Gå till innehåll

Stödtråd för Ferna


speltorsk_LOL

Recommended Posts

Hej.

 

I denna tråden kan vi alla argumentera för Fernas vara eller inte vara på Forumet. Ferna är en liten pojk, med ett stort hjärta samt en vilsen hjärna som vi alla tagit till oss i våra hjärtan:h:. Tiden efter hans ban har varit en mörk tid för många sörjande, that´s not the way chrismas was supposed to be.

 

Det pratas på stan om Fernas framtida existens på forumet, och än är hoppet inte dött. Människor från jordens alla hörn har skickat sina kondoleanser sen hans bortgång.

 

Känd som Ferna för många, känd som Ludwig för vissa. Mannen, myten legenden. Ja, kärt barn ha många namn. Låt oss gå i frid, med en gemensam och stark önskan;

 

Låt Ferna fortsätta att existera!

 

 

 

 

Friden liljor :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är maxantal användare målet till varje pris?

 

Nej det kanske det inte är, men killen har ju ambitioner. Han startar helt ogenerat trådar som är så dumma att dem blir jobbiga att läsa. Han ställer dem frågor vi andra önskar vi ställt tidigare. Han har ambitioner att bli bra på poker, samt är ett stort underhålllningsvärde här för många. Låt han existera imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som moderator på andra forum kan jag ju säga att forumens fernor är jävligt jobbiga och ger en moderator både gråa hår och behov av att käka samarin ibland. Men utan konflikter och tomtiga typer så vittrar de flesta forum bort efter ett tag. Man bör ha detta i åtanke som forumadmin och försöka anpassa sin moderation efter det. Personligen tycker jag att Ferna verkar vara i stort sett harmlös och fattar inte riktigt vad han gjort för att få avstängning.

 

Det jag själv alltid klipper folks konton för utan vidare spisning är direkta hot och sexuella trakasserier. För allmänna dumheter och övertramp i stundens hetta i diskussioner är jag kanske inte alltid 100% konsekvent. Men jag tror normalt att bättre fria än fälla är bra som princip.

 

Disclaimer: Ferna kan ha gjort saker jag inte känner till så jag vill absolut inte hacka på några mods här utan hela bilden klar för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är viktigt att först o främst utröna varför han blivit avstängd.

 

Nån moderator som kan utveckla?

 

Ferna för spam, trams och pokerforumande while being Ferna.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Anref då dety är Fernas andra jag.

 

http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/43860-bannade-anvaendare-14.html#post1397927

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...