Gå till innehåll

Årsresultat 2009


Luap

Recommended Posts

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Börjar tvivla på om man ska fortsätta med poker. Slutade 81 000kr+ år 2009, herregud...Går fan inte att vinna längre.

 

Men äntligen slipper man vara ensam om att inte plussa en mille och visa en spikrak graf.

 

 

 

Lär er tiltskotta för i h-e ;)

 

 

Min dator brann upp i somras (bokstavligen) och någon graf för helåret har jag inte. Bjuder istället på ett mindre urval i en graf som får anses representativt för året.

 

decembermedord2009.jpg

 

 

 

Hade +$100 000 som mål. Såg bra ut t.o.m april som peakade på +$43 000 för att sen crasha ner till netto på +$35 000 i december efter femtielva jävla tiltar toppat med PLO HU high stakes efter krogen. Wp, gg, totalt kanske 1100 timmar spelade. Heltidsjobb på McD hade väl gett något liknande i plånboken?

 

 

 

 

Behöver väl inte säga att viktigaste målet för 2010 är no more fucking skott/tilt. Prizonic m.m. får vara förebilden. Ska fan kunna visa en sån graf om 365 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2009 började uselt med fonden. Jag backade, alla backade. Katastrof.

 

Sen en kväll i juni blir jag övertalad att vara med i satellite till ECOSTT i Tallinn. Min vän hjälper mig klonka en plats och en vecka senare klonkar jag €10k. Sen vänder det som fan. Jag börjar vinna stadigt på CC och betting. 2009 slutar med ett fett +. (fett + för att vara mig)

 

Gissningsvis slutar jag 2009 med ca +300 k kr.

 

För 2010 siktar jag högre. Pokern kommer inte att generera lika mycket, men bettingen ska nog ge mera. +600k kr för 2010! HEJA! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gav mig själv tre projekt, började i oktober.

 

1. Spela ihop en liten br från freerolls. WIN, turade till $250 på ett par veckor.

2. Plussa över 1 000 spelade turbo-sng, $11+1 på FTP. WIN, +$1 600 inkl rb.

3. Plussa över 1 000 spelade turbo-sng, $22+2 på FTP. WIN, +$2 050 inkl rb.

 

Nästa mål är att spela 1 000 st $33+3, samt att plussa $16 000 under första halvåret 2010.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...