer av en traphand, man vill se en flopp med sådana här löv och ge motståndaren en chans att hänga sig själv genom att höja en. Klar valuecall.

 

F*n att jag inte tänkte på det. Märkas att jag inte spelat tillräckligt länge :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, detta inträffade även för mig på Expekt för några dagar sen när min uppkoppling spökade och jag blev disconnected ett antal gånger, hade dock tur att alla fram till SB foldade så jag kunde köpa potten, det var dock lite nervöst. Jag visade korten för att se om någon reagerade men ingen skrev något i chatten så jag antar att det inte var någon spektakulär hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska väl finnas en funktion på Prima som skriver ut vad man har för handstyrka på bordet. Ni vet sådär uppfriskande när man ser första kortet komma som en tvåa och sedan ser texten "No pair - seven high".

 

Railbirdade när en från forumet spelade turnering på Paradise, och då buggade det också så. Inga kort visades så jag fick gissa när floppen kom och bettandet började... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska väl finnas en funktion på Prima som skriver ut vad man har för handstyrka på bordet. Ni vet sådär uppfriskande när man ser första kortet komma som en tvåa och sedan ser texten "No pair - seven high".

 

Railbirdade när en från forumet spelade turnering på Paradise, och då buggade det också så. Inga kort visades så jag fick gissa när floppen kom och bettandet började... =)

OT: Vad betyder "Railbirda"? :oops: Är det samma som att man bakblåser någon (som kanske bara är en bridgeterm?) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska väl finnas en funktion på Prima som skriver ut vad man har för handstyrka på bordet. Ni vet sådär uppfriskande när man ser första kortet komma som en tvåa och sedan ser texten "No pair - seven high".

 

Railbirdade när en från forumet spelade turnering på Paradise, och då buggade det också så. Inga kort visades så jag fick gissa när floppen kom och bettandet började... =)

OT: Vad betyder "Railbirda"? :oops: Är det samma som att man bakblåser någon (som kanske bara är en bridgeterm?) ?

 

"A railbird is someone who watches poker games. They get their name because generally observers of poker games must stand behind a rail. Sometimes, railbirds are poker players who are broke and want to get back into the action."

 

Källa: Pokertips.org

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte speciellt märkvärdigt egentligen. Bara att minimera fönstret och plocka fram det igen så syns korten. Eller Alt+Tab så ett annat fönster kommer över. Då ritas klienten om och man ser korten. Det har iaf funkat för mig de gånger det råkat hända.

 

Det låter troligt att det skulle lösa det. Blev bara så förvånad att jag bara folda handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...