Gå till innehåll

Nyårsbonus 25% upp till 150$


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Hej,

 

Vi firar det nya året med en återinsättningsbonus om 25%.

 

Gör en insättning på PokerStars innan kl. 23:59 ET den 10 januari 2010 och använd koden 2010. Du kan sedan göra ytterligare två insättningar inom 60 dagar för att uppnå så stor bonus som möjligt upp till max $150 eller €100 i bonus.

 

För mer info:

 

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/bonus/newyearreload/?utm_id=5

 

Frågor svarar vi gärna på.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi firar det nya året med en återinsättningsbonus om 25%.

 

Gör en insättning på PokerStars innan kl. 23:59 ET den 10 januari 2010 och använd koden 2010. Du kan sedan göra ytterligare två insättningar inom 60 dagar för att uppnå så stor bonus som möjligt upp till max $150 eller €100 i bonus.

 

För mer info:

 

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/bonus/newyearreload/?utm_id=5

 

Frågor svarar vi gärna på.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

Räcker det inte att sätta in $600 en gång för att få hela bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man redan håller på att cleara er sign-up-bonus, kan man då även göra en insättning nu innan den 10/1 och få spela mot denna bonus?

 

Den nya bonusen läggs på kö, så du börjar cleara den nya bonusen då sign-up-bonusen är ihopspelad. Men beakta att tiden för den nya bonusen börjar löpa då du gör insättningen, inte då du börjar cleara den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man sätter in 200$ så får man ju 50$ i pending bonus. Måste man cleara hela för att få något? Om man bara lyckas spela in 400 FPP, får man då 20$?

 

Om man gör 3 insättningar på 200 var, får man då totalt 270 dagar på sig att klara bonusen?

 

 

Tror det är 90 dagar du har för bonusen, så sätter du in alla tre samma dag så har du 90 dagar på dig för alla, om du väntar 90 dagar mellan varje insättning så blir det 270dagar totalt...

 

rätta mig om jag har fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det är 90 dagar du har för bonusen, så sätter du in alla tre samma dag så har du 90 dagar på dig för alla, om du väntar 90 dagar mellan varje insättning så blir det 270dagar totalt...

 

rätta mig om jag har fel

 

Man har max 150 dagar på sig:

 

Du kan sedan göra ytterligare två insättningar inom 60 dagar för att uppnå så stor bonus som möjligt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in för att få en $50 bonus att spela mot. Har än så länge rakeat $118 men inte fått bonus. Rakebacknivån blir alltså förmodligen runt 33% för denna bonus.

 

För övrigt tycker jag det är intressant att man kan ge ut bonuspengar och själv tjäna på det (mycket dessutom). Det är väl en följd av ledandade marknadsposition och girighet antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt tycker jag det är intressant att man kan ge ut bonuspengar och själv tjäna på det (mycket dessutom). Det är väl en följd av ledandade marknadsposition och girighet antar jag.

 

Varför i helvete skulle pokerstars som företag göra något som inte ligger i sitt vinstintresse? Det är mig veterligen bara expekt som varit korkade nog att erbjuda en bonus som dem själva förlorade pengar på, men en sånsak kan ju få ett helt bolag på fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu satt in $600 på mitt Pokerstarskonto för att få hela bonusen. Jag har läst någonstans på internet att det är möjligt att casha ut mina $600 efter deposit-perioden är slut (dvs, 11/1) utan att bli av med bonusen, stämmer detta?

 

Tacksam för snabbt svar!

 

48 timmar efter att du satt in dom kan du ta ut dom igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passa på att aktivera bonusen då det är sista dagen idag (kl. 05:59 CET den 11 januari 2010) att aktivera nyårsbonusen:

 

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/bonus/newyearreload/

 

25% insättningsbonus, maxbonus $150 eller €100.

 

Insättningskod: 2010

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...