Gå till innehåll

Recommended Posts

Hej Ludde! Vill du (eller kanske nån annan) länka till 2+2-tråden där nån snubbe skulle göra typ $40k på NL200 på 2-3 månader eller vad det var? Har tråkigt och vill plöja nåt kul :D

Edit: Kan själv :Dhttp://forumserver.twoplustwo.com/96/small-stakes-full-ring/prop-bet-30-000-31-days-nl-200-ftp-800466/

skrev på både msn o fejsbåk ju...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

20853440937807164602837.jpg

Uploaded with ImageShack.us

så här ser det ut när vi spelar kina, themenace är först till vänster, sen är jag. i mitten sitter ludde me damerna obv. till höger ser ni först borgmästaren i skjorta och öga i keps

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
De kom bara 2a =), spelade 14 timmar i lördags, en del igår och idag från 0900 - 22.00

GG! misstänker att dom inte är jättenöjda? Borde inte vart fler än 4a lag som fightas på allvar va?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Någon som vet länk där man kan lära sig kinapoker? :-)

Tigergaming.com tror jag har det. Läst rilles instruktioner! :)9

Spelade sjukt game hos mr tight precis. 1/2 blinds. Sista potten säger jag "SISTA HANDEN!" plockar upp AAK, ss i pineapple. Rabi slår upp till 40, jag 350 och snusarn degar 7k. Jag synar och han visar AA6ss.

Vi väljer att bara spela om 3500 var och flopp kommer KT3 med mitt färgdrag. Har alltså 100% split (rr 6 obv) alternativt om jag slänger esset och behåller AK har färg, kungar och rr stegar...sjukt svårt beslut, men väljer att gambla och torskar. Snusarn frågar innan om tre gator, jag säger en. Vann obv de två andra!

Nåjka, kul som alltid och väldigt trevligt :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
GG! misstänker att dom inte är jättenöjda? Borde inte vart fler än 4a lag som fightas på allvar va?

Skulle väl säga att det var 6 st kanske, obv SK, Fnatic, NA'VI sen MyM, Concode och h2k, tycker de gjorde det bra som slog ut fnatic och MyM..

De har ju bara spelat ihop några veckor =) så får ses som riktigt bra iaf :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

det är inte uppe på pokerakademins hemsida än ,men jag är en av kandidaterna till årets pokerpersonlighet som går av stapeln den 4 september. motiveringen sa de var att jag föregick med bra exempel på både spel och beteende vid bordet..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jiha, 2a i 5k€ second chance 6max på prima för 1k€.

Fick vinna 3 raka flipps när jag låg 6/6 och gå in som cl HU men 2 setups och mot sig och man var bust, nöjd endå:)

Sammejao % turade obv;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
glömde uppdatera här ja... är i vegas och kliver in i wsop-händelserna idag med start i event 54

jätteblogg eller?

n1 slbg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tja, nice dagbok, såg på fb att vi har en gemensam vän, Mai Duong?

Hur känner du henne?:D

Edit: Riktat till Ludwig

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

• Skapa nytt...