Gå till innehåll

FILM: Cincinnati kid på SVT


Madbomber

Recommended Posts

Jag såg inte hela filmen, utan bara delar av den (främst slutet).

 

Det regissören lyckades UTMÄRKT med var när Lancey vänder upp knekten. Han lyckades precis förmedla den där avskyn/förskräckelsen när man är helt bombsäker på att man har fi och han viker upp det där förhatliga runner-runner-fjollstegdraget som är det enda som klår ens toppset men som man i princip helt har uteslutit från hans handdistribution...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg inte hela filmen, utan bara delar av den (främst slutet).

 

Det regissören lyckades UTMÄRKT med var när Lancey vänder upp knekten. Han lyckades precis förmedla den där avskyn/förskräckelsen när man är helt bombsäker på att man har fi och han viker upp det där förhatliga runner-runner-fjollstegdraget som är det enda som klår ens toppset men som man i princip helt har uteslutit från hans handdistribution...

 

 

Yep, den där scenen var faktist riktigt bra.

 

Framgick det i filmen om spelet var riggat förresten? För övrigt så var "The man" rätt skön haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det enda som klår ens toppset men som man i princip helt har uteslutit från hans handdistribution...

Kid satt väll ändå på kåken Ess full med tior.

Jag tror Krissan bara liknade det vid nåt som kan hända i Hold'em.

 

Visst är det så, visst är det så...

 

Från äldre pokerfilmer, finns det någon där en av spelarna INTE drar in en straight flush i slutscenen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...