Gå till innehåll

coolhandpoker bonus


akame

Recommended Posts

"Utöver detta erbjuder vi på poker.se också en exklusiv välkomstbonus hos coolhandpoker på hela 200% upp till $350. Det är bara att klicka här så har ni automatiskt rätt till denna bonus. Hos andra sajter hittar ni bara 100% upp till $350, så detta är ett riktigt bra bonuserbjudande!"

 

Menas detta att man får 700$ i bonus vid 350$ insättning eller menas det att man bara behöver sätta in 175$ för att få den maxade 350$ bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Utöver detta erbjuder vi på poker.se också en exklusiv välkomstbonus hos coolhandpoker på hela 200% upp till $350. Det är bara att klicka här så har ni automatiskt rätt till denna bonus. Hos andra sajter hittar ni bara 100% upp till $350, så detta är ett riktigt bra bonuserbjudande!"

 

Menas detta att man får 700$ i bonus vid 350$ insättning eller menas det att man bara behöver sätta in 175$ för att få den maxade 350$ bonusen?

 

Borde väl vara 700 i bonus på de 350 $ insatta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Utöver detta erbjuder vi på poker.se också en exklusiv välkomstbonus hos coolhandpoker på hela 200% upp till $350. Det är bara att klicka här så har ni automatiskt rätt till denna bonus. Hos andra sajter hittar ni bara 100% upp till $350, så detta är ett riktigt bra bonuserbjudande!"

 

Menas detta att man får 700$ i bonus vid 350$ insättning eller menas det att man bara behöver sätta in 175$ för att få den maxade 350$ bonusen?

 

Brukar alltid betyda det senare... Som vanligt lämnar sajten det väsentliga i erbjudandet, dvs clearing raten. Så trött på oseriösa sajter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hijackar tråden lite. Bonusen var inte baserad på någon form av poäng, eller på 10euro/50euro rakeat, den var 10euro/100rakeade händer. Någon som har någon tanke kring var det ligger i rb%, eller vet ifall det finns en lägsta nivå? För låter ju annars som man ska smacka upp 25bord på lägsta nivån och ha bonusen kirrad på några timmar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar alltid betyda det senare... Som vanligt lämnar sajten det väsentliga i erbjudandet, dvs clearing raten. Så trött på oseriösa sajter!

 

vad syftar du på? 10$ per 100 raked hands betyder att hela bonusen lätt fixas även på micro nivåer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hijackar tråden lite. Bonusen var inte baserad på någon form av poäng, eller på 10euro/50euro rakeat, den var 10euro/100rakeade händer. Någon som har någon tanke kring var det ligger i rb%, eller vet ifall det finns en lägsta nivå? För låter ju annars som man ska smacka upp 25bord på lägsta nivån och ha bonusen kirrad på några timmar ;)

 

Kan detta stämma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan detta stämma?

 

Your bonus amount is determined by your combined deposits up to $350. Don’t forget, the minimum deposit amount is $20.

 

Once you’ve made your purchase, simply start playing and we’ll release your bonus to you in $10 increments every time you play 100 raked hands*.

 

* A raked hand is a hand where you are dealt cards and the pot is raked a minimum of $0.25c

 

Ja du hade glömt att ta med det i din post! Jag trodde som vanligt att det var sajten som hade utelämnat infon, men det var tydligen du...

 

min fråga va ju om belopp på bonusen och inte hur den clearas så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Your bonus amount is determined by your combined deposits up to $350. Don’t forget, the minimum deposit amount is $20.

 

Once you’ve made your purchase, simply start playing and we’ll release your bonus to you in $10 increments every time you play 100 raked hands*.

 

* A raked hand is a hand where you are dealt cards and the pot is raked a minimum of $0.25c

 

 

 

min fråga va ju om belopp på bonusen och inte hur den clearas så

 

Ok, isf står det ju klart i deras text...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att de är 200% upp till 350% ja.. vilket kan betyda att du får 200% på allting upp till 350$ insättning, vilket isåfall skulle betyda 700$ i bonus.

 

har du pms eller bara vaknat på fel sida?

 

ok... Jag har svarat på dina frågor ungefär 4 ggr i den här tråden...

 

Minns inte riktigt när jag sa har du pms eller har du x senast, tror det kan ha varit sent 80-tal. Välkommen till 2010!

 

Hur tänker du att upp till $350 ska bli $700?

