Gå till innehåll

Största potterna och klonkar


Soni

Recommended Posts

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hoho, känns bra att skriva typ mitt första inlägg som bragpost men orka ofta inte skriva utan bara läser :P Största Mtt vinst är 263k$ i ett ftops event som jag vann för 2 år sen. Sedan dess har jag även ett flertal scores runt 50k$ som innefattar bl.a. Vinst i partys söndagsturre, vinst i boss söndasturre, en 3E plats i partys monthly million o lite annat diverse skoj, har även en livescore på en helt ok summa fast vill inte skriva den pga anonymitet:P största cg pott är 19k$ i PLO skott på ipoker 25/50. GG få se om man skriver fler inlägg nu när man väl börjat:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho, känns bra att skriva typ mitt första inlägg som bragpost men orka ofta inte skriva utan bara läser :P Största Mtt vinst är 263k$ i ett ftops event som jag vann för 2 år sen. Sedan dess har jag även ett flertal scores runt 50k$ som innefattar bl.a. Vinst i partys söndagsturre, vinst i boss söndasturre, en 3E plats i partys monthly million o lite annat diverse skoj, har även en livescore på en helt ok summa fast vill inte skriva den pga anonymitet:P största cg pott är 19k$ i PLO skott på ipoker 25/50. GG få se om man skriver fler inlägg nu när man väl börjat:D

 

Starta dagbok, skulle bli intressant att följa:-)

 

Grattis till fina resultat btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MTT ca $33k på Party $215

 

http://www.pokernews.com/news/2007/12/online-poker-weekend-bigbossm-kvnok88-big-winners.htm

 

Det lustiga var att jag inte tänkt spela turren, klonkade satellit och trodde man kunde göra som på stars, avboka och få $T. När det visade sig att det inte gick fick jag ju spela även om min fru blev lite småirriterad att jag fick smita från söndagmiddagen. För att lugna stämningen lovade jag att hon skulle få 10% av eventuell vinst rakt av, gladare miner senare :-)

 

CG ca 17k SEK. Är ju inget anmärkningsvärt, mera märklig var handen:

 

trevägsallin preflop, JJ-T5-T4 Jag var inte helt lugn när floppen kom 763 men det löste sig. Som förklaring var det sista handen på en pokerkryssning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...