Gå till innehåll

Svenska Spels VÄRSTA fiskar samt VASSASTE hajar!


SharkStream

Recommended Posts

Och jag är förstörd efter fyra timmar medans drisen kör 36 timmarspass. Det kanske är lite olika beroende på person

 

Alltså visst är det olika från person till person, och det finns såklart de som konstigt nog klarar >30timmarspass.

 

Men att hålla 18 timmar/dygn i en månad är fan så mkt tyngre än att göra några 30timmars-pass då och då.

 

Skulle vilja påstå att det är omöjligt, men har inte belägg för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag är en jätte fisk när jag spelar på svs.. så det är bara att bomba
+1 på mig.

 

Fick mitt spelkort+lösen förra veckan. Fläskade in 2000 kr och jag spelar 0,5/1 just nu (FR). Är bara en tidsfråga innan jag gular och måste ladda om.

 

Kom och ta mig då!!! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att skriva vilka som är sämst, är det så smart?

 

Dessutom verkar alla som spelar på SvS vilja "göra reklam" för den genom att säga att den är så fiskig.

 

Fortsätt så, för marknaden mättas nog aldrig. Alla utom ni är idioter, och kommer att fortsätta donera generation efter generation i all evighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att skriva vilka som är sämst, är det så smart?

 

Dessutom verkar alla som spelar på SvS vilja "göra reklam" för den genom att säga att den är så fiskig.

 

Fortsätt så, för marknaden mättas nog aldrig. Alla utom ni är idioter, och kommer att fortsätta donera generation efter generation i all evighet.

 

 

Håller med. Har aldrig fattat varför man ska "outa" fisken. Om man inte kan hitta den själv på denna nivå så bör man försöka förbättra sitt spel istället för att jaga donks. Och varför skriver man i forum att denna sajt är jättebra för det är bara megadonks här? jag vill inte att dom som läser pf ska spela på sajten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det är så många som sitter och tableselectar. Har ungefär 3 spelare som om jag får syn på dom alltid försöker sätta mig vid deras bord. Har 2 som jag undviker om dom sitter vid samma. Tar ingen extra tid alls. Så jäkla många bord finns det sällan.

 

I övrigt är det ju mer av nyfikenhet man kollar statsen på andra.

 

För övrigt så är det väl ingen som sitter på SvS ikväll? FullTilt har uppfunnit en grymt rolig variant av poker. Den lär det dröja innan SvS inför. Lär bryta mot deras måttfullhetsregler å det grövsta. Tror inte jag haft så kul sen första mellanölen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså visst är det olika från person till person, och det finns såklart de som konstigt nog klarar >30timmarspass.

 

Men att hålla 18 timmar/dygn i en månad är fan så mkt tyngre än att göra några 30timmars-pass då och då.

 

Skulle vilja påstå att det är omöjligt, men har inte belägg för det.

 

Pratade med min affe och han hade en som snittade 16-18h/dygn och körde 16 bord, vilade några dagar i månaden mellan rake-racen på Ipoker. Så visst är det möjligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag snittar nog 3h/dag. Vissa dagar kan jag sitta 12h i sträck dock. Sålänge tiden på sittningen inte beror på hur riggen går så är jag nöjd. Tar längre tid att gula då..

 

verkar vara många som startar nya konto för att kunna skriva i denna tråd, lol
Det är väl snällt att de delar med sig av sina fiskar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser man på PLO finns det tydliga skillnader på olika nivåer, min erfarenhet säger att vid 2/4, 2,5/5 samt 5/10 så börjar det spelas annorlunda, man ställer mer på draghänder än på lägre nivåer. Färre sämre spelare vid de borden.

 

Går man ännu högre upp, säg 7,5/15 så är det bara regulars, kanske nån som tar ett skott då och då.

 

Lägre nivåerna är klart fiskigast, men att gå in med 20 kr på 0,5/1,0 och skicka in och hoppas är en taktik som är svår plussa på i längden.

 

Så mitt tips: Hitta lämplig nivå för rulle och typ av spel, vilka som sen spelar på resp bord spelar mindre roll....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det är så många som sitter och tableselectar. Har ungefär 3 spelare som om jag får syn på dom alltid försöker sätta mig vid deras bord. Har 2 som jag undviker om dom sitter vid samma. Tar ingen extra tid alls. Så jäkla många bord finns det sällan.

 

I övrigt är det ju mer av nyfikenhet man kollar statsen på andra.

 

För övrigt så är det väl ingen som sitter på SvS ikväll? FullTilt har uppfunnit en grymt rolig variant av poker. Den lär det dröja innan SvS inför. Lär bryta mot deras måttfullhetsregler å det grövsta. Tror inte jag haft så kul sen första mellanölen.

 

Vad är det för spännande FTP har infört?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se både Ugglan och Predator i tråden. Några hårdnötare som man känner igen. Måste fråga. Ni spelar massor, varför har ni inte klättrat i nivå?

 

Kommer inte ihåg nicket men det fanns ytterligare någon spelare som satt på många bord typ jämt som inte omnäms i tråden. Knappt varit inne på Svs själv på ett par månader. (Bortsett från 2 h fyllelir i fredags :roll::lol:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med min affe och han hade en som snittade 16-18h/dygn och körde 16 bord, vilade några dagar i månaden mellan rake-racen på Ipoker. Så visst är det möjligt

 

har en kompis som också snitta så på sitt konto och vann alla rake-racen, men oops dom var visst två?

 

Aldrig tänkt på det ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner ett behov av att racka ned på kungrikard. Han är fan nitigast på nivån och han har nog hängt på 0,5-1 sedan starten... Om jag blir reraisad av honom och har K,K på hand, då set-minar jag :ola:.

 

Stämmer helt klart när han bara sitter på random 5 bord och surfar samtidigt(nej känner inte honom, men jag spelade på samma sätt innan och gjorde så:roll: ). Men grejen är den att han spelar annorlunda mot nitiga regs(eller gjorde iaf). Han använde sin image till att bluffa bort mig några gånger innan jag fattade vad som hände...

 

- Johanna112: Fisk eller Haj?

 

Är det hon den überlagiga SH-spelaren som typ hade stasen 95/75/50 innan? Om det är det så lär hon väl vara fisk nu....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har en kompis som också snitta så på sitt konto och vann alla rake-racen, men oops dom var visst två?

 

Aldrig tänkt på det ?

 

Du kan lägga till misstanke om BOT också...

 

Men det jag ville få fram är att det inte är helt omöjligt att snitta så många timmar för en enskild individ. Normalt nej, omöjligt nej.

 

aldrig tänkt på alla är olika?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan lägga till misstanke om BOT också...

 

Men det jag ville få fram är att det inte är helt omöjligt att snitta så många timmar för en enskild individ. Normalt nej, omöjligt nej.

 

aldrig tänkt på alla är olika?

 

Jag tror faktiskt inte det är möjligt, men jag kan ha fel. Vad jag vet finns det ingen som bevisligen har varit ens i närheten och då har det ändå körts ett gäng propbets på temat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...