Gå till innehåll

Är dessa inlägg verkligen roliga eller är det trams?


Vad tycke ni om dessa inlägg?  

36 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad tycke ni om dessa inlägg?

    • Dessa inlägg är roliga och gör PF trevligt
      20
    • Inlägget från Eblinho borde varnas
      4
    • Inlägget från chokolate borde varnas
      1
    • Båda borde varnas
      11


Recommended Posts

Vad tycker ni andra på PF om dessa onödiga och elaka inlägg. Somliga rackar ned på trådskaparen och kallar det för humor, jag kan inte se något roligt i dessa inlägg. Kan någon som anser sig ha mer välutvecklad humor än jag vara vänligt och förklara det roliga i detta sarkastiska inlägg?

 

Är acceptabelt eller borde det utgå varningar för trams oftare?

 

http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/59716-rakeback.html

 

[ ] Highroller

 

[X] Ingen humor
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där var kanske inte vansinngt roliga, men så här på rak arm ser jag tre alternativ:

 

* Skratta (om man kan det).

* Ignorera (om man kan DET).

* Anfalla !!! ;-) (.... om man kan det)

 

Har man ingen av förmågorna ovan förmodar jag att livet även utanför PF kan vara rätt jobbigt ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där var kanske inte vansinngt roliga, men så här på rak arm ser jag tre alternativ:

 

* Skratta (om man kan det).

* Ignorera (om man kan DET).

* Anfalla !!! ;-) (.... om man kan det)

 

Har man ingen av förmågorna ovan förmodar jag att livet även utanför PF kan vara rätt jobbigt ibland.

 

*Vad var det roliga? Att han spelar högre än op?

*Jag har inga problem med att ignorera så gör jag oftast.

*Nä det har jag ingen lust att lägga tid på.

 

Jag bara undrar vad andra anser om detta förehavande då det har blivit mycket vanligt här på PF. Detta fenomen fanns inte alls i samma utsträcknig för några år sedan. Är detta något vi måste acceptera då jag insett att många håller med mig i sakfrågan. Inte lätt att komma in som ny medlem på PF då vissa är mycket snabba med att gnäll på trådskaparen istället för att svara på frågorna, är man nybörjare finns det inga dumma frågor.

 

Är intresserad av vad majoriteten av läsarna anser om detta. Ställer detta som en allmän fråga och dessa inlägg råkade bara vara 2 bra exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bara undrar vad andra anser om detta förehavande då det har blivit mycket vanligt här på PF.

 

Det jag lite reagerar på är hur snävt du verkar se på det hela, vilket dina alternativ gör väldigt tydligt. Antingen tycker man om den här typen av inlägg, eller också måste det varnas (och bannas?). Att se det på ett annat sett vekar inte finnas på din karta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej kompis, det skulle definitivt löna sig för dig att betrakta PF som en särskola på crack i stället för ett dagis á la Gullan Bornemark. Din tillvaro här kommer att underlättas väsentligt.

 

Annars håller jag med dig, användningen av hakparenteser har verkligen gått till överdrift.

 

Jaha nu förstår jag, ska försöka att byta drog då jag använder morfin för tillfället.:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där var kanske inte vansinngt roliga, men så här på rak arm ser jag tre alternativ:

 

* Skratta (om man kan det).

* Ignorera (om man kan DET).

* Anfalla !!! ;-) (.... om man kan det)

 

Har man ingen av förmågorna ovan förmodar jag att livet även utanför PF kan vara rätt jobbigt ibland.

 

Håller med honest här, töntiga inlägg som passar bäst att ignoreras.

 

Sen kan jag förstå om det varnas för sånt trams eftersom det har en tendens att eskalera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag lite reagerar på är hur snävt du verkar se på det hela, vilket dina alternativ gör väldigt tydligt. Antingen tycker man om den här typen av inlägg, eller också måste det varnas (och bannas?). Att se det på ett annat sett vekar inte finnas på din karta.

 

Var mest nyfiken på vad alla andra tycker, vanligtvis bläddrar jag bara vidare. Men på sista tiden har man sett en markant ökning av dessa inlägg vilket inte tillför något vettigt i diskussionen. Nej jag tycker inte att det ska vara bann för en sådan småsak. Jag ville bara få till en diskussion. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gäller det du säger angående anmälningen fortfarande eller klara de sig nu när du har kommit med "facit"?

 

tråkiga inlägg

 

Vi går helst inte tillbaka och straffar saker i efterhand, ska man då hårdra det kan man anmäla inlägg från 2006 som vi då måste ge varningar för. Det här är lite halvt långt tillbaka i tiden så det ligger lite i gränslandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi går helst inte tillbaka och straffar saker i efterhand, ska man då hårdra det kan man anmäla inlägg från 2006 som vi då måste ge varningar för. Det här är lite halvt långt tillbaka i tiden så det ligger lite i gränslandet.

 

tycker det är en rätt bra policy, antar att ni kör preskribtionstid beroende på hur stora övertrampen är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...