Gå till innehåll

Veckans flashback


DrRoland

Recommended Posts

Läste igenom det mesta, jag tror faktiskt på grundaren av sajten, man förstår ju som pokerspelare att hans idé funkar praktiskt. Jag förstår dock att folk som inte är insatta är mycket skeptiska.

 

Jag tror också på honom (även om jag aldrig skulle använda sajten själv).

 

Folk har grava missuppfattningar om hur personnummer fungerar. På samma sätt som de är livrädda för att lämna ut kontouppgifter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också läst den där nu och tror inte det är en scam.

Det är ju exakt så jag gör. Har kört igenom fan hela släkten snart! :mrgreen:

Egentligen är varje id värt lite mer än dom 6500 kr i bonus som det diskuteras om. Den som orkar kan nog sopa hem närmare 10-lax på 1 månad, helt riskfritt. :roll:

 

Det är ju egentligen pisslätt att cleara alla sportsbettingbonusar. Alla ni här som har pokerkonton på diverse sajter borde ju köra det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också läst den där nu och tror inte det är en scam.

Det är ju exakt så jag gör. Har kört igenom fan hela släkten snart! :mrgreen:

Egentligen är varje id värt lite mer än dom 6500 kr i bonus som det diskuteras om. Den som orkar kan nog sopa hem närmare 10-lax på 1 månad, helt riskfritt. :roll:

 

Det är ju egentligen pisslätt att cleara alla sportsbettingbonusar. Alla ni här som har pokerkonton på diverse sajter borde ju köra det också.

 

Berättra hur jag går tillväga så lovar jag dig att jag ska cleara ett par bonusar :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte riktigt varför folk tror det är bluff vet inte alla människor att man enkelt kan få alla uppgifter han söker. Vet inte idag men förr var i alla fall passkopior tillgängliga för alla.

 

Skulle vara kul och se vilka siter man kan få kredit på med som allmänheten verkar ha klart för sig man kan få på fb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klantigare att tro att det är en icke-bluff, än att tro att det är det imo.

Är rätt så vettigt att vara skeptisk till "gratispengar". Tror inte heller att det är så lätt att få krediter/lån med bara pass och någon skit som kommer i brevlådan, men man vet aldrig hur bluffen ser ut förrän efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte riktigt varför folk tror det är bluff vet inte alla människor att man enkelt kan få alla uppgifter han söker. Vet inte idag men förr var i alla fall passkopior tillgängliga för alla.
Får man inte bara ut bilden? Han vill ju ha alla uppgifter i samma scan.

 

Vi som spelar mycket på olika pokersajter vet ju hur det fungerar. Ibland händer det att sajten/nätverket vill ha en kopia på id-kort + utility bill. Det är det han vill ha ifall sajten skulle fråga. Alla gör det inte och ungefär hälften kommer ändå inte i fråga. (det var en "hint") Hur ofta måste ni skicka in kopia på id-kort/utility bill till en sajt?

Skulle vara kul och se vilka siter man kan få kredit på med som allmänheten verkar ha klart för sig man kan få på fb.
Jag tror dom nämner en spelsajt i Singapore där man kan få kredit? Jag tror ändå det är bullshit. Flashbackare är fan dummare än pokerforumare! :roll:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja kanske för allmänhete som sådan men här på pf vet ju de flesta att man kan spela in bonusar lätt på det sättet som cyntax nämnde och redan gått igenom släkten på samma sätt.

Men tycker mest det verkar sjukt att tro man kan få pengar nånstans för man har en passkopia på någon som jag tror än idag man får genom att ringa passmyndigheten så skickas en kopia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man inte bara ut bilden? Han vill ju ha alla uppgifter i samma scan.

 

Kan vara så är lite osäker idag fick mitt eget mejlat en gång minns jag då jag skulle skicka kopia till pokersite innan man hade kamera på mobilen.

Men det kunde ju omöjligt den jag tala med veta att det var jag själv som ville ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta Betssons bonus. Där får man tillbaka max 500 kr på de tre första förlorade betsen. Hur svårt ska det vara liksom? Du måste ändå helgardera matchen.

 

Det finns några sajter som ger 100% upp till 1000 kr på första insättningen. Jag tror dom är 2-3 st iaf. Kravet brukar vara att man ska omsätta insättningen innan man får bonusen (Expekt) och en annan sätter ju in pengarna direkt på ditt spelkonto. Hur utnyttjar man det till max?

Ta en match i t.ex. NBA, där lagen har ganska nära 2,00 i odds eller där återbetalningen är så nära 100% som möjligt (använd BB). Resten får ni fan räkna ut själva.

 

Och hur gör man med FB's då? Sajten där du har ett FB ska ha högt odds som fan. Matcha det mot en sajt med så högt odds som möjligt. T.ex. du har en match som ger oddsen 10,50 på sajt A, där du har ett FB. På sajt B hittar du oddset 1,08 på motståndarna. Säg att du har ett FB på 500 kr på sajt A, lägg det på oddset 10,50 och då ska du betta 4398,14 kr på sajt B till odds 1,08.

"Förlusten" (om det inte varit ett FB) hade varit 2,07%, men eftersom det är ett FB så gör vi en vinst på 351,85 kr!

 

Man borde sätta upp en bonussida med affelänkar och en ABC hur man gör exakt. :-P Bra, nu har jag avslöjat hur jag tjänat pengar den senaste tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Man borde sätta upp en bonussida med affelänkar och en ABC hur man gör exakt. :-P Bra, nu har jag avslöjat hur jag tjänat pengar den senaste tiden.

 

Ja tack, gör gärna det :D.

 

Eller informationen kanske går att få tag i någon annan stans? För mig som är helt grön på ämnet är inte tillvägagångssättet helt glasklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man inte bara ut bilden? Han vill ju ha alla uppgifter i samma scan.

 

Jag tror dom nämner en spelsajt i Singapore där man kan få kredit? Jag tror ändå det är bullshit. Flashbackare är fan dummare än pokerforumare! :roll:

 

Enligt informationen i tråden (Som inte är särskilt tillförlitlig.) så är det bara passbilden man får ut.

 

Jo, det finns en teoretisk möjlighet att spela på krita.

Extremfallet är nog Ladbrokesfallet där uppkopplingen till visa var nere pga en uppgradering samtidigt som Ladbrokes insättningsgränser inte heller funkade.

Har även för mig att det blev en nolla för mycket vid varje insättning hos kunden pga någon skum bugg hos ladbrokes.

 

http://www.dn.se/nyheter/sverige/spelade-bort-700-000-pa-kredit-1.479087

 

Fallet diskuterades även inne på pf i de här trådarna:

 

http://pokerforum.nu/forum/poker-i-oevrig-media/52636-han-kaenner-sig-lurad.html

http://pokerforum.nu/forum/ekonomi-skatt-och-juridik/24655-foersoekte-blasa-ladbrokes-akte-fast-hjaelp.html

 

 

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article460475.ab

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...