Gå till innehåll

Mål För 2010


DINNERDOG

Recommended Posts

  • Svars 148
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur kan man ha som mål att träffa en tjej? Träffar du nån som du gillar så gör du, annars inte. Du kan inte stressa fram konst.

 

hur kan man inte ha det som mål? med din retorik så kan man ju inte ha några mål som har med varians att göra

 

edit:

 

för jag tror ju knappast att bluwajt i detta fallet sitter där 26 december utan en flickvän och då beslutar sig för att beställa hem en från Ryssland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man ha som mål att träffa en tjej? Träffar du nån som du gillar så gör du, annars inte. Du kan inte stressa fram konst.

 

hur kan man inte ha det som mål?

 

Du kan säkert träffa en tjej om du försöker. Problemet är dock att det mest troligt inte är något att ha. Låter du däremot saker och ting hända av sig själv så kommer har du större chans att träffa din soulmate.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan säkert träffa en tjej om du försöker. Problemet är dock att det mest troligt inte är något att ha. Låter du däremot saker och ting hända av sig själv så kommer har du större chans att träffa din soulmate.

 

mm rätt, hoppas min soulmate kommer och knackar på här hemma ikväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

komma hem från Australien i ett stycke.

 

Inte berätta för någon att jag är hemma i Sverige och låsa in mig i lägenheten i en månad.

 

Under den månaden förvandla mina 30$ till så stora belopp så att mina polare kommer vara sjukt imponerade när dom ser min PTR.

 

Vara inlåst resten av året och tjäna så mkt att överallt kommer dom kalla mig Anonymous Wonderboy From Sweden och sno all rampljus från Isiludur1.

 

Ge bort alla pengar till Jehovas Vittnen och flytta till Alaska.

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* Vinna så pass mycket innan sommaren så att jag har råd att åka bort en stund.

* Försöka spela seriöst minst 15h/vecka fram tills jag får jobb.

* Skriva färdigt exjobbet och ta min examen.

* Hitta ett trevligt jobb.

* Bli bättre på att ta tag i saker i tid.

* Springa ett marathon någon gång i höst.

* Ta körkort.

* Skriva och spela in minst 5 låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

komma hem från Australien i ett stycke.

 

Inte berätta för någon att jag är hemma i Sverige och låsa in mig i lägenheten i en månad.

 

Under den månaden förvandla mina 30$ till så stora belopp så att mina polare kommer vara sjukt imponerade när dom ser min PTR.

 

Vara inlåst resten av året och tjäna så mkt att överallt kommer dom kalla mig Anonymous Wonderboy From Sweden och sno all rampljus från Isiludur1.

 

Ge bort alla pengar till Jehovas Vittnen och flytta till Alaska.

:mrgreen:

 

Snyggt, vänta lite över två år på sitt första inlägg å så vart det så här bra. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man ha som mål att träffa en tjej? Träffar du nån som du gillar så gör du, annars inte. Du kan inte stressa fram konst.

 

Hur kan man ha som mål att "leva drömmen" när drömmen verkar uteslutande innebära att äta fet mat, godis, choklad och chips och sedan få rännskita?

Inga mål angående din förmodade vikt?

 

Kasta sten i glashus och det där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan säkert träffa en tjej om du försöker. Problemet är dock att det mest troligt inte är något att ha. Låter du däremot saker och ting hända av sig själv så kommer har du större chans att träffa din soulmate.

 

Men ju fler han försöker med desto större chans att pricka rätt.....och fel också då.....8-)

 

 

mitt mål i poker är att spela så mycket att den tidsrymd, spelade händer/turrar som kallas "i långa loppet" verkligen inträffar och jag når över 30% vunna coinflipps.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...