Gå till innehåll

Recommended Posts

FI(Gold3nRush) spelar vpip24/pfr19 över 600 händer men har idag visat lite tilt tendenser på några bord och klagar i chatten.

 

2.5/5 på SVS

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

SB ($963)

BB ($986)

UTG ($1,205)

Hero ($1,517)

BTN ($1,104)

 

Dealt to Hero K:spade: Q:club:

 

UTG raises to $18, Hero calls $18, fold, fold, BB calls $13

 

FLOP ($56.50) 3:heart: 6:heart: K:diamond:

 

BB checks, UTG bets $41, Hero raises to $112, BB folds, UTG calls $71

 

TURN ($280) 3:heart: 6:heart: K:diamond: 9:club:

 

UTG checks, Hero bets $185, UTG raises to $512, ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar inte din linje alls. Att betfolda turn är ju rätt kallt med. Väljer du att slå om flopp och följa upp turn är väl avsikten o få in degen, för inte valde du linjen som bluff?

 

Jag hade börjat med att syna flopp.

 

han har ju iof 240bb eller nåt så skulle ju rent teknsikt sätt gå att betta för värde och vika mot raise. men i överigt +1, syn flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar inte din linje alls. Att betfolda turn är ju rätt kallt med. Väljer du att slå om flopp och följa upp turn är väl avsikten o få in degen, för inte valde du linjen som bluff?

 

Jag hade börjat med att syna flopp.

 

Är inte på något vis nöjd med linjen, det är därför jag lägger upp handen för att inte hamna i samma läge igen. Jag bettar turn för värde inte som bluff. Stod i valet eller kvalet att betta turn men tycker jag gör det svårt för mig själv nu när han höjer mig.

 

Hur går tänket hos er? Varför skulle han höja en sämre kung?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

meh, beror ju helt på er history...

 

std icke-spewy lättspelade linjen är ju givetvis syn syn syn. Som spelat så fold eller shove helt beroende på hur andra uppfattar dig och din read på killen obv... Äh, verkar han tiltad så viker iaf inte jag detta hehe, kan bli svårt att få bättre läge och din hand kan lätt slå tiltade kungar.

 

Syn skulle jag säga är sämst i just denna situation mot hands range, men beror ju lite på..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...