 

Och sen ska jag svara en 5e gång också när vi ändå är igång:

Once a player has met the “Minimum Qualification Requirements”, he/she will be eligible for a total bonus equal to his accumulated purchase amount up to $350. This bonus amount will be credited to the Players Poker Account in $10 increments, for every 100 “Raked hands” .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Utöver detta erbjuder vi på poker.se också en exklusiv välkomstbonus hos coolhandpoker på hela 200% upp till $350. Det är bara att klicka här så har ni automatiskt rätt till denna bonus. Hos andra sajter hittar ni bara 100% upp till $350, så detta är ett riktigt bra bonuserbjudande!"

 

Menas detta att man får 700$ i bonus vid 350$ insättning eller menas det att man bara behöver sätta in 175$ för att få den maxade 350$ bonusen?

Jag tolkar det som det senare, men jag har ingen aning. Det har nog inte ens sajten själv...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hijackar tråden lite. Bonusen var inte baserad på någon form av poäng, eller på 10euro/50euro rakeat, den var 10euro/100rakeade händer. Någon som har någon tanke kring var det ligger i rb%, eller vet ifall det finns en lägsta nivå? För låter ju annars som man ska smacka upp 25bord på lägsta nivån och ha bonusen kirrad på några timmar ;)

 

For the purposes of this Promotion, a “raked hand” is a hand in which the pot is raked 25 cents or more and the player is dealt into the hand. Alias names for this are as follow: qualifying raked hand, contributed raked hand, free-roll raked hand

 

Räknade på turneringar o där blev det cirka 30% (om avgiften är 10%). Finns det nån annan sajt inom nätverket som erbjuder sämre deal?

 

Jävla fuffenssajt! Jag vet att de lyckats bli anmälda flera ggr för deras reklam redan... Och sen fortsätter man på det spåret...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok... Jag har svarat på dina frågor ungefär 4 ggr i den här tråden...

 

Minns inte riktigt när jag sa har du pms eller har du x senast, tror det kan ha varit sent 80-tal. Välkommen till 2010!

 

Hur tänker du att upp till $350 ska bli $700?

 

Och sen ska jag svara en 5e gång också när vi ändå är igång:

Once a player has met the “Minimum Qualification Requirements”, he/she will be eligible for a total bonus equal to his accumulated purchase amount up to $350. This bonus amount will be credited to the Players Poker Account in $10 increments, for every 100 “Raked hands” .

 

hur jag tänker?

jag tänker 200% upp till 350$ blir 700$ i bonus

borde vara 200% upp till 175$ i min värld annars

 

men kan vara ute och cykla, tycker de är en luddig formulering bara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol. skulle hålla mig så långt borta från coolhand som möjligt mtp att de gång på gång visar upp hur oseriösa dom är.

 

vad baserar du de på? förutom tv-reklamen haha

 

och oseriöst hur då? hade inte direkt tänkt bli regular på sajten, bara lösa bonusen och sen dra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade på coolhandpoker via Reglospoker.com, signar man via dom får man $100 extra efter 500 RH. Så efter 500 rh har man alltså fått $150.

 

Lär nog inte återvända till den här sidan, det var bara action upp till NL50 och det fans inga heads up bord och supporten kunde ingenting. Kommer göra mitt uttag så fort jag fått bonusen av Regalos, hoppas uttaget går felfritt...

 

EDIT: Är inte heller någon action på fullring borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad baserar du de på? förutom tv-reklamen haha

 

och oseriöst hur då? hade inte direkt tänkt bli regular på sajten, bara lösa bonusen och sen dra

 

Om du får den som du tror, ja. Otydligt villkor i kombination med att de har en historik av att förvränga sanningen, ordentligt, gör att det inte känns helt självklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej man kan inte påstå att sajten är speciellt seriös. Fick följande svar på min fråga om det fanns någon tidsgräns på bonusen.

Thank you for contacting Cool Hand Poker Support, it is a pleasure to be of assistance to you.

The sign up match bonus has no time limit.BrettPoker Host

Sedan när bonusen inte kom längre fick jag följande svar:

Thank you for e-mailing Cool Hand Poker.

You have 45 days in which to clear your sign up bonus from the day of your first deposit. Your sign up offer has now expired Fredrik. CraigPoker Host

Tog givetvis ut mina pengar ifrån sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen borde vara sjukligt bra RB om man spelar fixed limit där potterna nästan alltid blir kring 5-6$. Spelar man och potten blir 5$ varje gång så får man ju en RB på 400% :-)

Jag spelar inte på siten och har inga planer på det, finns många andra sidor på Prima jag hellre skulle sätta in pengar på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...