Gå till innehåll

Vad fick du i julklapp?


Lemiux

Recommended Posts

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
Typ ett halvår senare =)

 

Jo, fast det är ju iofs först nu man kan börja se vilka klappar som verkligen var bra! De som ligger kvar i sin kartong fortfarande har man ju inte haft mycket nytta av.

Den bästa klappen i mitt fall är Tempurkudden. Jävlar vad bra man sover när man använder den. Slipper dessutom vakna med stel nacke och huvudvärk. (Tyvärr är den inte tvättbar så det blir väl att byta kudde nån gång om året....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, fast det är ju iofs först nu man kan börja se vilka klappar som verkligen var bra! De som ligger kvar i sin kartong fortfarande har man ju inte haft mycket nytta av.

Den bästa klappen i mitt fall är Tempurkudden. Jävlar vad bra man sover när man använder den. Slipper dessutom vakna med stel nacke och huvudvärk. (Tyvärr är den inte tvättbar så det blir väl att byta kudde nån gång om året....)

 

obekant med sängkläder?

 

 

köper en ny säng årligen också antar jag?

 

 

/första spydiga kommentaren rakt igenom utan mening

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett Wii med Drivkey vid sidan om. Om jag lyckades öppna skiten och koppla in Drivekeyn utan att förstöra konsolen så skulle jag få 30 st dvdspel att börja grinda.(Noga genomtänkt av farsan då jag är så tekniskt efterbliven som det bara går).

 

Klara't iaf och Twilight Princess är precis genomplöjt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en GPS som har sparat mig mycket tid, förbättrat mitt lokalsinne och dessutom gjort mig till en liiiite bättre människa.
Jag vet om minst två tillfällen som den har dribblat bort dig på kartan. Med tanke på hur sällan vi träffas och hur ofta, antar jag, du kör bil så är det en skrämmande hög felprocent :mrgreen:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...