Gå till innehåll

Årsresultat 2009


Luap

Recommended Posts

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Började året på nl200 heads up och har stannat där nästan hela året, förutom i slutet då jag har testat lite nl500. Grafen är nog 90% nl200 och 10% nl500.

 

2009yearsummary.jpg

 

Även upp $2-3k på sngs och mtts under året, så vi sammanfattar ett år med över $100k inkl rakeback! Mkt nöjd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började året på nl200 heads up och har stannat där nästan hela året, förutom i slutet då jag har testat lite nl500. Grafen är nog 90% nl200 och 10% nl500.

 

2009yearsummary.jpg

 

Även upp $2-3k på sngs och mtts under året, så vi sammanfattar ett år med över $100k inkl rakeback! Mkt nöjd :)

 

SJUKT imponerad över att du har lyckats lira så här jävla mkt när du spelar HU! och resultatet är grymt oxå, wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2009: 350-370k på SvS, varav 95% 2.5/5. Vet inte totala antalet händer, men max 150 000.

 

2010: Grinda minst 20k händer VARJE månad, och spendera betydligt mindre pengar än vad jag gjort i år. Trots 350-370k vinsten så är rullen på 20k efter tre utlandsresor och sanslöst mkt festande i uppsala.

Samt spela mitt A-game betydligt mer.

 

Nick?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mål: +1 000 000 sek

Spela fler MTT:s online

Bli stabil på 2/4 och även 3/6 vid bra bord

Spela lite live events

 

Klarade alla målen utom att jag knappt spelade några roliga live events förutom ett unibet open. Har väl inte grindat jättemycket 2/4 o 3/6 heller utan blev som så att jag bara kunde vinna på svs i år så har blivit mest spel där.

 

Graf:

 

svsgraf.jpg

 

sjukt stabilt spelat. Har du ingen b2b-graf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grafen visar liret från september o framåt (post golfsäsong).

Lite vinster på PLO samt en liten MTT-klonk tillkommer. Resultatet under september-december slutade på 350 KSEK.

Jag bytte databas efter augusti, så tiden innan är arkiverad på en annan hårddisk (orkar inte rota fram den), men grafen för hela året ser ut ungefär som denna graf.

Liret är till 90% 5/10 på SvS, resten är 7/15-15/30. Jag spelar inte så mycket poker under golfsäsong (mars-augusti), i snitt en timme/dag, vilket ledde till att årsresultatet slutade på 750 KSEK.

Jag är nöjd med resultatet och framför allt att jag lyckades få in lite volym på slutet av året.

Rätt less på poker nu, behöver lite semester innan jag tar nya tag 2010!

 

090901091230.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är fan min förebild på svs :) gj! Den exemplariske grindern. Matt Daemons polare i "Rounders" typ. Alltså han den stabile snubben. Joey lr nått! :)

 

Han jag ser framför mig när jag har dig vid borden ^^

 

Tack! :-D

Synd att spelet inte är roligare bara...

Btw, grymt imponerad av dig och Yxel att ni kan få ihop såna volymer, WP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...